LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lamellen van dipasol

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
catharinab
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 aug 2006 20:54

Lamellen van dipasol

Ongelezen bericht door catharinab »

Wij wilden lamellen voor onze ramen, maar daar deze ramen rond lopen zijn deze nog niet zo eenvoudig te bestellen, maar een zaak gevonden in spijkenisse de firma dipasol.

Daar ik het verleden er ook wel eens lamellen had gekocht en prima was geholpen dacht dat komt even mooi uit.

Wij moesten nog het een en ander verbouwen zo ook de vensterbank dus de dame uit de zaak zei ons komt u terug als de exacte maten bekend zijn, (vroegen haar nog naar de levertijd 2 tot 3 weken na bestelling) zo gezegd zo gedaan.


Na een aantal weken terug naar dipasol lamellen uitgezocht, en een afpraak gemaakt om alles te komen opmeten.

Deze meneer kwam inderdaad op de afgesproken datum maar dik 1 1/2 uur telaat opdagen. Onze wensen uitgelegd en alles was geen probleem, de lamellen van het grote raam moesten vanaf middenuit opengaan. Maar de vertegenwoordiger van de fabricant zo ook nog komen meten zodat het niet fout zou gaan met de maat ivm de ronding in de ramen. Deze meneer kwam op de afsproken datum maar ruim 2 uur te laat. vroeg wederom aan deze meneer hoe lang zijn de levertijden kreeg ik te horen 5 wkn terwijl ze in de winkel hadden gezegd 2 tot 3 wkn dit zat me al niet lekker, maar ja je vind de lamellen mooi dus neem je dat ook maar voor lief.


Eindelijk het was zover de lamellen kwamen na 5 wkn eindelijk, monteurs kwamen met de half ronde rails binnen en ik zag al gelijk dat deze te kort was. en aan de ene kant ook verkeerd model had.

Dit niet geacepteerd en gelijk gebeld en langs de firma dipasol gegaan, deze heeft kontakt opgenomen met de fabricant en de vertegenwoordiger kwam weer langs die begreep er niets van (is al raar als je iets op komt meten dat je dan maar een rolmaatje van 2mtr bij heb terwijl het een raam van dik 4 mtr is, komt denk ik wel meer voor grote ramen).Toen kwamen de monteur van de firma dipasol op het nogmaals op te meten nu haden ze een mal gemaakt van papier en was nu netjes excate maat. Efin wilde ze me weer 5 wkn laten wachten en na veel gepraat kwamen ze dan na 3 weken.

Lamellen komen eindelijk hoera, maar wat denk je kunnen ze niet vanuit het midden open, dit kan allen bij rechte lamellen zei de heer dipasol terwijl hij weet dat het over ronde ramen gaat, na veel gezeur hebben we wat korting gekregen, maar uiteindelijk is het toch niet wat ik bedoeld had. wilde zulke lamellen ook nog hebben in de keuken maar zeker weten dat deze niet van de firma dipasol komen zeer slechte ervaring dus nog maar even doorzoeken naar een ander zonweringzaak.

ka-karel
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2008 19:10

Re: Lamellen van dipasol

Ongelezen bericht door ka-karel »

hebben vorig jaar ook veel besteld bij de firma dipasol.....rolluik, vliegenhorren en verduisteringsrolgordijn. alleen met het rolluik problemen gehad en ook vertegenwoordiger erbij.....moest elke keer zelf bellen. nieuw rolluik op een gegeven moment bleef t zelfde probleem houden.....weer elke keer bellen nee was een hot item op de zaak daaro.....jammer dat ik dan wel elke keer zelf moet bellen weer vertegenwoordiger erbij. later meneer dipasol zelf.....die was t kennelijk zat en zei dat t zo was en niet anders....uiteindelijk heeft het rolluik een tijd naar behoren gefunctioneerd, jammer dat het nu af en toe weer niet naar behoren functioneert.......vond t geen fijne service...ik ga er ook niet meer heen....heb maar beknopt opgeschreven wat er zich heeft voorgedaan....anders wordt t 3 kantjes vol....

Gesloten