LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Goedendag,
Ik zit met het volgende,
Wij hebben nu ongeveer 1,5 jaar internetplusbellen van kpn,
Af en toe problemen, maar duurde nooit lang, want het ging van zelf over,
Nou deed op de ochtent van 28 maart onze telefoon het niet meer,
Daarop naar kpn gebeld (voor de helderen onder ons met mijn mobiel)
A 10 cent per minut.
Naar minimaal 10 minuten te hebben gewacht kregen we iemand aan de lijn, en hebben wij ons probleem kenbaar gemaakt,
Dit zou worden genoteerd en doorgespeeld worden.
Nu deed ons telefoon 2 dagen later het nog niet. dus nog maals bellen, zelfde verhaal, het was doorgestuurt, binnen 48 uur werd het opgelost,
na 2 dagen wachten nog eens bellen,
ze waren er mee bezig was doorgestuurt naar een 2de partij en die kon er ook 48 uur over doen.
kortom 6 dagen later nog eens gebeld, ze konden het niet vinden.
maar het kwam omdat ze op afstand onze router hadden geupdate en dan was fout gegaan, ze waren er mee bezig, (op afstand) maar moesten maar geduld hebben.
Kort om na nog een paar dagen later te hebben gebeld bleek het verhaal nog het zelfde, ze kunnen het niet vinden, maar ze doen hun best want meer mensen hadden er last van.
Nu denk ik, ik zit van af toen al zonder telefoon, en nu nog, zet er een nieuw kastje neer, maar nee zo werkte dat niet.
kort gezecht dus, ik zit al van af 28 maart zonder telefoon zonder uitzicht dat het opgelost gaat worden,
er word aangeboden de telefoonkosten te vergoeden, maar tja das nog niet zo makkelijk, wel leuk idee maar zijn ook mensen die ons bellen.,
Of alleen een huisnummer van ons hebben.
Wat kan ik doen? en is het contract nog rechtsgeldig, aangezien zij hun kan van het contract niet na komen namelijk het leveren van telefoon.
En zijn er meer mensen met dit probleem, bij de helpdesk van kpn weten ze zelf niet wat te doen, en weten ook niet hoe dit opgelost word, want tja dat doet de "speciale" afdeling, en die kan je natuurlijk niet telefonich berijken.
Kortom wat kan ik hier aan doen,
Ik zit met het volgende,
Wij hebben nu ongeveer 1,5 jaar internetplusbellen van kpn,
Af en toe problemen, maar duurde nooit lang, want het ging van zelf over,
Nou deed op de ochtent van 28 maart onze telefoon het niet meer,
Daarop naar kpn gebeld (voor de helderen onder ons met mijn mobiel)
A 10 cent per minut.
Naar minimaal 10 minuten te hebben gewacht kregen we iemand aan de lijn, en hebben wij ons probleem kenbaar gemaakt,
Dit zou worden genoteerd en doorgespeeld worden.
Nu deed ons telefoon 2 dagen later het nog niet. dus nog maals bellen, zelfde verhaal, het was doorgestuurt, binnen 48 uur werd het opgelost,
na 2 dagen wachten nog eens bellen,
ze waren er mee bezig was doorgestuurt naar een 2de partij en die kon er ook 48 uur over doen.
kortom 6 dagen later nog eens gebeld, ze konden het niet vinden.
maar het kwam omdat ze op afstand onze router hadden geupdate en dan was fout gegaan, ze waren er mee bezig, (op afstand) maar moesten maar geduld hebben.
Kort om na nog een paar dagen later te hebben gebeld bleek het verhaal nog het zelfde, ze kunnen het niet vinden, maar ze doen hun best want meer mensen hadden er last van.
Nu denk ik, ik zit van af toen al zonder telefoon, en nu nog, zet er een nieuw kastje neer, maar nee zo werkte dat niet.
kort gezecht dus, ik zit al van af 28 maart zonder telefoon zonder uitzicht dat het opgelost gaat worden,
er word aangeboden de telefoonkosten te vergoeden, maar tja das nog niet zo makkelijk, wel leuk idee maar zijn ook mensen die ons bellen.,
Of alleen een huisnummer van ons hebben.
