LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incasso GGN proceskosten uit 2004

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Henk52

Incasso GGN proceskosten uit 2004

Ongelezen bericht door Henk52 »

Gisteren werd ik onaangenaam verrast door een incasso van GGN met de vermelding Dexia bank, omschrijving hoofdsom vlgs titel en een bedrag van € 390,=. :evil:

Met de volgende toevoeging:
Wij sommeren u namens opdrachtgever om binnen 5 dagen te betalen, zoniet dan worden incassokosten in rekening gebracht.

En dan zijn ze echt verbaasd, dat je volledig uit je dak gaat, als GGN stelt, dat ik dan maar moet aantonen, waarom ik dit bedrag niet wens te betalen. Na aandringen is ze niet op de hoogte en vraagt me terug te bellen. Vanochtend teruggebeld en inderdaad ben ik veroordeeld in okt 2004 voor betaling van proceskosten. Na drie en een half jaar komen ze hier achter en sturen dan gelijk een incassobureau op je af.

Bovenstaande vind ik een typerend gedrag voor Dexia. Onvolledig informeren en direct zwaar aanzetten, zodat je mogelijk de verkeerde stap zet.
Ik krijg nu een onderbouwing toegestuurd en uiteraard volgt overleg met de jurist, waarna ik het bedrag al dan niet zal voldoen.

Maar mijn wraak zal zoet zijn. vandaag zal ook voor mij eindelijk de beslissing vallen! Ik procedeer nu al vanaf 2004, in Arnhem door onze beruchte rechter veroordeeld, €2000,= restschuld betaald aan Dexia vorig jaar en toch in hoger beroep gegaan tegen de uitspraak. Op een bepaald moment gaat het niet meer om geld maar om je rechtsgevoel. Ik kan me de proceskosten veroorloven dus blijf ik tot het einde vechten voor mijn recht.

Mijn kansen:
Winstverdriedubbelaar, binnen drie jaar vernietigd door echtgenote die uiteraard niet heeft meegetekend, geen duisenberg regeling geaccepteerd en uiteraard een opt-out.
De kosten lopen ondertussen in de duizenden euro's, mar mij krijgen ze niet klein!

We wachten met spanning af.

Jos1

Re: Incasso GGN proceskosten uit 2004

Ongelezen bericht door Jos1 »

Volgens mij heb jij met veel genoegen het laatste nieuws ontvangen.

Hiawathaatje

Ongelezen bericht door Hiawathaatje »

Ik denk dat u binnen 10 dagen een brief ontvangt van Dexia met goed nieuws.
We zouden graag willen weten wat er in staat dus als u even tijd heeft.

Julika

Ongelezen bericht door Julika »

Ik denk, dat alleen maar die mensen von Dexia bericht krijgen, die nog geen rechtszaak lopen hebben.

Gesloten