LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help een nieuwe keuken!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Even de haven voorbij maar deze is compleet GWTE:

Het mag dus bij deze GTWE: http://dekeukenboer.nl

Nou weer niet roepen dat 't niet zo is!
(let op dat vorkje als het te lang duurt: " Krijgen we dat argument weer")
Laatst gewijzigd door KlantAdam op 22 mar 2008 23:48, 2 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door maxx »

Sorry, kan het niet laten...

Lees deze advertentie
De kandidaat die wij zoeken is iemand, man of vrouw, die
kan bogen op ruime ervaring en bekendheid met de verkoop van keukens en/of badkamers

vertrouwd is met het Simar pakket

een klantgerichte instelling heeft

géén 9:00 - 17:00 mentaliteit heeft


Wat wij kunnen bieden is
een prettige werksfeer

alle mogelijkheden voor zelf-ontplooiing

een goed pakket arbeidsvoorwaarden

de mogelijkheid om voor een groot gedeelte het eigen inkomen te bepalen

Beste Gerrie,

Mooie advertentie, ik krijg bijna behoefte om te solliciteren maar ik weet niet of ik deze hoogstaande keukenarchitectuur kan voortbrengen. Echt mind-blowing :shock: Nu snap ik helemaal waarom de mensen de tekeningen niet meekrijgen, kunstenaar dat je er bent!


Afbeelding,Afbeelding,Afbeelding,Afbeelding,Afbeelding
Dus € 13.000, - kan veel geld zijn of te weinig geld, hangt van de waarde van het geboden product.

Ontopic @ ikmoetwel,


Je ziet het, voor 13000,= kan onze GWTE je heel makkelijk 5 keukens leveren met apparatuur en werkbladen. Ipv van 5x het bovenstaande adviseer ik je om de ogen goed open te houden. Voor jouw budget is echt wel wat leuks te vinden ipv bovenstaande bagger.

Vrolijk Pasen, ik heb mijn ei al gevonden :lol:
Laatst gewijzigd door maxx op 23 mar 2008 08:17, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Kortom, Patricia Berg.....

Voor een lagere prijs moet je niet op dit forum zijn. :? .....op naar de "keukenboer" :)

pufje
Berichten: 164
Lid geworden op: 20 mar 2008 22:24

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door pufje »

tja, zal al je verdere berichten lezen met dit als referentie.
Een schouwkap voor 19 euro , ga je er dan zelf boven hangen ??

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door GWTE »

Je ziet het, voor 13000,= kan onze GWTE je heel makkelijk 5 keukens leveren met apparatuur en werkbladen.
Ha ha ha ha ha ha (zie plaatjes) ha ha hi hi hi ha ha ha...erg leuk jongens dat moet gezegd (kwam niet meer bij). Zo zie je maar dat Siemens werknemers dus toch best humor hebben en Heilsoldaten als Maxx best leuk kunnen zijn. Humor, jammer dat de brownnosing Zelfstandige en Pufje hiervan verstoten blijven.

Ik denk niet dat ik nog inhoudelijk en on-topic hoef te reageren....waarschijnlijk worden we nu allemaal van het forum afgeflikkerd. Hebben we toch ff lekker kunnen lachen.....

GWTE :D :wink:

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door maxx »

:wink:
Laatst gewijzigd door maxx op 24 mar 2008 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door GWTE »

Ach om je te sparen zal ik het vanavond verwijderen.
Waarom.....de prijs is goed! Lekker laten staan.

GWTE :D

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Lizzylizzz
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 feb 2008 15:14

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door Lizzylizzz »

Ehm...ik dacht dat jullie geen keukenBOER genoemt wilden worden????

ikmoetwel
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 mar 2008 10:31

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door ikmoetwel »

geweldig nu zeuren ze elkaar af heb ik toch wat bereikt kunnen wij teminste gewoon antwoord krijgen.
Heren spaar je energie 2paasdag veel keukenboeren zijn open

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door maxx »

beste ikmoetwel,

Vraag naar een merk als Wellmann dan krijg je een complete keuken voor een redelijke prijs zoals je kunt zien van GWTE's website. Op de website is van Wellmann is zeker een adressenlijst te vinden.

MVG

ikmoetwel
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 mar 2008 10:31

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door ikmoetwel »

Beste Maxx wie zegt dat ik niet veel geld voor een keuken uit wil geven
en naar gwte gaan ik weet niet, ben geloof ik geen makelijke klant dus denk dat hij niet op mij staat te wachten in ieder geval bedankt voor de tip.

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Beste Ikmoetwel,

Beetje ongelukkige keuze van je naam. Keukenkopen kan hartstikke leuk zijn en volgens mij weet je dat ook wel anders kwam je ook niet op dit forum terecht :wink: Maar oke mijn advies. Genoeg goede merken en ook met je budget. Zoek gewoon een kleinere zaak uit. Advies is belangrijk evenals goede gevoel bij adviseur en prijs.

