Email word slecht beantwoord hier. Ik heb ze pas moeten bellen met de vraag wat mijn Iban nummer is omdat ze een van de weinige banken zijn die dit niet vermelden in de site, degene aan de telefoon wist niet eens wat een Iban en Bic was!! Ik heb het op het internet later op moeten zoeken, gelukkig dat dit blijkbaar een mogelijkheid was anders had ik het nu nog niet geweten want bij de DSB konden ze me niet helpen.
Tenzij je bonnetjes bewaard (niks mis mee overigens) raak je het gehele overzicht kwijt van je inkomsten en uitgaven. Pas op dinsdag word alles geupdate (vanaf de donderdag/vrijdag ervoor). Bedragen die je bij de pin automaat hebt opgenomen - en een hoop bedragen die je met pin betaald zoals bij het tankstation, kruidvat etc - worden soms pas +5 werkdagen later afgeschreven waardoor je geheel geen actueel overzicht meer hebt van je huidige saldo. Ben gewend dat dit minutenwerk is in plaats van wekenwerk.
Als er een bedrag op je rekening gestort word is dit de volgende ochtend zichtbaar in internetbankieren, maar wat stond ik voor gek toen het bij het afrekenen van mijn boodschappen bleek dat het nog helemaal niet verwerkt was. Je kunt dus pas 's middags of de volgende dag daadwerkelijk bij je geld komen.
Dit nog allemaal afgezien van de bijna 3 dagen durende storing die ze pas hadden waardoor ik geen transacties kon doen. Telkens weer een nieuwe tijd waarop de 'onderhoudswerkzaamheden' klaar zouden zijn en die tijd werd steeds weer omgezet van 12 uur naar 22 uur. Dit heeft bijna 3 dagen geduurd! Al hadden ze nou eerlijk gezegd dat ze een storing hadden. Al mijn geagendeerde nota's werden pas 3 dagen later overgemaakt.
Ben ik nu de enige, of is het echt een vreselijke service die ze leveren? Logisch dat het gratis is, mensen zouden hier nooit voor betalen. Mensen die zeuren over een 5 minuten durende storing van de Postbank zouden voor de grap eens een paar weken bij de DSB moeten bankieren, dan ben je meteen genezen