LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nieuwe keuken.
nieuwe keuken.
Hallo allemaal,
wij hebben onlangs een nieuwbouw woning gekocht.
Nu zijn we zoekende naar een keuken maar door ( voornamelijk ) slechte verhalen hier op de forum weten we niet waar we een goede keukenzaak kunnen vinden.
We zijn op zoek naar een hoogglans witte keuken ( U-opstelling ) met een rode blad van royalstone.
Tweede paasdag waren we in Alexandrium en hebben even in Keukenkampioen. Daar hebben we wel een keuken gezien naar onze smaak maar we durven daar niks te kopen.
Wie o wie kans ons raad geven of enigzins een goede zaak in de buurt van Rotterdam of Dordrecht aanbevelen?
Alvast bedankt.
Ronny
wij hebben onlangs een nieuwbouw woning gekocht.
Nu zijn we zoekende naar een keuken maar door ( voornamelijk ) slechte verhalen hier op de forum weten we niet waar we een goede keukenzaak kunnen vinden.
We zijn op zoek naar een hoogglans witte keuken ( U-opstelling ) met een rode blad van royalstone.
Tweede paasdag waren we in Alexandrium en hebben even in Keukenkampioen. Daar hebben we wel een keuken gezien naar onze smaak maar we durven daar niks te kopen.
Wie o wie kans ons raad geven of enigzins een goede zaak in de buurt van Rotterdam of Dordrecht aanbevelen?
Alvast bedankt.
Ronny
Re: nieuwe keuken.
Beste Ronny,
Voor onze keuken en badkamer zijn wij naar volle tevredenheid geholpen door Belmar keukens in Dordrecht. Ze nemen de tijd, je krijgt een duidelijke offerte en de montage is prima iin orde. Ze voeren Haeker en Systemat, dus prima spul.
Inmiddels zijn we ook met hen bezig voor de keuken en de badkamer in onze nieuwbouwwoning. Maar omdat we ook met een voorkeursleverancier te maken hebben zijn we er nog niet helemaal uit.
Hartelijke groet,
Mini7
Voor onze keuken en badkamer zijn wij naar volle tevredenheid geholpen door Belmar keukens in Dordrecht. Ze nemen de tijd, je krijgt een duidelijke offerte en de montage is prima iin orde. Ze voeren Haeker en Systemat, dus prima spul.
Inmiddels zijn we ook met hen bezig voor de keuken en de badkamer in onze nieuwbouwwoning. Maar omdat we ook met een voorkeursleverancier te maken hebben zijn we er nog niet helemaal uit.
Hartelijke groet,
Mini7
We hebben deze week een keuken gekocht in Duitsland. Zeer compleet. Hoogglans, met granieten keukenbladen en alle apparatuur van Siemens. En dat voor een goede prijs
We zijn plezierig geholpen. Medewerkers praten nederlands en denken echt met je mee. Een aanrader.
We zijn plezierig geholpen. Medewerkers praten nederlands en denken echt met je mee. Een aanrader.
Citycanal, kun je iets nader specificeren waar en bij wie? Duitsland is een groot land. Om welk merk/type gaat het?
Betreft http://www.ardland.kuechen.de in Nordhorn.
Systemat keuken. Hoogglans, greeploos, etc Vol met Siemens apparatuur (8 stuks)
Ruim 7m2 granieten keukenblad, inc montage.
Een andere in Nordhorn http://www.kuechen-ekelhoff.de/d/index.html
2 vestigingen in Nordhorn. Wel iets duurder.
Alle zaken hebben zeer luxe keukens staan.
Ik zal eerst naar Ekkelhof gaan en dan naar Ardland. Een afspraak maken is wel aan te bevelen.
Succes
Systemat keuken. Hoogglans, greeploos, etc Vol met Siemens apparatuur (8 stuks)
Ruim 7m2 granieten keukenblad, inc montage.
