LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen met Almat keukens en Keukenluxx?
Ervaringen met Almat keukens en Keukenluxx?
Wij zijn ons aan het orienteren op een nieuwe (landelijke) keuken en zijn in de showroom van keukenluxx terecht gekomen waar we een mooie almat keuken hebben gezien. Heeft iemand ervaring met dit merk/deze keukenzaak? Zijn er nog andere goede adressen in Noord-Brabant / Limburg voor landelijke keukens?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Alvast bedankt voor jullie reacties!
-
Re: Ervaringen met Almat keukens en Keukenluxx?
Over Keukenluxx is al het nodige opgemerkt: gebruik de zoekfunctie.
De Keukenluxx / Almat (geloof dat ze nu allemaal keukenluxx heten i.p.v. Almat) zaken die ik ken worden bevolkt door iets te gladde verkopers, vaak jonge gasten in iets te grote pakken.
Agressieve klantwervings en verkooptechnieken. (actief flyeren bij concurrenten voor de deur,flyers onder autoruiten bij concurrenten,mega kortingen bij afsluiten keuken als u nu tekent en veel beloftes...)
Agressieve klantwervings en verkooptechnieken. (actief flyeren bij concurrenten voor de deur,flyers onder autoruiten bij concurrenten,mega kortingen bij afsluiten keuken als u nu tekent en veel beloftes...)
inderdaad, Keukenluxx hantert een vrij aggresieve verkoop methode.
Ook de prijzen zijn vrij hoog. en de kwaliteit van Almat vind ik ook niks (geen gelakte fronten alleen folie)
Ook de prijzen zijn vrij hoog. en de kwaliteit van Almat vind ik ook niks (geen gelakte fronten alleen folie)
Hoe is het dan mogelijk dat ik wel een gelakte almat keuken heb?
Kon kiezen uit alle ral en geloof sikkens kleuren.
Kon kiezen uit alle ral en geloof sikkens kleuren.
Wat een forum.
Als je als klant hier tercht komt ben je echt in de aap gelogeerd.
Eek werkt op de keukenboulevard in Barendrecht, waar Almat MET vergunning flyers uitdeelt omdat zij aan de overzijde, uit de loop, naast de KCT zitten. Hij verwart actief klanten werven met agressie.
Waar haalt hij die mega kortingen vandaan? Waarschijnlijk uit eigen ervaring : de keukenboulevard Barendrecht bestaat voor 95% uit zaken van de Mandemakersgroep.
Almat levert keuken in 1500 LAK-kleuren. (ral en sikkens)
Zo zie je maar wie waar verstand van heeft.
Als je als klant hier tercht komt ben je echt in de aap gelogeerd.
Eek werkt op de keukenboulevard in Barendrecht, waar Almat MET vergunning flyers uitdeelt omdat zij aan de overzijde, uit de loop, naast de KCT zitten. Hij verwart actief klanten werven met agressie.
Waar haalt hij die mega kortingen vandaan? Waarschijnlijk uit eigen ervaring : de keukenboulevard Barendrecht bestaat voor 95% uit zaken van de Mandemakersgroep.
Almat levert keuken in 1500 LAK-kleuren. (ral en sikkens)
Zo zie je maar wie waar verstand van heeft.
Voel je je aangesproken fmkalf ?
Schijnbaar
Actief voor een andere winkel z'n deur staan met stagemeisjes die ook na 3 keer vriendelijk vragen niet weg gaan noem ik agressief flyeren (klanten werven) ja...
Evenals briefjes onder iedereen z'n voorruit doen. Beetje kinderachtig ook.
Ook rekenkundig ben je niet goed onderlegd, had ook niet anders verwacht moet ik eerlijk zeggen...
95% Mandemakers? Er zitten nu 6 winkels, 3 van Mandemakers,1 van Bruynzeel en 2 van zelfstandig ondernemers, kom je volgens mij op 50% dat er van Mandemakers is.
Had je je pand misschien op een iets andere locatie moeten situeren ?!
Zie trouwens ook geen Almat meer staan op de Keukenluxx in Barendrecht...
En voor de duidelijkheid, nee ik werk niet in Barendrecht...kom er wel eens.
Schijnbaar
Actief voor een andere winkel z'n deur staan met stagemeisjes die ook na 3 keer vriendelijk vragen niet weg gaan noem ik agressief flyeren (klanten werven) ja...
Evenals briefjes onder iedereen z'n voorruit doen. Beetje kinderachtig ook.
Ook rekenkundig ben je niet goed onderlegd, had ook niet anders verwacht moet ik eerlijk zeggen...
95% Mandemakers? Er zitten nu 6 winkels, 3 van Mandemakers,1 van Bruynzeel en 2 van zelfstandig ondernemers, kom je volgens mij op 50% dat er van Mandemakers is.
Had je je pand misschien op een iets andere locatie moeten situeren ?!
Zie trouwens ook geen Almat meer staan op de Keukenluxx in Barendrecht...
En voor de duidelijkheid, nee ik werk niet in Barendrecht...kom er wel eens.
-
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Fmkalf..wellicht kon dat in de oude Almat historie nog wel maar dat is niet meer nadat Keukenluxx Almat overnam , ik heb verleden week een bezoek gebracht aan Almat / keukenluxx naar aanleiding van mijn Almat offerte van december jl en tot mijn verrassing was het niet meer mogelijk om mijn keuken model cornue ral 7034 aan te passen.Almat levert keuken in 1500 LAK-kleuren. (ral en sikkens)
Het model bestaat niet meer werd mij gezegd en RAL kleuren worden niet meer toegepast , alleen de standaard model kleuren.
De sfeer tijdens dit gesprek was overigens ook een zeer groot contrast met hoe ik in december te woord werd gestaan , erg opdringerig.
Heb daarom ook gauw het gesprek beeindigd en ben elders wel geslaagd.
Ook dit filiaal is out of order...