LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gekke lui die Amerikanen........

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
kanovaarder

Gekke lui die Amerikanen........

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Gekke lui die Amerikanen........

Zouden ze nu echt overtuigd zijn dat er zulke domme Europianen zijn die op hun replica-aanbiedingen, hun potentie- en overige geneesmiddelen en hun te koop zijnde bachelorsdiploma's bij hen af gaan nemen?

Waar vind je overigens de grootste slikkers van multivitaminen en voedingssupplementen?
Juist, bij het volk dat de dikste mensen heeft, die Amerikanen.
Alleen al daarom vertrouw ik die reklamemakers met hun spam en de Nederlandse aanprijzers voor geen meter!!

En U???

Grootvader

KPN

Re: Gekke lui die Amerikanen........

Ongelezen bericht door KPN »

:?:

Ik denk het wel, anders zouden ze er na al die jaren wel mee stoppen.

Helaas zijn de meeste Europeanen, en dan met name Nederlanders, behoorlijk dom. Kijk maar eens rond op dit forum.

Troy

Re: Gekke lui die Amerikanen........

Ongelezen bericht door Troy »

Zouden ze nu echt overtuigd zijn dat er zulke domme Europianen zijn die op hun replica-aanbiedingen, hun potentie- en overige geneesmiddelen en hun te koop zijnde bachelorsdiploma's bij hen af gaan nemen?
- potentieverhogende middelen: ja. Ook de Nederlandse man stapt niet makkelijk naar de dokter voor een potentieprobleem, en het is dus lekker makkelijk om die medicijnen (illegaal) via internet te kopen.
- voedingssupplementen: ja. Alleen de hoeveelheid multivitaminen en andere supplementen die de gemiddelde drogist verkoopt geeft al aan hoeveel vraag er is naar dergelijke producten.
- opleidingsdiploma's: nee. Ik denk niet dat veel Nederlanders het idee hebben dat ze met valse diploma's die felbegeerde baan wél krijgen (en houden)

Gesloten