Hoi,
Vorig jaar hebben wij een Golf 4 Tdi gekocht waar we een half jaar Bovag garantie op kregen.
Halverwege januari is deze garantie verlopen en vannacht kwamen we stil te staan met de auto, het koppelingspedaal was helemaal weggetrokken en je kon met draaiende motor niet meer schakelen, alleen als de motor uit was.
We hebben de auto laten afslepen en de monteur dacht dat de koppelingsplaten eronder weglagen. Een duur geintje dus...
Zoals gezegd is de garantie er net 2 maand af, kan ik nu nog teruggaan naar de garage waar we de auto gekocht hebben en verwachten dat ze een deel van kosten bijdragen van de reparatie?
Gr. Liesje
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Auto stuk 2 maand na verlopen garantie
Re: Auto stuk 2 maand na verlopen garantie
Gewoon terug gaan naar de garage waar die auto vandaan komt. Een beetje garage komt je wel tegemoet.
Laat die monteur eerst maar bij het pedaal zelf kijken .. je hebt best kans dat er een beugeltje o.i.d. is gebroken. (het probleem dat je beschrijft heb ik ook gehad)
Laat die monteur eerst maar bij het pedaal zelf kijken .. je hebt best kans dat er een beugeltje o.i.d. is gebroken. (het probleem dat je beschrijft heb ik ook gehad)