| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "kadootje" voor "trouwe klanten" KPN
-
kleurenpalet
"kadootje" voor "trouwe klanten" KPN
Zojuist werd ik door iemand gebeld van de KPN-telefoondienst, waar ik al jaren abonnee van ben. Ik kreeg zomaar "als trouwe klant" een aanbieding. Omdat ik 's avonds na 7 uur gratis mag bellen(of zo iets, ik weet dat ook niet), mag ik er nu ook in het weekend gebruik van maken(of omgekeerd), en dat zou zelfs 1 euro goedkoper zijn in mijn abonnementskosten. Ik vertelde de man, dat ik deze hele actie nogal overdreven vond,zo'n gesprek en dus die moeite voor die 1 euro voordeel. Waarom niet automatisch, zonder dit telefoontje? Hij antwoordde weer dat dit gebeurde omdat ik "trouwe klant" was. Hierop ging hij het gehele gesprek samenvatten, zodat ik aan het eind mijn verbale handtekening zou moeten zetten met een "ja". Echter, tijdens het voorlezen van hem, bleek ik akkoord te moeten gaan met deze abonnementswijziging tot december 2009! Waardoor ik een eventuele abonnementsopzegging ook onmogelijk zou maken tot die tijd. Mede gelet op het tamelijk slijmende en misleidende praatje, vind ik dat hier sprake is van een vorm van oplichting. Uiteraard ben ik op dit aanbod voor "trouwe" klanten niet ingegaan. Ik denk er goed aan te doen U allen van deze ordinaire gang van zaken op de hoogte te brengen, en te waarschuwen niet op dit soort ordinaire verkoop-praatjes in te gaan!
-
gravedigger
Re: "kadootje" voor "trouwe klanten" KPN
Hieruit blijkt al, dat je niet naar de man/vrouw hebt geluisterd. Dus moet je niet gaan zeuren over oplichters. Ik heb datzelfde telefoontje ook gehad en WEL geluisterd en begrepen wat het inhield. Ik ben er dus ook op ingegaan.Omdat ik 's avonds na 7 uur gratis mag bellen(of zo iets, ik weet dat ook niet), mag ik er nu ook in het weekend gebruik van maken(of omgekeerd)
-
Johnnydegroot
@gravedigger: Jij graaft nog eens je eigen graf!
Dit is geen mooie aanbieding, maar een wurgcontract van KPN! Kleurenpalet heeft groot gelijk dat-ie er niet op in is gegaan.
Wij hebben zelf VoIP en betalen daar slechts 1.67 per maand voor! Dan wel zonder gratis belminuten, maar de gesprekskosten zijn de helft van de KPN kosten, dus zelfs met twee jongens in huis (waarvan de oudste eigenlijk via z'n mobiel leeft) zitten wij nooit boven de 10,- per maand aan gesprekskosten!
Dus veel succes met je KPN aanbieding van minimaal 18,- per maand. Dat is trouwens ook nog eens excl. de vaste kosten van ca. 10,- per maand! Voor die 28,- heb ik ADSL zonder limiet, en VoIP met voicemail, doorschakelen, nummerweergave en alles waar je bij KPN extra voor moet betalen.
Kleurenpalet: Bedankt voor de waarschuwing, ze zullen binnenkort ook wel weer naar de ex-klanten gaan bellen met deze 'fantastische' aanbieding.
KPN belt wel vaker, maar zodra je laat vallen dat je via VoIP belt krijg je steevast als reactie:"Tja dan heeft het geen zin om dit gesprek te voeren" en hangen ze op, terwijl ze zelf ook VoIP verkopen (alleen dus veel te duur!)
Dit is geen mooie aanbieding, maar een wurgcontract van KPN! Kleurenpalet heeft groot gelijk dat-ie er niet op in is gegaan.
Wij hebben zelf VoIP en betalen daar slechts 1.67 per maand voor! Dan wel zonder gratis belminuten, maar de gesprekskosten zijn de helft van de KPN kosten, dus zelfs met twee jongens in huis (waarvan de oudste eigenlijk via z'n mobiel leeft) zitten wij nooit boven de 10,- per maand aan gesprekskosten!
Dus veel succes met je KPN aanbieding van minimaal 18,- per maand. Dat is trouwens ook nog eens excl. de vaste kosten van ca. 10,- per maand! Voor die 28,- heb ik ADSL zonder limiet, en VoIP met voicemail, doorschakelen, nummerweergave en alles waar je bij KPN extra voor moet betalen.
Kleurenpalet: Bedankt voor de waarschuwing, ze zullen binnenkort ook wel weer naar de ex-klanten gaan bellen met deze 'fantastische' aanbieding.
KPN belt wel vaker, maar zodra je laat vallen dat je via VoIP belt krijg je steevast als reactie:"Tja dan heeft het geen zin om dit gesprek te voeren" en hangen ze op, terwijl ze zelf ook VoIP verkopen (alleen dus veel te duur!)
-
kleurenpalet
@Frans75.
Dat zal best, dat het op hun site staat. Destemeer is door z'n overbodigheid, het telefoontje zo verdacht.Nietsvermoedend zit je na het voorlezen van die "fantastische aanbieding", met je "ja" vast tot eind 2009. Daar heb ik het over. De SLINKSE manier om je een overbodig abonnement aan te smeren
Dat zal best, dat het op hun site staat. Destemeer is door z'n overbodigheid, het telefoontje zo verdacht.Nietsvermoedend zit je na het voorlezen van die "fantastische aanbieding", met je "ja" vast tot eind 2009. Daar heb ik het over. De SLINKSE manier om je een overbodig abonnement aan te smeren
Bedoel het ook niet als aanbeveling om op het gedane aanbod in te gaan.
Ben ook GEEN voorstander van deze telefoonterreur.
Ben ook GEEN voorstander van deze telefoonterreur.