Wat kan ik doen? en is het contract nog rechtsgeldig, aangezien zij hun kan van het contract niet na komen namelijk het leveren van telefoon.
En zijn er meer mensen met dit probleem, bij de helpdesk van kpn weten ze zelf niet wat te doen, en weten ook niet hoe dit opgelost word, want tja dat doet de "speciale" afdeling, en die kan je natuurlijk niet telefonich berijken.
Kortom wat kan ik hier aan doen,
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Niet de helpdesk bellen, maar de storingsdienst, (0800-0407) is trouwens ook gratis met mobiel.Daarop naar kpn gebeld (voor de helderen onder ons met mijn mobiel)
A 10 cent per minut.
bij de helpdesk van kpn weten ze zelf niet wat te doen
Wat kan ik doen?
Dan vragen naar de 2de lijn, daar zitten de echte techneuten.
Je kan ook nog mailen naar onderstaand adres.
[email protected]
Succes.
Laatst gewijzigd door agro op 09 apr 2008 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
dat helpt denk ik niet
wij hebben de KPN Experia Box
(Siemens Gigaset SX55x) dat is de enige soort zonder downloadspullen
Maar is inderdaad een idee om een andere firmware van de box te zoeken
maar waarom zouden ze bij kpn dit niet aangeven als dit te vinden zou zijn
wij hebben de KPN Experia Box
(Siemens Gigaset SX55x) dat is de enige soort zonder downloadspullen
Komt er op neer dat de telefoongegevens niet worden bewaard, internet is er gewoon, maar telefoon gegevens worde telkens weer uit de box gegooit,Als er wel internet mogelijk is maar het VoIP lampje brand niet kan het ook zijn dat het VoIP netwerk van KPN een storing heeft. Het is mogelijk dat dit na enige tijd vanzelf goed komt (hangt van het probleem af), dus u zou even kunnen afwachten. Ook kunt u vanaf een wel werkende telefoonverbinding de helpdesk bellen.(0900-0244 0,10 euro per minuut)
Maar is inderdaad een idee om een andere firmware van de box te zoeken
maar waarom zouden ze bij kpn dit niet aangeven als dit te vinden zou zijn
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Ik wij hebben hetzelfde probleem. Wij kunnen nu al 3 weken niet bellen en ook ik heb verschillende malen naar KPN gebeld. Vanmorgen weer, ja menneer, we zien dat u al vaker contact met ons hebt opgenomen maar we zijn er nog steeds mee bezig. Ik wordt hier zo moe van, altijd maar dat gezeik van IPB. Verleden jaar konden we bijna 3 mnd niet op internet. toen ging het een tijd goed en nu dit weer. Moedeloos...
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Zijn toch wel mensen die het ook hebben,
Tja die mensen bij de helpdesk helpen je niet echt. ze weten er niks van.
Ze geven gewoon de trainingsboekjes andwoorden,
Ik snap niet dat ze er geen nieuw kastje neer zetten. als er zoveel mensen dit probleem hebben waarom doen ze dan niet wat meer moeite, lang leven de goede service van de kpn
Tja die mensen bij de helpdesk helpen je niet echt. ze weten er niks van.
Ze geven gewoon de trainingsboekjes andwoorden,
Ik snap niet dat ze er geen nieuw kastje neer zetten. als er zoveel mensen dit probleem hebben waarom doen ze dan niet wat meer moeite, lang leven de goede service van de kpn
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Ik werd het zo zat dat ik net mijn abon met opgezegt, ze zoeken het maar uit. Per 12-05-2008 moet ik nu alleen een nieuwe zoeken maar gaat vast lukken.
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
ons contract loopt nog tot september, en volgens mij kan ik hem niet nu 1 2 3 opzeggen, plus ik wil eerst mijn kosten vergoed zien.
Of kon je wel opzeggen omdat hun hun deel van het contract na komen?
Ik zit nu al wel te kijken naar wat beter bevalt. en wat goed is,
Wil nu wel snel internet maar dan zonder download lemiet
Ik hoop wel dat die slome lui van de kpn een keer opschieten
Heb woensdag een mail gestuurt maar betwijfel het of ze daar op gaan reageren
Of kon je wel opzeggen omdat hun hun deel van het contract na komen?
