LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Debitel LOWCALL LOWSERVICE???

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marisa99

Debitel LOWCALL LOWSERVICE???

Ongelezen bericht door marisa99 »

In januari 2008 kocht ik een prepaid/sim/abonnement bij LOWCALL.nl
Ik stelde een "bellimiet"in voor 10 Euro en maakte 10 Euro over.
Op 13 maart werd mijn nummer geblokkeerd voor UITBELLEN, Inkomende gesprekken werkt nog wel.
Via de LOWCALL website heb ik daarna nogmaals 10 Euro overgemaakt, maar de blokkering werd niet opgeheven.
Ik wilde hierna LOWCALL bellen maar ontdekte dat hun Servide alleen te bereiken is via een 0900 nummer tegen 45 cent p.m.
Daarom heb ik de DEBITEL helpdesk gebeld (0900-3324835 tegen 1 cent p.m.)
De medewerker kon mij alleen vertellen dat er nog een bedrag van 48 Euro openstaat, maar dat ze geen details kon opgeven.
Daarna belde ik opnieuw, sprak met een andere medewerker, die vertelde dat ik hiervoor LOWCALL zelf moet benaderen, bellen a 45cpm of schrijven naar Postbus 6700, 2130 LT Hoofddorp (Het zelfde adres als Debitel) zie tekst hieronder:
Uit de Homepage van Lowcall:
"LowCall is een merk van debitel. debitel koopt in bij drie grote operators met kwalitatieve netwerken. Dus je belt met een kwaliteitsnetwerk,etc.etc."

Samenvattend concludeer ik dat LOWCALL een "LOW" merk van Debitel is waarvoor een service wordt verleend die MINDER dan LOW is.
Ik denk dat het imago van Debitel hierdoor niet beter wordt.

renske2

Re: Debitel LOWCALL LOWSERVICE???

Ongelezen bericht door renske2 »

heb al geruime tijd een LowCall abonnement; redelijk tevreden. Helaas ontdekte ik op mijn rekening enkele bedragen voor gesprekken die ik zou hebben gevoerd met een nummer, die wegens verhuizing van KPN naar een ander (bellen+internetten) afgesloten was. Geen gesprek gevoerd, toch "gebeld" tegen kosten. Omdat het bereikenb van lowcall zoveel kost is het niet aantrekkelijk te reageren, maar als ik lees dat er veel anderen ook problemen gaat het totaal wel om een aanzienlijk bedrag !!!!!
Zijn er misschien nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?

marisa99

Re: Debitel LOWCALL LOWSERVICE???

Ongelezen bericht door marisa99 »

Ik ben er achter gekomen dat je bij Lowcall een bel limiet kunt instellen:
MAAR, als die bellimiet bereikt is dan krijg je alleen maar een SMS als waarschuwing! Je kunt gewoon blijven doorbellen. en krijgt fakturen met hoge bedragen. Het is inderdaad een goed . :roll: idee om na te checken of dit allemaal bestaande nummers zijn

Gesloten