LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Etna was 'slecht' nu fagor?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

@ pufje,

Wij verkopen ALLE merken apparatuur, echter zorgen wij er wel voor dat we net iets meer weten als onze collega-buren :wink:
Zo kunnen we iets zinnigs over de apparaten vertellen, de meeste klanten (bij ons tenminste) nemen geen genoegen met "merk A is bagger, merk B is beter."

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door maxx »

Omdat we de laatste tijd veel aanvragen binnen kregen voor vervanging van apparatuur hebben we een aantal keer een Fagor inductieplaatje laten komen. De klanten zijn erg te spreken over de kwaliteit en vooral de prijs. Op kieskeurig komt de instap inductiekookplaat er met een 9,3 beoordeling vanaf.

Bij 1 klant vroeg Pelgrim 900.= voor het repareren van 1 helft van de inductiezone's. De inductieplaat van Fagor kost adviesprijs 799,= dus die keuze was snel gemaakt. Vooral om dat Pelgrim (en dan zal Atag het ook wel doen) de kookplaat laat maken door Fagor. De producten zijn 1 op 1 hetzelfde. Standaardgarantie 3 jaar is ook netjes.

Zoals ik begreep wordt binnenkort een compacte lijn uitgebracht met inbouwkoffieautomaat. We houden het in de gaten.

MVG

pufje
Berichten: 164
Lid geworden op: 20 mar 2008 22:24

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door pufje »

[/quote]Pfff, dat sommige mensen niet moe worden van zichzelf...

Dat valt inderdaad wel mee bij mij mop, waar ik wel moe van word zijn klanten die een vraag stellen en die voor zich zelf het antwoord al weten.
Dit zijn precies de klanten die achteraf lopen te mekkeren over hun keukenadviseur, zo van, Goh, Dat is me allemaal nooit verteld en als ik dat allemaal geweten had !!!
Maar ja, dat lezen we nooit terug op een forum natuurlijk.
Ben toch blij dat ik niet met zuks te maken heb :lol:
Deze klanten gunnen we onze buurman

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door meerst »

Ach commentaar is niet slecht. En over elk meerk valt wel wat negatiefs te zeggen. ECHTER, vaak kom je niet verder dan BAGGER, slecht etc. Wellicht handig om te vertellen WAAROM het dan slecht is.Wat is jouw mindere ervaring .WAAROM is fagor niet zo goed etc...


@maxx, begreep dat als je 5 apparaten neemt. je 5 jaar garantie krijgt...

(hebben we helaas net niet, want ze hebben geen 5-6 pits fornuis)

pufje
Berichten: 164
Lid geworden op: 20 mar 2008 22:24

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door pufje »

Dat vertellen wij de klanten die in de showroom komen en dat etaleren cq ventileren we niet op het net mop, kijk het gepeupel wat hier komt, daar verdienen we toch al niet aan.
:lol: :lol:

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door meerst »

Precies. Daarom zijn jouw bijdragen ook nutteloos.

Gelukkig zijn er wel mensen met verstand, en die wel bereid zijn te helpen op dit forum. Waar is anders een forum voor he....

Weet niet wat je met mop bedoeld////Maar wellicht geeft dat je niveau aan...

pufje
Berichten: 164
Lid geworden op: 20 mar 2008 22:24

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door pufje »

Noem mensen die bij Lidl en leenbakker kopen altijd mop minderst :lol:

babbel54
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 mei 2007 08:46

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door babbel54 »

Heb een nieuwe keuken met Fagor vaatwasser en inductie kookplaat. De kookplaat werkt perfect en de vaatwasser wast veel schoner dan mijn vorige die van Siemens was. Daarbij komt dat de apparatuur ook nog bijna de helft goedkoper is.

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door meerst »

Dankjewel Babbel...

marcodr25
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2009 13:42

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door marcodr25 »

Hoe verhoudt zich de kwaliteit van een Fagor inductieplaat tov bijvoorbeeld een Siemens of een Bosch? Er zit natuurlijk een prijsverschil, dit zal dan ook wel in een kwaliteitsverschil opleveren. Maar heb nog niet eerder met inductie gewerkt, en als verschillende gebruikers aangeven dat Fagor ook goed is EN dat er een goede service achterzit dan maakt het voor mij de keuze wel makkelijker ...

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Grappig detail is dat Bauknecht de stille wasemkap DST5490INPT presenteert als eigen product en "de stilste".

Ik heb al eerder aangegeven dat andere merken hier mee zouden komen............(Bauknecht betaald in ieder geval genoeg om er als enige reclame mee te mogen maken).

De Fagor inductiekookplaten verkopen zeer makkelijk, echt een bovengemiddelde kwaliteit voor een gemiddelde prijs, ik zou Fagor inductie zelf zondermeer verkiezen boven een Bosch of Siemens.

Vind het wel fijn zo dat het (nog) geen bekend merk is; wordt je ook niet moe-gepraat met de "internet-ervaringen en prijzen" :wink:

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door meerst »

Wel, door een eigen domme fout, was er een onderdeel van de vaatwasser los gegaan( de eindstop) (iemand zonder ervaring dacht dat de hele lade eruit moest:))

Hoe dan ook, gebeld met Fagor, en binnen 2 dagen franco een nieuwe einddop geleverd. De keukenzaak wilde hem wel plaatsen voor me, maar dat kon ik makkelijk zelf. Zowel keukenzaak(geen gebruik van gemaakt) als Fagor boden de diensten/producten gratis aan. ERG tevreden, Vaatwasser wast veel schoner dan de AEG die ik had.

Koelkast doet het goed, maar ja meestal is een koelkast goed:) en magnetron werkt ook gewoon zoals ie moet doen...

Wat betreft inductie daar heb ik geen ervaring mee...

marcodr25
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2009 13:42

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door marcodr25 »

@zelfstandigste:

dank voor je reactie, ik voel me hierdoor iets 'veiliger' om voor een Fagor te kiezen.. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar het balletje rolt in ieder geval iets meer naar de Fagor-zijde, zeg maar ... Toch vind ik gebruikerservaringen wel prettig, omdat dit vaak geen commerciële inslag heeft .. (meestal dan :wink: )

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Op kieskeurig.nl staan bij een aantal apparaten ook gebruikers-revieuws is vaak handig om te lezen......

marcodr25
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2009 13:42

Re: Etna was 'slecht' nu fagor?

Ongelezen bericht door marcodr25 »

Klopt, had ik inderdaad ook gezien, maar kon daar niet echt een pijl op trekken... Vandaar mijn vraag ook in dit forum, hoe meer meningen hoe makkelijker straks mijn keus (hoop ik dan)...

Gesloten