In de zaak van Monique is uitstel gevraagd.
Er is op 20 augustus wel een zaak in Haarlem van een voor mij onbekende nl. Abbas. Ik weet niet hoe laat en of deze zaak doorgaat.
Voor de 5 zaken die ik ken is uitstel aangevraagd.
De andere 145 zaken ken ik niet.
De interesse van de media neemt toe, vrijdag ben ik door het NOS journaal gebeld.
Zodra ik weet dat een rechtszaak daadwerkelijk begint, vraag ik direct een vergunning voor een demonstratie aan.
Zodra deze is toegestaan zal ik dit ook hier bekend maken zodat we op de stoep van het gerechtsgebouw kunnen gaan demonstreren met spandoeken en borden......en het NOS journaal is erbij.
Deze rechtszaken zijn openbaar, dus we mogen binnen aanwezig zijn.
En wat denk je dan nog te bereiken als ik vragen mag. Ik bedoel de ex-voorzitter is er met de kas vandoor. Jullie zetten beschuldigingen op het internet van je eigen club. Kun je de beschuldigingen wel waarmaken
Jürgen Weber wordt beschuldigd van diefstal en jullie gaan gewoon door! Moeten de leden nu weer contributie gaan betalen en gaat er dan weer een bestuurder declaraties indienen
Het zijn maar wat vragen, maar inmiddels zijn jullie toch overbodig geworden. Met alle respect vandien.
Dus geen demonstratie woensdag.
Zodra een nieuwe datum bekend is en er reden is om een demonstratie te organiseren, waar ook in Nederland, zal dit op het forum bekend worden gemaakt.