Hoi,jullie haalden op een vaste dag p.m. een bedrag eraf. Wat ik schreef is dat ik een jaar geleden al heb aangegeven via een mail van planet.nl aan jullie dat SIMYO steeds geld eraf haalt terwijl het een bijna kapotte mobiel is. Ik heb ook gevraagd of jullie het misschien over konden zetten op een ander nummer. Ik kreeg een mail dat de incasso nu gedeactiveerd is ( verleden jaar) echter bleven jullie doorgaan.
Ik heb jullie weer geschreven en kreeg vandaag een mail dat het NU gedeactiveerd is....Ik zou dus een tegoed moeten hebben van ?????????
dat heb ik echter NIET rarara....
Ik geef mijn nummer wel door aan webcare....
Het mobieltje is de hele dag aan het opladen want zolang jullie er geld opzetten,kan ik nog gebeld worden, dus heb ik nu telefoontjes doorgeschakeld. Ik hoop dat de mail die ik op mijn msn heb gehad voldoende was, maar dat moeten we maar bekijken , de 14e komt er gauw aan.
bedankt voor jullie reactie