Een andere in Nordhorn http://www.kuechen-ekelhoff.de/d/index.html
2 vestigingen in Nordhorn. Wel iets duurder.
Alle zaken hebben zeer luxe keukens staan.
Ik zal eerst naar Ekkelhof gaan en dan naar Ardland. Een afspraak maken is wel aan te bevelen.
Succes
citycanal ter beeldvorming, kun je aangeven wat voor keuken je ongeveer hebt gekocht (eiland ja/nee en hoeveel kasten) en wat dit kost in duitsland?
Je zou me hier erg mee helpen.
Thanks!
Je zou me hier erg mee helpen.
Thanks!
Eiland 2,20 x 1,20 Granieten blad 8 cm dik. Geen extra kosten tussen 4, 6 of 8 cm. Duurste inductieapp van Siemens + afzuigkap.
Keukenblad van 3,80+ opstaande rand onder de ramen en 2 vensterbanken. Ook allen van graniet. Vaatwasser,
Kastenwand voorzien van 5 siemens apparaten, koelkast, diepvrieskast, koffieapp, stomer en combi magnetron.
Kasten van 1 meter breed. 8 onder eiland en 4 onder keukenblad bij venster.
Alles op basis van hoogglans inc motage voor onder de 20.000,--
Bij de eerste keukenlev ruim 27.000,--
Keukenblad van 3,80+ opstaande rand onder de ramen en 2 vensterbanken. Ook allen van graniet. Vaatwasser,
Kastenwand voorzien van 5 siemens apparaten, koelkast, diepvrieskast, koffieapp, stomer en combi magnetron.
Kasten van 1 meter breed. 8 onder eiland en 4 onder keukenblad bij venster.
Alles op basis van hoogglans inc motage voor onder de 20.000,--
Bij de eerste keukenlev ruim 27.000,--
We zullen ook een keer in Duitsland gaan kijken.
@citycanal: weet je het wel zeker dat je graniet blad volledig 8 cm. dik is en niet gedeeltelijk opgevuld met harde isolatie?
@ mini7: we zijn gisteren even naar Belmar geweest. Hele mooie keukens alleen hebben ze geen composiet van Royal Stone die wij heel graag willen hebben.
@citycanal: weet je het wel zeker dat je graniet blad volledig 8 cm. dik is en niet gedeeltelijk opgevuld met harde isolatie?
@ mini7: we zijn gisteren even naar Belmar geweest. Hele mooie keukens alleen hebben ze geen composiet van Royal Stone die wij heel graag willen hebben.
Hallo ronny,
Is er een speciale reden dat jullie composiet van Royal Stone willen? Ik had de indruk dat alle composiet zo'n beetje hetzelfde is...
Hartelijke groet,
Mini7
Is er een speciale reden dat jullie composiet van Royal Stone willen? Ik had de indruk dat alle composiet zo'n beetje hetzelfde is...
Hartelijke groet,
Mini7
De reden waarom we dat willen is dat we een witte hoogglans keuken met een rode blad. Nou heeft Royal stone een rode blad hele fijne stukjes glas erin waardoor het niet overdreven druk wordt.
Dit blad is mooi diep rood en niet bruinrood zoals je in vele winkels ziet.
De kleur type is Luce Viva.
Dit blad is mooi diep rood en niet bruinrood zoals je in vele winkels ziet.
De kleur type is Luce Viva.
Duidelijk!
Gewaagde kleur hoor, wordt vast heel mooi!
Misschien kun je bij Royal Stone een dealerlijst opvragen...
Hartelijke groet,
mini7
Gewaagde kleur hoor, wordt vast heel mooi!
Misschien kun je bij Royal Stone een dealerlijst opvragen...
