ik wordt hier op dit forum steeds wijzer.
ook mijn vriendin heeft een claim ( inclusief rechtbankuitspraak) van de jong gekregen ovm lindorff waarin ze bijna 1500 euro eisen van dr.
heb ik ook een topic over gestart hier en daarin reageerde er iemand van lindorff : of ik even contact met ze wil opnemen en alle info aan ze geef
geen goed plan, en ben blij dat ik eerst alles op deze site ben gaan nalezen.
ik speel het denk ik maar gewoon door aan mijn rechtsbijstandverzekering en als er in de tussentijd iemand denkt spullen uit mn huis te gaan halen: succes!
ik vraag me sowieso af wat ze in beslag willen nemen, want zo`n beetje alles wat er hier in huis staat is niet van mijn vriendin, maar van mij ( rekeningen ook altijd netjes bewaard waar mijn naam opstaat) en de auto voor de deur staat ook op mijn naam.
zo zie je maar: ieder voordeel heeft zn nadeel want in al dr onwetendheid heeft mn vriendin ( single moeder) zich jarenlang door zulke louche bedrijven laten uitmelken, dus toen ik haar leerde kennen had ze zo goed als niets meer, dus wat wil je nog van dr pakken dan??
ok, ze heeft zichzelf ooit in de nesten gewerkt waardoor ze in de schuldsanering terecht kwam, maar moet je zo iemand daar de rest van dr leven mee achtervolgen en terroriseren?
antwoord daarop is: neen! niet tijdens mijn wacht iig!
nieuwe kapitein op dit schip en die tolereert geen fratsen aan zn bootje
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)