LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc pakket

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
erik43

upc pakket

Ongelezen bericht door erik43 »

Ik zou graag advies van u ontvangen van de forumlezers.
Ik ben van plan om digitale tv van upc te nemen kan jammer genoeg geen schotel nemen heb het geprobeert met een kennis die het heeft maar zit sateliet ongunstig.
Maar nu me vraag ik heb een breedbeeld tv met zo`n toeter achterop kan ik dan het ook nemen en heb op de site gekeken van upc en zag twee pakketen staan familie dvr en familie hdtv wat is het verschil hier tussen en wil wel graag sport1 ontvangen of heeft iemand ander advies voor me en is het beeldkwaliteit goed omgeving spijkenisse

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door Beertje02 »

In jouw geval heeft digitale tv van UPC weinig zin, als het om de beeldkwaliteit gaat, je zult het verschil haast niet zien.

voor HD tv heb je een HD televisie nodig om de hoge resolutie te kunnen zien voor jouw toestel dus zeker geen abbo voor nemen, tevens zijn er maar een paar zenders in HD tv beschikbaar hier.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door agro »

kan jammer genoeg geen schotel nemen heb het geprobeert met een kennis die het heeft maar zit sateliet ongunstig.
Mogelijk toch eens een installateur naar laten kijken.
Wil je op meerdere tv's ontvangen heb je voor elke tv een decoder nodig (en op kabel voor elke decoder apart abonnement), met schotel (dreambox) kan je wel middels cardsharing met 1 abonnment op elke tv onafhankelijk van elkaar elke willekeurige zender ontvangen.

erik43

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door erik43 »

nou we hebben het via diverse mogelijkheden geprobeert met kompas met de schotel zelf en een ander aperaatje en diverse mensen uit me flat hebben het ook geprobeert.
En het is maar voor 1 tv toestel
Beertje02 ik zou ook graag sport1 ontvangen en bij mij weten kan je voor film1/sport1 geen aparte decoter nemen zoals in het verleden met canal plus[/quote]

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Maar nu me vraag ik heb een breedbeeld tv met zo`n toeter achterop kan ik dan het ook nemen en heb op de site gekeken van upc en zag twee pakketen staan familie dvr en familie hdtv wat is het verschil hier tussen en wil wel graag sport1 ontvangen of heeft iemand ander advies voor me en is het beeldkwaliteit goed omgeving spijkenisse
Hallo erik43,

Als je digitale televisie wilt kijken dan kun je inderdaad een abonnement op UPC Digitale TV kunnen nemen.

Er zijn maar erg weinig beeldbuis TV´s (TV´s met een toeter achterop :wink: )die HDTV kunnen weergeven, dus de kans is klein dat jouw breedbeeld TV hiervoor geschikt is. De meeste nieuwe LCD en Plasma-TV´s zijn wel geschikt, hierop prijkt dan het ´HD Ready´ of ´Full HD´ logo

Ervan uitgaande dat jouw TV niet geschikt is voor HDTV zou ik je dus adviseren een abonnement op de standaard UPC MediaBox of de UPC MediaBox Digitale Video Recorder (DVR) te nemen.

Je kunt bij beide boxen kiezen uit een Starter-pakket (ruim 50 zenders) of een uitgebreide Royaal-pakket (ruim 90 zenders). Zie www.upc.nl voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC

UPC Webcare team

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Wassily UPC,

Je mag hier geen reclame maken voor jouw eigen bedrijf, enne die waardeloze mediabox moet je nooit aan beginnen. genoeg ellende over te lezen op de diverse fora.

erik43

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door erik43 »

Wassily-UPC

bedankt voor u antwoordheb gister die familie pakket met dvr besteld nu afwachten wanneer deze binnenkom maar bij verschillende tv zaken gaven die personeelsleden me het advies om speciale coax kabel te nemen en scartkabels te nemen met een goude kleur klop dat ze zijn nogal prijzig en nu maar kijken of het me bevalt
Beertje02 ik heb verschillende mensen in me omgeving gesproken en die waren goed te spreken hierover denk dat een stuk of 6 personen waren dus wie moet ik dan geloven

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door agro »

die waren goed te spreken hierover denk dat een stuk of 6 personen waren dus wie moet ik dan geloven
Heel moeilijk ja wie je moet geloven, die 6 die tevreden zijn, of die velen welke slechte ervaringen hebben. (zie andere forums)

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door Big-V »

Je mag hier geen reclame maken voor jouw eigen bedrijf, enne die waardeloze mediabox moet je nooit aan beginnen. genoeg ellende over te lezen op de diverse fora.
Ik vind het meer informeren dan reclame maken, maar inhoudelijk ben ik het met je eens. Mijn vader heeft al ongeveer een jaar digitale TV van UPC, maar kijkt altijd analoog, omdat digitaal vrijwel nooit (goed) werkt.

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

bedankt voor u antwoordheb gister die familie pakket met dvr besteld nu afwachten wanneer deze binnenkom maar bij verschillende tv zaken gaven die personeelsleden me het advies om speciale coax kabel te nemen en scartkabels te nemen met een goude kleur klop dat ze zijn nogal prijzig en nu maar kijken of het me bevalt
Goede coaxkabels, connectors en splitters zijn voor een goede ontvangst van digitale televisie inderdaad belangrijk. Hier vind je meer informatie over geschikte materialen.

