Mijn abbonnement bij Het Net loopt binnen 2 maanden af
Nu wil ik mijn abbonnement omzetten naar een maandcontract dit is te regelen via mijn gegevens. Alleen is hier al meerder weken een storing op.
Bij het bellen met de helpdesk zegt de ene medewerker het kan wel en de andere zegt het kan niet en dit gaat automatisch. Het mooiste antwoord was dat ik mijn abbonnement moest opzeggen en dan weer gelijk een nieuwe afsluiten.
Door de tegenspreken de antwoorden de zelfde vragen per email gesteld En raar maar waar het kan niet en het kan wel.
Bij de laatste email werd gezegd het kan wel maar dan via de helpdesk.
Dus vandaag even bellen met Het Net antwoord dit gaat automatisch. Ik heb toen gewezen op het gekregen anwoordt via email. De medewerkster zei dat zij het wel wist want zij was van de helpdesk
Op mijn vraag of ik hiervan een bevestiging kreeg werd gezegd dat is niet nodig. Ik heb gezegd dat ik dit vreemd vond.
Ik heb geen ongetogen woord geuit maar de verbinding werd door de zijde van Het Net verbroken
Zo help je nu tevreden klanten naar ontevreden klantenen overweeg om een anderen provider te zoeken.
Ik wou dit doen door mijn zoon (boven 21 en student) een abbonnement aan te laten vragen op een ander nummer op het zelfde adres op een nieuw telefoonnummer
Wie weet of dit mogelijk is
Graag een antwoordt
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klantenservice Het Net 1 puinhoop
Re: Klantenservice Het Net 1 puinhoop
Als u geen schriftelijke bevestiging heeft van wijziging contract in een maandcontract dan kunt u later niet bewijzen dat uw contract gewijzigd is en heeft u geen been om op te staan als plotseling nergens is terug te vinden dat uw contract gewijzigd is.
Als u begrijpt wat ik bedoel
Sta op een schriftelijke bevestiging van wijziging in maandcontract
Als u begrijpt wat ik bedoel
Sta op een schriftelijke bevestiging van wijziging in maandcontract
-
nogeda
Ik heb inmiddels een officiele kacht in gedient via [email protected]
Ook heb ik al een antwoordt excuses voor de vervelende situatie
U kunt u contract omzetten naar een maandcontract via mijn gegevens.
Dit had ik al 2 weken en verscillende dagen geprobeerd. Maar echter steeds storing. En ik had geen zin om weer contact op te nemen met de helpdesk
Ik heb mijn contract maar opgezegd. Ruim op tijd 2 maanden van te voren voor de afloop van het contract en vermeld dat het om een telco telco migratie ging.
De opzegbrief is aangetekend en met antwoord retour verstuurd.
Ook heb ik al een antwoordt excuses voor de vervelende situatie
U kunt u contract omzetten naar een maandcontract via mijn gegevens.
Dit had ik al 2 weken en verscillende dagen geprobeerd. Maar echter steeds storing. En ik had geen zin om weer contact op te nemen met de helpdesk
Ik heb mijn contract maar opgezegd. Ruim op tijd 2 maanden van te voren voor de afloop van het contract en vermeld dat het om een telco telco migratie ging.
De opzegbrief is aangetekend en met antwoord retour verstuurd.
Mocht u geen bevestigings brief ontvangen van einde contract binnen uiterlijk 14 dagen, raad ik u aan om een email- of klachten bombardement te beginnen om ook de bevestigingsbrief in huis te hebben.
Vervolgens na beëindiging contract uw afrekeningen in de gaten houden of ook de financiële administratie een puinhoop is, zoals ik bij Telfort heb "mogen"ervaren.
Vervolgens na beëindiging contract uw afrekeningen in de gaten houden of ook de financiële administratie een puinhoop is, zoals ik bij Telfort heb "mogen"ervaren.
Hallo,
Ik raadt jullie aan mijn situatie met Hetnet eens te bekijken onder het kopje, pas op voor hetnet.
Daar staat de oplossing voor dit probleem.
succes!
Groetjes Peter
Ik raadt jullie aan mijn situatie met Hetnet eens te bekijken onder het kopje, pas op voor hetnet.
Daar staat de oplossing voor dit probleem.
succes!
Groetjes Peter
Het probleem met het Net is opgelost door het abonnement te beèindigen.
De brief is aangetekend met ontvangstbevestiging verzonden.
Er is dus wettelijk bewijs dat er opgezegd is.
Om toch ongewenste irritatie te voorkomen is het prettig als ter bevestiging een brief door Het Net geschreven wordt dat mi.v. bepaalde datum het abonnement beèindigd is.
De brief is aangetekend met ontvangstbevestiging verzonden.
Er is dus wettelijk bewijs dat er opgezegd is.
Om toch ongewenste irritatie te voorkomen is het prettig als ter bevestiging een brief door Het Net geschreven wordt dat mi.v. bepaalde datum het abonnement beèindigd is.