Ik zit nu al wel te kijken naar wat beter bevalt. en wat goed is,
Wil nu wel snel internet maar dan zonder download lemiet
Ik hoop wel dat die slome lui van de kpn een keer opschieten
Heb woensdag een mail gestuurt maar betwijfel het of ze daar op gaan reageren
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
even een kleine aanvullig,
Ik had kpn gemailt en zij stuurden mij een standaard brief terug, waardoor het bij mij over kwam als of ze hem niet gelezen hadden.
Daarop nogmaals gemailt met de vraag eerst mijn mail te lezen en geen standaard brief toe te sturen, daarop reactie gehad,
Kort samengevat, (samen denk ik niet meer dan 10 zinnen )
Ze wisten er van en ik moest maar even gedult hebben
Dit terwijl ik straks al 3 weken zonder telefoon zit.
Wat kan ik doen? mag ik mijn contract opzeggen en gewoon naar een andere gaan? en ben ik dan mijn nummer kwijt of dat niet?
Ik had kpn gemailt en zij stuurden mij een standaard brief terug, waardoor het bij mij over kwam als of ze hem niet gelezen hadden.
Daarop nogmaals gemailt met de vraag eerst mijn mail te lezen en geen standaard brief toe te sturen, daarop reactie gehad,
Kort samengevat, (samen denk ik niet meer dan 10 zinnen )
Ze wisten er van en ik moest maar even gedult hebben
Dit terwijl ik straks al 3 weken zonder telefoon zit.
Wat kan ik doen? mag ik mijn contract opzeggen en gewoon naar een andere gaan? en ben ik dan mijn nummer kwijt of dat niet?
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Ik heb kpn dus afgelopen vrijdag doorgegeven dat ik wil opzeggen. Alles goed afgehandeld dus per 12 mei geen IPB meer. Baalde dat ik gewoon al een wk of 3 niet meer kon bellen. Totdat afgelopen zondag de telefoon ging! Hebben ze hem weer gemaakt, snap je toh niet? Blijkbaar moet je eerst opzeggen voordat ze iets voor je doen. Hoelang heb je al een contract?
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Nou het ipb contract hebben we nu volgens mij 2 jaar in september.
Daar voor altijd al bij kpn gezeten. mijn vader heeft er 40 jaar gewerkt en nu met pensioen, maar ik wou er altijd al weg, wou 2 jaar geleden al naar orange, maar toen we belde naar kpn wisten zij te vertellen dat het contract toen net een maand geleden was stil was verlengt met een jaar,
Dus heeft mijn pa maar IPB genomen, maar met die slome lijnen daar, voor een hoog bedrag terwijl je bij een ander meer hebt voor minder, en ook nog een service dat is wel een verschil.
Heb je gewoon gebeld en gezegt ik wil mijn contract opzeggen? en hoe lang liep je contract toen nog?
Daar voor altijd al bij kpn gezeten. mijn vader heeft er 40 jaar gewerkt en nu met pensioen, maar ik wou er altijd al weg, wou 2 jaar geleden al naar orange, maar toen we belde naar kpn wisten zij te vertellen dat het contract toen net een maand geleden was stil was verlengt met een jaar,
Dus heeft mijn pa maar IPB genomen, maar met die slome lijnen daar, voor een hoog bedrag terwijl je bij een ander meer hebt voor minder, en ook nog een service dat is wel een verschil.
Heb je gewoon gebeld en gezegt ik wil mijn contract opzeggen? en hoe lang liep je contract toen nog?
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Als je al 2 jaar een contract hebt kan je die nu gewoon opzeggen. Doe je dat vandaag dan ben je per 16 mei van ze af, bel maar gewoon. Waar ga je dan heen? Ik zoek nog wat namelijk.
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Ik was zelf aan het kijken op kieskeurig.nl
bij invullens staat orange Orange ADSL Extra & Telefonie Basis als 2de
dat is de enige met 20 mb, ik haal daar max 15 van, maar dat is genoeg vergeleken met de 3 mb van kpn.
