LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] achterstallige betaling bij upc
achterstallige betaling bij upc
Tijdens info over aanbieding in winkel van upc, werd mij gemeld dat wij een betalingsachterstand hebben. Zelf (telefonisch) contact opgenomen om te vragen hoe dit kan.
Het blijkt dat wij al vanaf 2007 niet betaald hebben omdat rekening opgestuurd blijkt te zijn naar een postbus nr. Echter wij hebben nooit een postbus nr gehad. Ons juiste adres doorgegeven en rekening zou volgen. Na 1 dag kwam er een rekening binnen, echter was aan verkeerde persoon gericht.
Weer telefonisch contact opgenomen en probleem uitgelegd. Alles werdt begrepen en er zijn afspraken gemaakt over betaling. (wel werd ons via een bandje medegedeeld dat wij binnenkort afgesloten zouden worden). Na dagen wachten en nogmaals een telefoontje nog steeds geen factuur (met juiste naam e.d.)
Maar weer tel. contact. opgenomen. Nu volgde de mededeling dat factuur niet verstuurd wordt omdat wij nu zouden weten wat achterstallige betaling is. Bedragen worden alleen na elk telefoontje anders, met de mededeling dat collega niet weet wat ze precies moet doen ( dus lijkt mij dat er incompetente mensen werkzaam zijn bij upc).
IK WIL GRAAG BETALEN (kan het ook makkelijk), MAAR WIL WEL EEN JUISTE FACTUUR (juiste naam en bedrag / specificatie). wij willen graag weten waarvoor en over welke periode wij betalen. in een winkel betaal je toch ook niet voor een product "x" en dat je ,na betaling pas ziet welk product je gekocht hebt.
Waar kan ik nu nog heen (bellen), om te voorkomen dat wij afgesloten worden EN hoe ik aan een juiste factuur kom.
Het blijkt dat wij al vanaf 2007 niet betaald hebben omdat rekening opgestuurd blijkt te zijn naar een postbus nr. Echter wij hebben nooit een postbus nr gehad. Ons juiste adres doorgegeven en rekening zou volgen. Na 1 dag kwam er een rekening binnen, echter was aan verkeerde persoon gericht.
Weer telefonisch contact opgenomen en probleem uitgelegd. Alles werdt begrepen en er zijn afspraken gemaakt over betaling. (wel werd ons via een bandje medegedeeld dat wij binnenkort afgesloten zouden worden). Na dagen wachten en nogmaals een telefoontje nog steeds geen factuur (met juiste naam e.d.)
Maar weer tel. contact. opgenomen. Nu volgde de mededeling dat factuur niet verstuurd wordt omdat wij nu zouden weten wat achterstallige betaling is. Bedragen worden alleen na elk telefoontje anders, met de mededeling dat collega niet weet wat ze precies moet doen ( dus lijkt mij dat er incompetente mensen werkzaam zijn bij upc).
IK WIL GRAAG BETALEN (kan het ook makkelijk), MAAR WIL WEL EEN JUISTE FACTUUR (juiste naam en bedrag / specificatie). wij willen graag weten waarvoor en over welke periode wij betalen. in een winkel betaal je toch ook niet voor een product "x" en dat je ,na betaling pas ziet welk product je gekocht hebt.
Waar kan ik nu nog heen (bellen), om te voorkomen dat wij afgesloten worden EN hoe ik aan een juiste factuur kom.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 06 feb 2008 13:46
Re: achterstallige betaling bij upc
Wij hebben een zoon die het nodig vond om ons een torenhoog bedrag te verbellen. Daar wij dit bedrag niet 1-2-3 hebben liggen, gevraagd om in termijnen te mogen te mogen betalen. "natuurlijk mevrouw, geen probleem". Wat er niet bijgezegd werd is dat het wel een heel ingewikkeld geheel wordt met allemaal éénmalige bijkomende kosten en een geschat verbruik per maand er nog eens bovenop. Kortom, zeeeeer onoverzichtelijk. Toch moeten we van de rekening af en beginnen met betalen. De termijn betaling moet voor de 25e van elke maand binnen zijn, gevraagd of dit niet per de 29e van de maand kon, eerder hebben we ons salaris niet, logisch toch?
Dit was volgens een mevrouw (die ons er zelfs nog over heeft teruggebeld) geen probleem, je voelt hem al aan komen.....wij werden afgesloten omdat wij NIET op tijd hadden betaald, voor de 25e!!! UPC gebeld op eigen kosten en niet goedkoop, voor meer dan 10 euro waren we nog geen steek verder, alleen werd het ons duidelijk dat UPC collega's elkaar afvielen en geen collega het goed had gedaan.(hoezo incompetent ??)Veel dure telefoontjes en een fax later, om te bewijzen dat we WEL hadden betaald maar niet voor de 25e, maar voor de 29e, zoals afgesproken, werden we weer aangesloten. Jaha, tot de volgende maand, ik had netjes betaald...voor de 29e. Je voelt hem alweer aankomen...een bandje op de telefoon deelde ons mee dat we werden afgesloten omdat we niet hadden betaald. ggggggggggr Je broek zakt af! Nu maar per mail UPC gezegd dat we de betaaldatum op de 29e hebben ipv de 25e.
