LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koop geen concert tickets bij onlineticketshop.nl

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
pvdhorst

Koop geen concert tickets bij onlineticketshop.nl

Ongelezen bericht door pvdhorst »

Op 14 maart jl las ik in dagblad 'SPITS' een advertentie betreffende een concert van Loreena McKennitt, waarvoor op de site van onlineticketshop.nl kaartjes besteld konden worden.
Dit heb ik op deze site ook gedaan: kosten 79 euro per kaartje, waarvan ik er 4 besteld heb. (excl reserveringskosten ad 15 euro)
Reeds de volgende dag las ik op ticketservice.nl, dat deze kaartjes slechts 49 euro kostten, ook excl 4,15 euro reserveringskosten.
Annuleren bij onlineticketshop.nl was niet meer mogelijk.
Gisteren (1 april) kreeg ik de kaartjes thuis, waar de prijs op voorgedrukt stond: 49 euro + 4,15 euro res.kosten.
Tijdens een telefoontje naar onlineticketshop werd mij verteld, dat in de voorwaarden stond, dat de door hun berekende prijs kan afwijken van de op de tickets gedrukte prijs.
Een prijsverschil van 30 euro per ticket vind ik onacceptabel.
Ik wil hierbij graag eenieder waarschuwen om geen tickets te kopen via onlineticketshop.nl, waar je bedrogen uitkomt.

Pruim

Re: Koop geen concert tickets bij onlineticketshop.nl

Ongelezen bericht door Pruim »

Als je even de moeite had genomen om op die website rond te lezen, dan had je het op voorhand al geweten. Het staat namelijk duidelijk aangegeven onder het kopje: over ons

Het is een geschikte website om eens te kijken als er bv een evenement is 'uitverkocht', of als je in het buitenland een concert of iets dergelijks bij wilt wonen.

Voor normale concerten enz. waar genoeg tickets beschikbaar zijn bij de reguliere ticket verkooppunten, dan kun je beter niet bij deze webshop bestellen, want dan zijn ze inderdaad vaak (behoorlijk) duurder.
Onlineticketshop.nl is dé onafhankelijke webshop die u het gemak biedt om vanuit uw luie stoel, 24 uur per dag, die tickets te verkrijgen om u een onvergetelijke avond te bezorgen. Onlineticketshop.nl is op geen enkele manier verbonden met enig officieel verkooppunt, organisator, fanclub dan wel gelieerd aan een evenementlocatie. Prijzen aangegeven op de website zijn dan ook gebaseerd op vraag en aanbod en doorgaans hoger dan de kostprijs afgedrukt op het ticket en reflecteren tijd, moeite en kosten om de tickets te verkrijgen. Restitutie of annuleren van een geplaatste bestelling is niet mogelijk

pvdhorst

Ongelezen bericht door pvdhorst »

Als je bijna het dubbele moet betalen voor een kaartje, en dat voor 4 personen, gaat het plezier, wat je aan zo'n concert verwachtte te beleven over in ergernis, omdat je weer eens bedrogen uitkomt.
Ze moeten dit prijsverschil met grote letters op hun site zetten en niet dat gefriemel in de voorwaarden op een heel ander plek.
Ik heb hier geen goed woord voor over en hoop hiermee te bereiken, dat iemand zich 2 maal bedenkt voordat hij bij deze woekeraars boekt.

Alex666

Ongelezen bericht door Alex666 »

Hoi, dat ze kaarten via een online systemm (wat dus blijkbaar niet werkt) verkopen kan ik begrijpen maar, op hetzelfde tijdstip begonnen er nog meer voor verkopen van andere concerten, (pink enz.)
dus zorg er dan voor dat je die tijdstippen van verkoop gaat spreiden?? en wat ik dan weer NIET begrijp is dat die onlineshops afgelopen week al kaartjes te koop hadden staan voor enorme bedragen die je als gewone FAN dus niet kunt betalen, daarom ik verdenk NOJO en Live(death)natie ervan banden te onderhouden met handelaren zodat ze er grof aan verdienen. als dat zo is dan overtreden ze wel hun eigen regels of ben ik nu zo Dom dat ik het gewoon niet snap, want achter op een kaartje gekocht bij het postkantoor van Ticketservice = NOJO staat toch echt te lezen ::::
algemene voorwaarden van organisator het volgende bepaald

DIT TOEGANGSBEWIJS IS EN BLIJFT EIGENDOM VAN DE ORGANISATOR.
HET IS DERHALVE VERBODEN HET TOEGANGSBEWIJS DOOR TE VERKOPEN AAN DERDEN, OF DEZE VOOR COMMERCIEÈLE DOELEINDEN OP ENIGERLEI WIJZE AAN DERDEN TE VERSTREKKEN.

dus met andere woorden ;;; HET MAG NIET wat die andere online shops doen. DIT MOET EENS EEN KEER STOPPEN, want nu is het Metallica maar straks met bv. Bruce Springsteen of U2 en andere grote acts krijg je precies hetzelfde dat ligt dus niet hoofdzakelijk aan de locatie van het optreden.

Bee

Ongelezen bericht door Bee »

Helaas hebben wij dit niet eerder gelezen en zijn er ook ingetrapt.
We hebben via onlineticketshop het dubbele betaald voor Uriah Heep in Purmerend! Zonder voorverkoop bleken de kaarten 30,00 euro te kosten. Onlineticketshop rekende in de voorverkoop 59,-- per persoon. En dan komt er ook nog 15,-- verzendkosten bij!

Dit zijn woekerprijzen!

ACDC

Ongelezen bericht door ACDC »

het kan nog veel krommer :lol:

www.getmein.nl daar kan iedereen zijn kaartjes te koop aanbieden.
getmein gooit 10% bovenop je prijs als provisie en verkoopt voor jou je kaartje.
Je hoeft alleen maar je kaartje naar hun op te sturen als je kaartje is verkocht en je krijgt je geld.

En zo wordt het de handelaren heel makkelijk gemaakt.
Niks meer voor een postkantoor gaan liggen maar lekker vanuit je luie stoel.
En de site van ticketmaster is niet eerlijk eerder een loterij en getmein een dochteronderneming van ticketmaster.

En vlak voor de verkoop open gaat staan er vaak al 20 kaarten via getmein te koop.
Dat kan alleen maar als ticketmaster deze onder de tafel zo doorsluist naar getmein.

Affijn een uitgebreide uitleg met screens kan je hieronder vinden
http://ludo1973.hyves.nl/blog/17143167/ ... rupt/DFVI/

Gesloten