Daarnaast heb je nog aanbiedingen van tele2 en Alice, ook allebij 20 mb.
maar orange is de enigste met geen Datalimiet, de andere 2 hebben Fair Use beleid, en tja ik gebruik nog al veel de nieuwsgroepen, dus voor mij gaat de keuze eerst voor internet want tja daar maak ik zelf het meest gebruik van.
jij al iets van een keuze?
bij invullens staat orange Orange ADSL Extra & Telefonie Basis als 2de
dat is de enige met 20 mb, ik haal daar max 15 van, maar dat is genoeg vergeleken met de 3 mb van kpn.
Daarnaast heb je nog aanbiedingen van tele2 en Alice, ook allebij 20 mb.
maar orange is de enigste met geen Datalimiet, de andere 2 hebben Fair Use beleid, en tja ik gebruik nog al veel de nieuwsgroepen, dus voor mij gaat de keuze eerst voor internet want tja daar maak ik zelf het meest gebruik van.
jij al iets van een keuze?
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Dacht ook aan orange maar ik haal nooit de 20 mb, woon in een nieuwbouwwijk helaas. Weet je een site waar je alleen je postcode in hoeft te vullen en dat er dan uitkomt waar je het snelste internet hebt? Mijn postcode is 3451pc, misschien weet je iets.
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
even een paar revies van orange gevonden, ik weet niet of dat al opgelost is
Klik
Klik
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Alice tussen de 4 en 8 mb
Orange tussen de 8 en 15 mb
Altijd hoger dus dan die 3mb....kies dus waarschijnlijk voor orange.
Orange tussen de 8 en 15 mb
Altijd hoger dus dan die 3mb....kies dus waarschijnlijk voor orange.
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
ik denk het zelfde, maar als ik de revies bekijk, zijn er veel mensen met problemen, maar ja aan de andere kant het zijn er maar 4 ongeveer daar en meestal gaat men alleen het internet op wanneer het niet goed gaat dus dat zou wat kunnen betekenen, over IPB was ook altijd wat te zeuren, maar heb er in het begin nooit echt last mee gehad,
Ik denk dat ik vanmiddag maar even bel naar kpn en mijn ongenoegen ga uiten en het op zeg,
Alleen wat te zeggen? kan ik gewoon zeggen ik wil mijn contract per direct opzeggen? wat als ze zeggen, uw contract loopt nog even door?
Of zal dat niet gebeuren hoe heb jij dat aangepakt?
En tja alles beter dan die 3 mb dat is echt niet meer te doen in de tijd als deze
Ik denk dat ik vanmiddag maar even bel naar kpn en mijn ongenoegen ga uiten en het op zeg,
Alleen wat te zeggen? kan ik gewoon zeggen ik wil mijn contract per direct opzeggen? wat als ze zeggen, uw contract loopt nog even door?
Of zal dat niet gebeuren hoe heb jij dat aangepakt?
En tja alles beter dan die 3 mb dat is echt niet meer te doen in de tijd als deze
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 18 okt 2007 12:26
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
Kijk eens op www.kpnexperteam.nl
Daar kan je dus gewoon de monteur bestellen en dan word het snel opgelost.
Heb er zeer goede ervaring mee.
De monteur komt dan langs, en kan direct contact krijgen met de juiste afdeleing.
Succes!
Daar kan je dus gewoon de monteur bestellen en dan word het snel opgelost.
Heb er zeer goede ervaring mee.
De monteur komt dan langs, en kan direct contact krijgen met de juiste afdeleing.
Succes!
Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03
das was idd een goede manier geweest.
Was het niet dat zij enkel zijn voor het instaleren van je netwerk, er van uit gaant dat de EPB goed werkt. en dat is dus niet zo, hij ontvangt de gegevens van de hooft server niet goed. probleem zit dus niet thuis, maar ergens in het midden
Ik weet niet of zij daar wat mee kunnen
Was het niet dat zij enkel zijn voor het instaleren van je netwerk, er van uit gaant dat de EPB goed werkt. en dat is dus niet zo, hij ontvangt de gegevens van de hooft server niet goed. probleem zit dus niet thuis, maar ergens in het midden
Ik weet niet of zij daar wat mee kunnen