![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Dus heb ik gebeld met de Medion helpdesk. Precies gedaan wat ze zeiden en toen is me gezegd dat ik de pc moest op sturen.
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Dus moest ik van idd de pc op sturen + reparatie nummer en kopie kassa bon. Tevens heb ik afgesproken om de pc bij mijn werk op te halen en te retourneren(stond ook nog met grote letters op de doos).
Afgelopen vrijdag staat er 's morgens een postmederker aan de deur bij mij thuis of we 65 euro wilde betalen voor pakketje
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Dochter is alleen thuis en heeft geen geld. Dus 's middag komen ze nogmaals en ik zie tot mijn grote verbazing dat het om mijn pc gaat.
Dus ik gelijk met medion gebeld. Ja zeiden ze maar u had de recovery cd moeten gebruiken. Maar dan zou ik al mijn gegevens kwijt zijn en in overleg met helpdesk heb ik hem terug gestuurd,omdat het probleem zich al voor deed in de bios.
Mogen ze zomaar 65,00 euro berekenen zonder vantevoren te overleggen of telefoontje of mail te sturen
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Heeft iemand van jullie dit ook mee gemaakt?
en wat moet ik nu doen? Ik heb al een hele boze mail gestuurd maar nog niets gehoord.
graag 'jullie reactie's