LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] George Onderhoudswerken Amersfoort

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
kiw

George Onderhoudswerken Amersfoort

Ongelezen bericht door kiw »

In het voorjaar van 2007 ben ik in zee gegaan met George Onderhoudswerken voor het vervangen van een viertal raamkozijnen.
Na inmeten, offerte en opdracht heb ik een aanbetaling gedaan van de afgesproken 40%.

De gemaakte afspraak voor het vervangen wordt afgezegd wegens leveringsproblemen met de kozijnen. De nieuwe afspraak wordt niet afgezegd, maar evenwel komt George niet opdagen, en neemt vanaf dit moment zijn telefoon ook niet meer op.

Enkele weken na dit laatste incident ontvang ik een brief waarin George Onderhoudswerken keurig zijn excuses aanbied en ook aanbied de opdracht inclusief aanbetaling terug te geven. Ik stuur de gevraagde schriftelijke bevestiging van ontbinding van de opdracht en verzoek aanbetaling terug te storten. Hier gaat het dus bij fout.

Tot op heden (8 maanden na ontbinding opdracht) heb ik nog steeds niet de aanbetaling terug gehad, behalve een eenmalige 'aanbetaling' van 100 Euro. Bij herhaling maakt George nieuwe beloftes en komt hij met nieuwe excuses.

Middels dit schrijven hoop ik hem te bewegen alsnog het resterende bedrag over te maken. Buiten het niet terugbetalen van de aanbetaling, ben ik nl. niet buitengewoon ontevreden.

Groet,

kdn

Re: George Onderhoudswerken Amersfoort

Ongelezen bericht door kdn »

Ook ik heb ervaring met George Onderhoudswerken Amersfoort . Bij mij heeft hij een vrij grote verbouwing naar volle tevredenheid uitgevoerd. Uiteraard waren er wat puntjes tijdens de verbouwing. Wat wil je anders met een verbouwing die vanaf de begane grond tot de zolder gaat en waarbij bijna alles op de schop gaat. Alle punten zijn echter elke keer naar tevredenheid verholpen.

Hierbij moet ik ook zeggen dat ik niet één van de makkelijkste klanten ben. Ik stel hoge eisen aan de afwerking en constructie. George kwam al mijn eisen na en had de punten vaak al opgelost voordat ik er iets over kon zeggen.

Ik kan George Onderhoudswerken Amersfoort zeker aanbevelen.

kiw

Beste,

Ik kan me goed voorstellen dat het goed bevallen is - hij kwam op mij ook over als een kundige man.

Mijn negatieve ervaring is meer dat hij mijn aanbetaling niet terug wil betalen nadat hij de opdracht had teruggegeven.

Groet,

hdm

Ongelezen bericht door hdm »

Ik kan u als lezer van dit nogal negatief bericht over george-onderhoudswerken verzekeren! dat dit een normaal goedlopend en eerlijk bedrijf is. Ik ben zelf al wat jaartjes een client george-onderhoudswerken en alles wat ze hier verbouwd hebben is naar alle tevredenheid uitgevoerd en dat was nogal wat!

Ik heb inmoddels begrepen dat de aanbetaling al een tijdje terug is betaald.

George-onderhoudswerken is zeker aan tebevelen.

kiw

Ik weet niet hoe u aan de informatie komt dat de aanbetaling terug betaald is, maar ik heb tot op heden (> 1 jaar geleden) pas 250 van de ca.450 Euro ontvangen!!!
Wellicht kunt u dat nog eens aan George melden, want ik krijg er weinig beweging in...

md stuc en afbouwbedrijf

Ongelezen bericht door md stuc en afbouwbedrijf »

bij deze wil ik even melden dat als george mensen belt voor werkzaamheden die hij zelf niet waarmaken kan dat die dan niet in zee moeten gaan omdat men dan niet betaald worden wij hebben een stuce plafond gemaakt in nieuwegein van een aanbouw in april 2008 dit was 15m2 wij hebben dit aangenomen voor € 15,00 p/m2 dus een totaal bedrag van ongeveer € 260,00 wij hebben nu maar een incassobureau ingeschakeld na alle talloze toezeggingen van george zodat hij mischien wel een keer gaat betalen

met vriendelijke groet marco
md stuce en afbouwbedrijf

Gesloten