Er wordt een scartkabel met de mediabox meegeleverd. Deze volstaat uiteraard, maar zoals met zoveel zaken het geval is, hangt aan een hogere kwaliteit inderdaad een prijskaartje. Het is denk ik een persoonlijke afweging of je al dan niet een duurdere kabel aan wilt schaffen.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door agro »

Er wordt een scartkabel met de mediabox meegeleverd. Deze volstaat uiteraard, maar zoals met zoveel zaken het geval is, hangt aan een hogere kwaliteit inderdaad een prijskaartje. Het is denk ik een persoonlijke afweging of je al dan niet een duurdere kabel aan wilt schaffen.
Wees verstandig en blijf van de troep weke de firma list en bedrog levert af.

Gizmo255
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 sep 2005 22:02

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door Gizmo255 »

Er wordt een scartkabel met de mediabox meegeleverd. Deze volstaat uiteraard
Nouw de scartkabel die bij mij erbij zat was toch stuk. Ik hoefde maar 1 mm te verschuiven en ik had geen geluid meer. dit heb ik toen getest met een scartkabel die ik had en daar had ik wel gewoon geluid!

Wassily-UPC
Berichten: 140
Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
Contacteer:

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Nouw de scartkabel die bij mij erbij zat was toch stuk. Ik hoefde maar 1 mm te verschuiven en ik had geen geluid meer. dit heb ik toen getest met een scartkabel die ik had en daar had ik wel gewoon geluid!
Dat kan natuurlijk gebeuren. Een kwestie van even melden bij de klantenservice en we sturen een nieuwe toe.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door agro »

Een kwestie van even melden bij de klantenservice en we sturen een nieuwe toe.
Mooi sprookje :wink: Als die zogenaamde helpdesk zou doen wat ze zouden moeten doen, was heel dat webteam overbodig, of is het zo dat deze het advies geven de klacht op forums te plaatsen, zodat het webteam ook hun baantje kan behouden, en zo de indruk wekken dat problemen opgelost worden. :lol: :lol: :lol:

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Het blijft een belachelijke zaak dat zo'n UPC arbeider hier op dit forum reclame maakt voor die toko die UPC heet.

De Tros moderators moeten dit verbieden.

Enne, Erik die digitale tv van UPC incl. die waardeloze mediabox krijg je vast nog eens spijt van.

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door rene117 »

hahahaha dit is echt janken upc breek me de bek niet open over dat bedrijf heb er zeer slechte ervaring mee neem gewoon een schotel
heb je nog beter beeld en je bent nog goedkoper uit
en dan maar zeggen dat ze digitaal ziten ja me toko hier in dordrecht dus niet

erik45
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 mar 2008 19:04

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door erik45 »

Ik ben erik 43 heb moeilijkheden om weer in te loggen ivm een nieuwe internet provider dus heb me opnieuw geregisteerd met andere naam.
Maar beste rene117 als je het begin van deze posting had gelezen laat ik duidelijk merken dat ik en zeg nog eens dat ik geen schotel kan plaatsen ivm met de flat waar ik woon . Deze heb ik met een kennis die zelf een schotel bezit een test gedaan en daar uit blijk we zitten een flink aantal graden verkeerd. We zijn hiermee een aantal uren bezig geweest met kompas met schotel zelf en ook nog met 1 of ander aperaatje. Ik heb ook de pech dat onze balkons buiten de flat hang dus ik heb ook last van het beton. Maar als ik alle forums lees ook de ander klop er van geen ene digitaal tv aanbieder geen zak van . Ik heb in het verleden mee internet aansluiting van upc opgezegd kabelaansluiting en totaal geen moeilijkheden gehad alleen het enige wat ik niet kreeg was opzeg brief van upc voor de rest is alles goed gegaan. Maar tegenwoordig klop er van alle bedrijven/prog./ etc etc totaal geen moer van

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Erik, zoals ik al zei die mediabox is een kast met heel veel ellende , kijk maar eens op het chello forum.( veel problemen met oa. softwareupdates)

hoe kijk jjij digitaal als je hoogst waarschijnlijk alleen een scartaansluiting hebt? deze stamt al van ver voor het digitale tijdperk.

maargoed je hebt dat besluit nu genomen, en het is voor jou te hopen dat je er geen spijt van krijgt.

erik45
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 mar 2008 19:04

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door erik45 »

De tijd zal het leren maar anders kan ik bijv. geen sport1 ontvangen in het verleden was een kastje van canel+ (nu film1/sport1) voldoende nu ben verplicht om digitale tv te nemen

Paullus
Berichten: 68
Lid geworden op: 19 apr 2004 20:15

Re: upc pakket

Ongelezen bericht door Paullus »

Iedereen zijn of haar eigen ervaring natuurlijk maar ik heb geen problemen met UPC.
Avond na avond kijk ik digitale tv zonder problemen.
Wel heb ik goede kabels en pluggen. De aansluitingen zijn gemaakt zoals het hoort, dus kern en mantel goed aangesloten.
Dan heb je een beeldje, gewoon perfect!

Gesloten