Genoeg mensen hier; maxx, loesjes,scara, zelfstandige die staan voor hun merken waarbij het het zeker lukt om een goede keuken te vinden in je budget. En ikmoetwel verander je dan vanzelf in ikwilwel.
Veel plezier en succes

ikmoetwel
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 mar 2008 10:31

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door ikmoetwel »

Beste klantadam
Ja natuurlijk is een keuken kopen leuk, en je hele huis inrichten ook maar ik reageerde op dit forum omdat ik vond dat sommige keuken verkopers zeer vernederend konden reageren op klanten die niet helemaal in hun straatje kwamen.
Begrijp ook echt wel dat ze in hun winkels anders zijn als hier en denk ook wel dat ze dit zien als een grote grap waarbij je lekker kan stangen,
is ook leuk, maar toch oppassen dat je niet te ver gaat.
In ieder geval zal ik met heel veel plezier jullie winkels binnen stappen en hopen dat we na de koop er allebij een zeer goed gevoel eraan over zullen hebben.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Ikmoetwel,

Laat je niet van de wijs brengen door het denigrerende geklets door sommige elementen op dit forum. Zoals ik je al liet zien is 13.000 euro ook voor een GWTE een mooi bedrag.

Hij doet zich graag groot voor maar heeft een toko vol met stuntmateriaal. Zo anoniem is het forum dus niet.

Ga gewoon shoppen en laat je niet onder druk zetten met alleen vandaagprijzen. Die gelden morgen ook nog wel en gek genoeg zal een week later ook de deur nog voor je worden geopend.

MVG

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door GWTE »

Beste ikmoetwel,


Ik voel me niet aangesproken maar toch. Mijn reactie m.b.t. het genoemde budget was nimmer denigrerend zoals je in mijn reactie kunt terug lezen. Het enige wat ik probeerde uit te leggen was het bedrag af te zetten tegen de geboden keukenwaarden. Bij KeukenKampioen zul je waarschijnlijk prima slagen voor dat bedrag, bij Siematic heb je iets meer nodig.

Vaak hoor je klanten bijvoorbeeld zeggen: nu heb ik een keuken gekocht van € 20.000, - en er zit nog niet eens een vuilsysteem in? Toch zal de waarde van de keuken € 20.000, -* zijn, ook zonder het vuilsysteem. Met vuilsysteem kost de keuken € 20.167, - Als je een BMW koopt van ca. € 84.000, - wil dat niet zeggen dat er dan ook een trekhaak onder zit. Wil je er een trekhaak onder dan kost de auto € 84.745, - (ik kan het weten :wink: ). Een leuke Kia heb je voor € 48.000, - met trekhaak.

€ 13.000, - Ik zou er een leuke keuken voor kunnen leveren, maar niet meer dan dat. Een echt mooie en luxe keuken begint bij ons bij17 a 18 duizend Euro. Ik verkoop geen Wellmann wat onze vriend Maxx iedereen wel wil laten geloven (hij is jaloers op mijn anonieme status). Wij verkopen 8 merken keukens maar nog geen Wellmann. Ik blijf echter graag anoniem net als bijna iedereen op dit forum. Mocht je echter vragen hebben van technische aard over keukens of apparaten dan kun je bij mij terecht, ik geef graaag antwoord.

* Bij een normaal integer bedrijf.

GWTE (At Your Service) :)

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Als hekkensluiter staat op je site toch echt Wellman.

Of last van een gespleten persoonlijkheid? :shock: en die boot heb je ook niet meer?

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door GWTE »

Niet zo doordraaven André......geen Wellmann! 8)

GWTE (At Your Service)

ikmoetwel
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 mar 2008 10:31

Re: Help een nieuwe keuken!

Ongelezen bericht door ikmoetwel »

Beste GWTE
Pberg is dit forum begonnen en kreeg een paar zeer nare reacties, daar stoorde ik me best wel aan.
Er is zelfs nog een forum die door een keuken verkoper is begonnen waarbij opmerkingen als dat roept de consument zelf over zich heen nu niet bepaalt erg vriendelijk op mij over komen.
Het gaat hier niet om het geld maar omdat wij als kopers proberen om zo goedkoop mogelijk iets moois te krijgen en ik denk dat dat een paar van jullie stoort, jammer maar zo gaat dat.
Moet wel zeggen dat iedereen die je verteld over een nieuwe keuken wel zijn verhaal heeft, 10% 30% ja zelfs 60% korting en voor mij is dit mijn eerste nieuwe keuken, maar weet je wat ik ga doen, wat ik mooi vind daar ga ik mijn geld aan uitgeven mezelf gewoon een groot plezier doen en heb nooit 13000,00 genoemd, maar wil wel niet meer betalen dan nodig is en hoop dat met een goede verkoper samen te klaren dan zal ik hem mijn geld zeker gunnen.

Gesloten