Stel je bent langere tijd ziek geweest en je begint weer met werken. Dan gaat het uiteindelijk niet goed, en herval je terug in de ziektewet. Maar omdat je niet te lang ziek wilt blijven ga je TE snel weer aan het werk (tja je moet de baas ten vriend houden
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Nu is mijn vraag, hoe zit dat met de eigen dag voor de ziektedagen. De eerste dag is voor jezelf, maar bij herval valt die toch weg?? Binnen welke termijn is dat? Ik wil geen misbruik maken van die regeling,maar ik heb het idee, dat de werkgever me vreselijk belazerd (zacht uitgedrukt)
Ik wil hier eigenlijk niet ingaan op details, ik wil gewoon eens weten wat de wet hierop zegt. Want volgens mij is herval binnen 4 weken niet aan te rekenen als 1e ziektedag en dus niet op je eigen af te schuiven. ALs je in 6 weken tijd tot 4 keer een eerste dag moet inleveren is dat volgens mij niet netjes.
ik hoop op relevante reacties, en niet op reacties van je maakt misbruik enzo, want neemvan mij aan, de enige die hier misbruik maakt is de werkgever!!!