hallo, heb een offerte gekregen van v leeuwen hillegom, zag er goed uit, maar mijn vraag is of iemand hier ervaring heeft, ze zijn niet aangesloten bij het cbw maar wel mhk, is dat van belang?
alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] v leeuwen hillegom
Re: v leeuwen hillegom
Dat zal toch wel....in Hillegom.of iemand hier ervaring heeft
daar hoop ik dan op en dat ze dat hier ook melden...Dat zal toch wel....in Hillegom.
het is trouwens een Ballerina, daar lees ik allerlei verhalen over, is het nu goede of slecht kwaliteit?
niemand ervaring met deze zaak?
maar toch wel iemand die wat over het merk ballerina kan vertellen, lees zowel goede als sleche verhalen, wat moet ik nu geloven?
maar toch wel iemand die wat over het merk ballerina kan vertellen, lees zowel goede als sleche verhalen, wat moet ik nu geloven?
Je hoort goede en slechte dingen over ballerina... Waarom geloof je de mensen die je dat vertellen niet?? En waarom vraag je hier om bevestiging / ontkenning??
de mensen die me dat vertellen zijn de keukenverkopers, degene die het verkoopt vind het een prima merk, bij een andere keukenzaak zeggen ze ballerina, nooit van gehoord dus dat zal wel niet veel soeps zijn, daarom zoek ik hier bevesting cq ontkenning