Waarom zo moelijk doen? Het enige wat wij vragen is de datum van de 25e naar de 29e om te boeken zodat wij aan onze betalingsverplichting kunnen voldoen, dat is het enige wat wij willen!!!! Help!!!UPC luister gewoon eens naar een klant ipv elkaar als collega zo af te vallen.
Als ik jullie van de faktuur was, zou ik niet meer bellen, maar mailen, heb je direct een copie van wat ze beweren in handen, want de één valt de ander af bij UPC. Ze waren aardig uit het dal omhoog geklommen, maar deze mening blijf ik niet delen!
Dit was volgens een mevrouw (die ons er zelfs nog over heeft teruggebeld) geen probleem, je voelt hem al aan komen.....wij werden afgesloten omdat wij NIET op tijd hadden betaald, voor de 25e!!! UPC gebeld op eigen kosten en niet goedkoop, voor meer dan 10 euro waren we nog geen steek verder, alleen werd het ons duidelijk dat UPC collega's elkaar afvielen en geen collega het goed had gedaan.(hoezo incompetent ??)Veel dure telefoontjes en een fax later, om te bewijzen dat we WEL hadden betaald maar niet voor de 25e, maar voor de 29e, zoals afgesproken, werden we weer aangesloten. Jaha, tot de volgende maand, ik had netjes betaald...voor de 29e. Je voelt hem alweer aankomen...een bandje op de telefoon deelde ons mee dat we werden afgesloten omdat we niet hadden betaald. ggggggggggr Je broek zakt af! Nu maar per mail UPC gezegd dat we de betaaldatum op de 29e hebben ipv de 25e.
Waarom zo moelijk doen? Het enige wat wij vragen is de datum van de 25e naar de 29e om te boeken zodat wij aan onze betalingsverplichting kunnen voldoen, dat is het enige wat wij willen!!!! Help!!!UPC luister gewoon eens naar een klant ipv elkaar als collega zo af te vallen.
Als ik jullie van de faktuur was, zou ik niet meer bellen, maar mailen, heb je direct een copie van wat ze beweren in handen, want de één valt de ander af bij UPC. Ze waren aardig uit het dal omhoog geklommen, maar deze mening blijf ik niet delen!
Re: achterstallige betaling bij upc
hoorde ook van enkele mensen dat ze upc best weer aan konden bevelen ( voor internet en telefoon ), maar heb uiteraard ons verhaal /klacht met meerdere mensen besproken en hoorde toen dat 'vele' met ons klachten hebben en houden over upc.
nog ff een opmerking over incompetente werknemers van upc: het vrouw persoon wat mij het meest onpersoonlijk overkwam had ook nog het lef om te vragen of ze nog informatie op moest sturen over hun huidige aanbiedingen mbt bellen/internet/digitale tv. één keer raden wat mijn antwoord was !!!!
nog ff een opmerking over incompetente werknemers van upc: het vrouw persoon wat mij het meest onpersoonlijk overkwam had ook nog het lef om te vragen of ze nog informatie op moest sturen over hun huidige aanbiedingen mbt bellen/internet/digitale tv. één keer raden wat mijn antwoord was !!!!
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
- Contacteer:
Re: achterstallige betaling bij upc
Beste martin s,Waar kan ik nu nog heen (bellen), om te voorkomen dat wij afgesloten worden EN hoe ik aan een juiste factuur kom.
Zou je je klantgegevens even kunnen mailen naar [email protected]? Dan kijk ik e.e.a. graag even na.
Met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare team
Re: achterstallige betaling bij upc
Tja een vos verliest wel zijn haren (wat betreft upc haar logo) maar niet zijn streken, oftewel met het nieuwe loge geïntroduceerd te hebben, dezelfde troep in een nieuwe zak.hoorde ook van enkele mensen dat ze upc best weer aan konden bevelen ( voor internet en telefoon ), maar heb uiteraard ons verhaal /klacht met meerdere mensen besproken en hoorde toen dat 'vele' met ons klachten hebben en houden over upc.
nog ff een opmerking over incompetente werknemers van upc: het vrouw persoon wat mij het meest onpersoonlijk overkwam had ook nog het lef om te vragen of ze nog informatie op moest sturen over hun huidige aanbiedingen mbt bellen/internet/digitale tv. één keer raden wat mijn antwoord was !!!!
