LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sanidrome badkamers betrouwbaar Gouda of Sliedrecht?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
fatcat

Sanidrome badkamers betrouwbaar Gouda of Sliedrecht?

Ongelezen bericht door fatcat »

Hallo,
We zijn op zoek naar een nieuw badkamer, Sanidrome ziet goed uit.
Weten jullie of ze betrouwbaar zijn en niet al te duur.
We hoeven geen specifieke merken ofzo.

Graag mensen met ervaring met Sanidrome of een andere betrouwbare
Badkamer zaak.

Alvast bedankt.

Johan3

Re: Sanidrome badkamers betrouwbaar Gouda of Sliedrecht?

Ongelezen bericht door Johan3 »

De spullen kopen is bijzaak, het vinden van een goeie installateur is het belangrijkst.
Wij slopen er wel eens badkamers uit die er nog geen 2 jaar hebben ingezeten :roll:
Ik laat me klanten, altijd bij me een oude badkamer die ik gemaakt heb kijken( zou zelf ook niet anders willen)en als dat knap is mag je verwachten dat het er bij de volgende ook knap uitziet.
Dus regel een, ga altijd bij de vorige badkamer kijken van de installateur( dit is natuurlijk iets voor alle werkzaam heden die men laat uitvoeren),en laat de installateur de spullen leveren dit vaak nog veel goedkoper ook.
Probleem is dat de meeste bakamer winkels met losse installateurs werken, en laten we eerlijk zijn een goeie installateur heb die gasten niet nodig, dus de kans dat je een knutsel smurf krijgt is groot. :D

Veldt01

Ongelezen bericht door Veldt01 »

Da's inderdaad een goede tip, levering en installatie in één hand houden, dus degene die de installatie verricht tevens verantwoordelijk maken voor het geleverde.
Bovendien een goede reputatie en mond op mond reclame is veel belangrijker dan de mooiste reclame.
Verder: niet alles vooraf betalen en afspraken schriftelijk vastleggen dan moet het helemaal goed gaan.

fatcat

Ongelezen bericht door fatcat »

Duidelijk, en nu wie weet een goede/betrouwbare installatiebedrijf? ;-)
tips

Mini7

Ongelezen bericht door Mini7 »

Hallo,

Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar een goede installateur in d omgeving Rotterdam/ Dordrecht!

Hartelijke groet,
Mini7

Johan3

Ongelezen bericht door Johan3 »

Gewoon in je woon omgeving goed rondvragen/zoeken.
Een goeie installateur hoeft namelijk ook geen uren in zijn auto te zitten voor zijn werk, ik zeg zeker niet dat ik een goeie ben, maar mijn verste klant woont 5 minuten rijden van me af! :D

hyama

Ongelezen bericht door hyama »

mini7 en fatcat doe ff zo een envelopje bij je naam zal ik je even een naam aan je doorgeven reclame maken mag niet he hier

Gesloten