Ik heb sinds een paar weken een Nokia N82 in mijn bezit. Mooi toestel met veel opties. Dit is alweer mijn 6e Nokia toestel en ze bevallen tot nu toe prima...
Maar... Na de N82 drie weken in mijn bezit te hebben, haal ik de telefoon na een rondje winkelen uit mijn broekzak en zie tot mijn schrik dat de display gebarsten is. En dit zonder dat ik hem gestoten heb of heb laten vallen.
Ben daarop naar een Nokia Care Point gegaan en die vertelden mij dat een gebroken display door Nokia simpelweg op gebruikersschade gegooid wordt en dat ik de reparatie (150 euro!!!) zelf mag betalen. Uiteraard heb ik met Nokia hierover gebeld en die kwamen met het zelfde verhaal dat dit zo in het protocol staat. Ik vind dit toch wel een erg makkelijke conclusie: gebroken display? schuld van klant!
Zijn er meer mensen die ook problemen met een gebroken display bij een Nokia toestel hebben? De jongen bij het Nokia Care Point liet mij zien wat het probleem is met dit toestel (en ook de N95). De cover om het toestel is te slap! Als je met je vinger er op drukt dat druk je zo de cover tegen de lcd display aan... andere Nokia toestellen hebben dit probleem niet. Ik mag toch wel een wat betere kwaliteit verwachten van een toestel van 500 euro?
Heeft iemand een idee wat ik kan doen? Vind dat ik absoluut niet zelf voor de kosten hoor op te draaien.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gebroken display Nokia N82
Re: gebroken display Nokia N82
Hallo Nanko,
Dit is een veel voorkomend probleem van de nieuwe generatie Nokia toestellen. Waarschijnlijk heeft de display toch een klein stootje gekregen en deze zijn nogal gevoelig voor dit soort zaken.
Rest dus niets anders dan deze gsm te laten repareren, maar dat hoeft natuurlijk niet bij een Nokia Service Point. Ik kan deze bijvoorbeeld ook zelf repareren.
U kunt contact met mij opnemen als u wil op [email protected] .
Die 150 euro is natuurlijk belachelijk aangezien de toestel prijs op +/- 375 euro ligt.
Succes!
Dit is een veel voorkomend probleem van de nieuwe generatie Nokia toestellen. Waarschijnlijk heeft de display toch een klein stootje gekregen en deze zijn nogal gevoelig voor dit soort zaken.
Rest dus niets anders dan deze gsm te laten repareren, maar dat hoeft natuurlijk niet bij een Nokia Service Point. Ik kan deze bijvoorbeeld ook zelf repareren.
U kunt contact met mij opnemen als u wil op [email protected] .
Die 150 euro is natuurlijk belachelijk aangezien de toestel prijs op +/- 375 euro ligt.
Succes!