@ Gamer
Ik moet je teleurstellen en snap de materie tot op het bod. Daarom ben ik ook bang dat ik helemaal niet op het verkeerde spoor zit, maar juist op het enige spoor dat correct kan zijn.
We hebben het hier over een participatie in een bedrijf, door middel van rechten op mogelijk te vergeven aandelen.
Hier moet je zakelijk naar kijken en tot op heden heb ik jouw, nog het prospectus kunnen betrappen op zakelijk overtuigende bewijzen dat ik hierin zou moeten participeren.
Het Prospectus is heel duidelijk opgesteld en je hebt hem goed gelezen. Ik weet dat wat wij doen nog nooit eerder werd gedaan, ik weet ook dat het er niet uitziet als héél bijzonder, maar het is het wel.
Best Gamer, hier sla je de plank toch volledig mis. Aandelen programma's zijn zo oud als de weg naar rome om mensen te belonen voor hun inspanningen in het bedrijf. Immers, als je goed presteerd rendeerd het bedrijf en zullen de aandelen waarschijnlijk stijgen, dit betaald zich uit in een stijging van de waarde van je aandelen portfolio.
Je hebt dus een grote mate van invloed op je secundaire beloning.
Jullie zijn inderdaad uniek, omdat je rechten verwerft op iets waarvan je de waarde niet kent, of die wellicht helemaal niet de fair value weergeeft. Je wordt beloond met gebakken lucht, goed initiatief!
Ik ben dan toch wel heel benieuwd naar de methode van het verwerven van deze "rechten" op aandelen...
Gaat dit naar rato de hoeveelheid geld die je "vergokt" of naar rato van het aantal leden dat je aanbrengt?
Helaas ben ik niet bereidt om persoonlijk met je over deze materie te praten.
Participatie en investeringen doe ik op basis van harde reeele economische en bedrijfsmatige kentallen, voor jouw informatie, hier rekent de beurs je ook op af.
Is deze info niet publiekelijk toegankelijk in jaarverslagen, forecasts en analisten rapporten, dan is er of iets loos of worden er zaken verzwegen.
Let wel, argwaan en het achterhouden van info kan nooit leiden tot reeele beurskoersen, waardoor ik dus nooit de fair value kan bepalen van mijn participatie (bv. op basis van de K/W verhouding).
Let wel, een van de stel regels op de beurs is dat alle beschikbare informatie in de koers is verwerkt!
Houdt iemand wat achter, dan is er sprake van ernstige fraude en marktverstoring...
Dus als dergelijke info ooit eens beschikbaar komt, dan zal ik mij er nog eens over buigen.
Maar ik ben wel zo slim om eerst even de IPO en beursgang af te wachten, zodat de reeele waarde van NovaLusus bekent is. Ik ben echter bang dat deze wel eens ernstig tegen kan vallen.....
Ik denk dat je even een peer review moet doen met partygaming (listed London Stock Exchange). Vergelijk daar de omzetten, de winsten en de market cap. met de prognoses van NovaLusus.......ik zie het dan heeeeel somber in voor jullie.
Even ter illustratie, beurs koers 20 Gbp.
Omzet gem. over 4 jaar, 600.000.000 met afnemende omzet, meer dan gehalveerd in 1 jaar.
Daarbij is de EBIT nagenoeg verdampt van 300 mln gbp naar nog geen 5.5 mln.
De markt is dus volatiel en dan willen jullie met een "pruts" concept het beter gaan doen? Dan moeten er wel verrekte goede businessplannen en investeringen liggen. Even ter illustratie, de balans van partygaming laat 10tallen miljoenen zien aan assets, die moeten jullie nog even verkrijgen. Dit betekend investeren.....dus een goed IPO is van wezenlijk belang....maar die slaagt nooit omdat alle aandelen zijn vergeven aan "deelnemers"....
Aan jouw om de discrepantie te zoeken en om je hierin te storten...
Succes