Re: achterstallige betaling bij upc
ben blij verrast nav bericht van UPC. hierin wordt ons klantnummer gevraagd, zodat eea uitgezocht kan worden. dit uiteraard gelijk gedaan en hierbij ons tel. nummer geplaatst.
na ruim een week nog NIETS gehoord.
ondertussen wel weer een factuur binnen gehad. uiteraard weer op verkeerde naam nen niet het juiste bedrag. toch maar weer gebeld, en na enkele malen in de wacht gestaan te hebben een beetje erg boos geworden en TADA, ik kon teruggebeld worden. dit gebeurde ook. of ik toch maar wilde betalen evt. deurwaarde etc. echter tot op de dag van vandaag hebben wij nog geen factuur op onze naam binnen. dit maar weer uitgelegd; zodra wij een rek. binnen hebben op onze naam met juiste bedrag wordt er binnen 24-uur betaald en niet eerder. kreeg ererst te horen dat er geen rekening opgemaakt kan worden ( joepie geen rek. = niets betalen ) daarna werdt mij verteld dat rek. half mei bezorgd zal worden ZAL MIJ BENIEUWEN OF HET NA 2 MAANDEN ( en div telefoontjes ) GOED ZAL GAAN.
na ruim een week nog NIETS gehoord.
ondertussen wel weer een factuur binnen gehad. uiteraard weer op verkeerde naam nen niet het juiste bedrag. toch maar weer gebeld, en na enkele malen in de wacht gestaan te hebben een beetje erg boos geworden en TADA, ik kon teruggebeld worden. dit gebeurde ook. of ik toch maar wilde betalen evt. deurwaarde etc. echter tot op de dag van vandaag hebben wij nog geen factuur op onze naam binnen. dit maar weer uitgelegd; zodra wij een rek. binnen hebben op onze naam met juiste bedrag wordt er binnen 24-uur betaald en niet eerder. kreeg ererst te horen dat er geen rekening opgemaakt kan worden ( joepie geen rek. = niets betalen ) daarna werdt mij verteld dat rek. half mei bezorgd zal worden ZAL MIJ BENIEUWEN OF HET NA 2 MAANDEN ( en div telefoontjes ) GOED ZAL GAAN.
Re: achterstallige betaling bij upc
ben blij verrast nav bericht van UPC. hierin wordt ons klantnummer gevraagd, zodat eea uitgezocht kan worden. dit uiteraard gelijk gedaan en hierbij ons tel. nummer geplaatst.
na ruim een week nog NIETS gehoord.
ondertussen wel weer een factuur binnen gehad. uiteraard weer op verkeerde naam nen niet het juiste bedrag. toch maar weer gebeld, en na enkele malen in de wacht gestaan te hebben een beetje erg boos geworden en TADA, ik kon teruggebeld worden. dit gebeurde ook. of ik toch maar wilde betalen evt. deurwaarde etc. echter tot op de dag van vandaag hebben wij nog geen factuur op onze naam binnen. dit maar weer uitgelegd; zodra wij een rek. binnen hebben op onze naam met juiste bedrag wordt er binnen 24-uur betaald en niet eerder. kreeg ererst te horen dat er geen rekening opgemaakt kan worden ( joepie geen rek. = niets betalen ) daarna werdt mij verteld dat rek. half mei bezorgd zal worden ZAL MIJ BENIEUWEN OF HET NA 2 MAANDEN ( en div telefoontjes ) GOED ZAL GAAN.
na ruim een week nog NIETS gehoord.
ondertussen wel weer een factuur binnen gehad. uiteraard weer op verkeerde naam nen niet het juiste bedrag. toch maar weer gebeld, en na enkele malen in de wacht gestaan te hebben een beetje erg boos geworden en TADA, ik kon teruggebeld worden. dit gebeurde ook. of ik toch maar wilde betalen evt. deurwaarde etc. echter tot op de dag van vandaag hebben wij nog geen factuur op onze naam binnen. dit maar weer uitgelegd; zodra wij een rek. binnen hebben op onze naam met juiste bedrag wordt er binnen 24-uur betaald en niet eerder. kreeg ererst te horen dat er geen rekening opgemaakt kan worden ( joepie geen rek. = niets betalen ) daarna werdt mij verteld dat rek. half mei bezorgd zal worden ZAL MIJ BENIEUWEN OF HET NA 2 MAANDEN ( en div telefoontjes ) GOED ZAL GAAN.
Re: achterstallige betaling bij upc
wij zijn gebeld door UPC, naar aanleiding van onze klacht op TROS RADAR. zij geven nu toe dat de fout bij UPC ligt en ons is verteld dat de openstaande rekening van 2007 niet door ons betaald hoeft te worden. (hiervan ook een schriftelijke bevestiging gehad).
EIND GOED AL GOED !!!!!!
ALLEEN JAMMER DAT DIT PAS NA DIVERSE TELEFOONTJES EN
EEN KLACHT OP TROS RADAR OPGELOST IS.
WEL ZO DAT DE OPLOSSING BETER IS DAN GEHOOPT.
EIND GOED AL GOED !!!!!!
ALLEEN JAMMER DAT DIT PAS NA DIVERSE TELEFOONTJES EN
EEN KLACHT OP TROS RADAR OPGELOST IS.
WEL ZO DAT DE OPLOSSING BETER IS DAN GEHOOPT.