LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teveel bet. Inkomensafh. bijdrage 2006 nog niet terugbetaald

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Theodorusme
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:30

Teveel bet. Inkomensafh. bijdrage 2006 nog niet terugbetaald

Ongelezen bericht door Theodorusme »

Ik heb over 2006 teveel Inkomensafhankelijke Zorgbijdrage betaald. Inkomen uit 3 bronnen. De belastingteruggave heb in de loop van 2007 gehad. Maar over de Ink. Afh. Zorgbijdrage hanteerde de belastingdienst absolute radiostilte. Uiteindelijk begin maart '08 de balastingtelefoon gebeld. De oorzaak zou er in gelegen zijn dat niet alle werkgevers bij de belastingdienst bekend zouden zijn!!! Ik moest een verzoekschrift naar de Belastingdienst Rivierenland te Nijmegen sturen met alle relevante gegevens. Ik kreeg enkele weken later een bevestiging van ontvangst met de mededeling dat en voor 8 juni 2008 een beslissing genomen zou worden. Ik erger me hier groen en geel aan. Als ik straks krijg waar ik recht op heb is dat ruim 1 jaar te laat. En daar krijg ik geen rente over. We hebben het dan over een bedrag van net geen 4 cijfers. Zijn er meer mensen die dit is overkomen? En kan ik rente eisen wegens wanprestatie?

Theodorusme
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:30

Re: Teveel bet. Inkomensafh. bijdrage 2006 nog niet terugbetaald

Ongelezen bericht door Theodorusme »

Ik lees enkele pagina's verder op dat over dit onderwerp al heel wat te doen is geweest. Dus laten we het voorlopig hier maar bij.

Gesloten