EVEN EEN VERHUIZING DOORGEVEN INZAKE ORANGE ADSL EXTRA:
Helpdesk na 10 weken: "Misschien kunt u beter een andere provider nemen"
Servicelijn 020 53 55 425, 2 weken terug: "het spijt ons ik ga persoonlijk mijn best voor u doen, over 2 weken heb t u internet."
Helpdesk vandaag: "Ik heb uw klachtenbrief voor me liggen en het spijt ons te moeten mededelen maar er zal fysiek iets in de wijkcentrale moeten veranderen en voor 1 klant beginnen we daar niet aan. Wat zegt u? Is dit flauwekul? Is u verteld dat het wel over de oude KPN lijn kan. (ISRA blauw/rood). U wordt zo teruggebeld "
Servicelijn 020 53 55 425, 2 minuten later: "Oh wat voel ik me lullig, maar ik ga weer mijn best voor u doen! Max weer 10 werkdagen. Wat zegt u? Wat dan het minmale is? Ook 10 werkdagen daar komt het eigenlijk wel op neer! Hebt u misschien ook kabel? Misschien dat u dan beter bij Casema terecht kunt. Ja - Telfort is ook een goed alternatief."
Onlangs zijn ze (we) nog bij KASSA in de na- / internet uitzending behandeld. Wij hebben bij de OPTA een klacht in gediend. Op forums berichten nagelaten. Je leest het overal: Mensen hebben voor life time BKR noteringen van Orange aan de broek, Liveboxen komen zogenaamd niet aan bij opzegging abonnement, deurwaarders en aanmaningen van Orange als je weigert te betalen we niet geleverde diensten, ook na meerdere jaren, snelheden komen ze niet na, vaste telefonie werkt slecht.
ORANGE LAPT ALLE PLICHTEN AAN Z'N LAARS en NIEMAND DOET IETS AAN DEZE ZWENDELARIJ VAN ORANGE BREEDBAND!!!