LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange ADSL: BKR notering Tiel - Oplichterij

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

ORANGE BREEDBAND ZWENDELAARS?

ORANGE BREEDBAND LAPT ALLE PLICHTEN AAN Z'N LAARS
1
20%
NIEMAND DOET IETS AAN DEZE ZWENDELARIJ VAN ORANGE BREEDBAND
0
Geen stemmen
ORANGE BREEDBAND geeft GOEDE SERVICE
3
60%
MET ORANGE BREEDBAND BEN IK TEN EINDE RAAD
0
Geen stemmen
ORANGE BREEDBAND HEEFT OOK MIJ TE PAKKEN GEHAD
1
20%

Totaal aantal stemmen: 5

dickveld

Orange ADSL: BKR notering Tiel - Oplichterij

Ongelezen bericht door dickveld »

Neem nooit een contract bij Orange Breedbank voor uw ADSL (GSM is een andere tak!)

EVEN EEN VERHUIZING DOORGEVEN INZAKE ORANGE ADSL EXTRA:

Helpdesk na 10 weken: "Misschien kunt u beter een andere provider nemen"
Servicelijn 020 53 55 425, 2 weken terug: "het spijt ons ik ga persoonlijk mijn best voor u doen, over 2 weken heb t u internet."
Helpdesk vandaag: "Ik heb uw klachtenbrief voor me liggen en het spijt ons te moeten mededelen maar er zal fysiek iets in de wijkcentrale moeten veranderen en voor 1 klant beginnen we daar niet aan. Wat zegt u? Is dit flauwekul? Is u verteld dat het wel over de oude KPN lijn kan. (ISRA blauw/rood). U wordt zo teruggebeld "
Servicelijn 020 53 55 425, 2 minuten later: "Oh wat voel ik me lullig, maar ik ga weer mijn best voor u doen! Max weer 10 werkdagen. Wat zegt u? Wat dan het minmale is? Ook 10 werkdagen daar komt het eigenlijk wel op neer! Hebt u misschien ook kabel? Misschien dat u dan beter bij Casema terecht kunt. Ja - Telfort is ook een goed alternatief."

Onlangs zijn ze (we) nog bij KASSA in de na- / internet uitzending behandeld. Wij hebben bij de OPTA een klacht in gediend. Op forums berichten nagelaten. Je leest het overal: Mensen hebben voor life time BKR noteringen van Orange aan de broek, Liveboxen komen zogenaamd niet aan bij opzegging abonnement, deurwaarders en aanmaningen van Orange als je weigert te betalen we niet geleverde diensten, ook na meerdere jaren, snelheden komen ze niet na, vaste telefonie werkt slecht.
ORANGE LAPT ALLE PLICHTEN AAN Z'N LAARS en NIEMAND DOET IETS AAN DEZE ZWENDELARIJ VAN ORANGE BREEDBAND!!!

Jaapv

Re: Orange ADSL: BKR notering Tiel - Oplichterij

Ongelezen bericht door Jaapv »

Neem nooit internet van Orange; ze leveren niets en laten je wel betalen !!!!!!!

Ik heb 9 oktober vorig jaar een Orange ADSL abonnement aangevraagd.
Hiervan heb ik een bevestiging gehad dat erna werd gestreefd dat ik 1 nov. was aangesloten.
Ik zou benodigdheden voor deze datum ontvangen. (modem etc.)

29 oktober heb ik gemaild aangezien ik nog geen pakket had ontvangen. Ik kreeg een reactie. Ze hadden problemen en dit was in week 46 opgelost. Ik heb gemaild dat ik afzie van mijn abonnement als ik niet eind week 46 was aangesloten.
(vrijdag 16 november is eind week 46 en dus al veel te laat)
Ik krijg de volgende reactie terug:

Geachte .....,

Zoals al eerder vermeld:
Helaas kunnen wij hier geen exacte datum van geven,. Verwacht wordt dat

de problemen eind week 46 opgelost zijn.

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV

Op maandag 19 november heb ik geprobeerd mijn contract op te zeggen middels telefonische klantenservice. Na twee keer vijftien minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de moed opgegeven en de organisatie wederom gemaild. Hierin heb ik aangegeven mijn contract te willen ontbinden, aangezien Orange niet in staat is om het product binnen een redelijke termijn te leveren. Orange heeft na 20 dagen van de gecommuniceerde levertijd (en 42 dagen na mijn aanvraag) nog geen internet geleverd en was niet in staat een definitieve leverdatum vast te stellen.

Op 29 november ontvang ik een email waarin staat dat mijn installatiepakket is verstuurd. Ik heb weer gebeld en heb iemand gesproken die het niet kon opzeggen maar beloofde mij terug te bellen. 's avonds werd ik teruggebeld door iemand die ook voor mij niet kon opzeggen. Hij heeft notitie van mijn klacht gemaakt.

Uiteindelijk krijg ik allerlei facturen van Orange. Op 27 december heb ik een aangetekende brief verstuurd naar Orange waarin ik de situatie heb uitgelegd en wilde opzeggen. Ook hier kwam geen reactie op! Zie bijlage. Ik heb het bonnetje van het postkantoor nog in mijn bezit dat de brief is verstuurd en aangekomen.

Vandaag (3-04-08) krijg ik een brief van Intrum Justitia met het verzoek 195,76 euro te betalen voor een dienst die nooit is geleverd. Helaas zijn deze mensen ook nog niet bereikbaar. Ik heb het vandaag twee keer geprobeerd.

KPN

Re: Orange ADSL: BKR notering Tiel - Oplichterij

Ongelezen bericht door KPN »

<<<Liveboxen komen zogenaamd niet aan bij opzegging abonnement>>
Niets aan de hand dan, aangezien je een bewijs van verzending op het postkantoor krijgt!

Gesloten