Hartelijke groet,
mini7
UIteraard wordt het blad geen 8 cm dik. Dat is gewoon niet te transporteren. De zijkant wordt 8 cm het blad zal denk ik een dikke 3 cm zijn
@ mini7: we vinden het ook gewaagd maar de kleur vinden we heel erg mooi en we willen een keer wat anders. In elke winkel je steeds dezelfde kleurcombinaties.
@ citycanal: dat dacht ik al
@ citycanal: dat dacht ik al
@ citycanal
Bedankt voor de informatie. Ben zelf bezig met keuken met kastenwand 5x en kookeiland van 2.80 x 90 echter krijg alleen maar offertes van boven de 23.000 en had het idee dat het goedkoper kon. Als ik je keuken vergelijk met die van ons dan zou het mogelijk moeten zijn in ieder geval onder de 20.000 uit te komen.
Bedankt voor de informatie. Ben zelf bezig met keuken met kastenwand 5x en kookeiland van 2.80 x 90 echter krijg alleen maar offertes van boven de 23.000 en had het idee dat het goedkoper kon. Als ik je keuken vergelijk met die van ons dan zou het mogelijk moeten zijn in ieder geval onder de 20.000 uit te komen.
Nou jongens ben vandaag weer op pad geweest voor een keuken.
We hebben mooie keukens gezien maar ze hebben jammer genoeg geen werkbladen van Royal-Stone. De enige winkel die ze heeft zijn Keukenconcurrent en Keukenkampioen.
Weet iemand hier op deze forum welke keukenzaak een composiet werkblad in de kleur Luce Viva kan leveren? Als het kan in de buurt van Rotterdam, Den Haag of Dordrecht.
Anders zijn we genoodzaakt om bij keukenkampioen of keukenconcurrent een keuken te kopen.
ik hoop dat iemand ons helpen
dank je
We hebben mooie keukens gezien maar ze hebben jammer genoeg geen werkbladen van Royal-Stone. De enige winkel die ze heeft zijn Keukenconcurrent en Keukenkampioen.
Weet iemand hier op deze forum welke keukenzaak een composiet werkblad in de kleur Luce Viva kan leveren? Als het kan in de buurt van Rotterdam, Den Haag of Dordrecht.
Anders zijn we genoodzaakt om bij keukenkampioen of keukenconcurrent een keuken te kopen.
ik hoop dat iemand ons helpen
dank je
Bruynzeel kan royal stone leveren
Zie geen verschil tussen de kampioen,concurrent en Bruynzeel tegenwoordig...
-
Even een emailtje naar [email protected] met de vraag of bel ze even....
Royal stone zit bij deze inkooporganisatie, dus leden hiervan kunnen aan zo'n blad komen.
Royal stone zit bij deze inkooporganisatie, dus leden hiervan kunnen aan zo'n blad komen.
@ 9876: we zijn al bij 3 verschillende bruynzeel winkels geweest. Geen een kon het leveren. Het is bij hun uit het assortiment.
@ zelfstandigste: ik zal morgen een mailtje naar ze sturen. Dank je wel voor je hulp hopelijke komen we er nu wel uit.
@ zelfstandigste: ik zal morgen een mailtje naar ze sturen. Dank je wel voor je hulp hopelijke komen we er nu wel uit.
-
Beste Citycanal
ben zelf nog in onderhandeling met de zaak waar jullie de keuken hebben gekocht. We hebben een gespecificeerde offerte en ik vraag me af welk % aan korting jullie uiteindelijk op de kasten hebben gekregen..
De apparatuur zit nu bij ons rond de 50% korting, dus daar zal wel weinig muziek in zitten om nog lager te kunnen gaan.
alvast dank!
ben zelf nog in onderhandeling met de zaak waar jullie de keuken hebben gekocht. We hebben een gespecificeerde offerte en ik vraag me af welk % aan korting jullie uiteindelijk op de kasten hebben gekregen..
De apparatuur zit nu bij ons rond de 50% korting, dus daar zal wel weinig muziek in zitten om nog lager te kunnen gaan.
alvast dank!