LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort is een oplichtende Roversbende
Re: Telfort is een oplichtende Roversbende
Service? Heb je die nodig dan? Modem aan de telefoonlijn prikken. Ethernet kabel aan je modem en pc hangen. Activeren en gaan. Een kleuter kan het nog aansluiten.
Quote:
Eddie2
Geplaatst op 16 Apr 2008 12:42 door Eddie2
Service? Heb je die nodig dan? ]
Fijn dat u zo meeleeft met iemand die een fors probleem heeft met Telfort
Ik dank u dan ook voor uw positieve bijdrage op dit forum
Eddie2
Geplaatst op 16 Apr 2008 12:42 door Eddie2
Service? Heb je die nodig dan? ]
Fijn dat u zo meeleeft met iemand die een fors probleem heeft met Telfort
Ik dank u dan ook voor uw positieve bijdrage op dit forum
U heeft een probleem met Telfort, niet de hele wereld. Ik heb problemen met KPN, niet de hele wereld.
U doet het overkomen alsof Telfort een wanprodukt is, dat is het niet. U heeft trouwens wel mijn medeleven, was u mijn buurman dan ging ik voor u knokken om het in orde te maken. Als ik u was zou ik in uw omgeving zo'n persoon zien te vinden als u het zelf niet voor elkaar krijgt.
Succes!!!
U doet het overkomen alsof Telfort een wanprodukt is, dat is het niet. U heeft trouwens wel mijn medeleven, was u mijn buurman dan ging ik voor u knokken om het in orde te maken. Als ik u was zou ik in uw omgeving zo'n persoon zien te vinden als u het zelf niet voor elkaar krijgt.
Succes!!!
Geplaatst op 16 Apr 2008 14:54 door Eddie2
U heeft een probleem met Telfort,]
Mijn probleem met Telfort is financieel gezien opgelost. De diefstal d.m.v. 2 automatische incasso's - zonder ooit een abonnement bij Telfort gehad te hebben - zijn door mijn bank succesvol teruggevorderd.
Ik wacht alleen nog op een verklaring voor deze mysterieuze afboekingen en een excuus hiervoor.
In blijde afwachting
Ja, Telfort is in mijn ogen een slecht functionerend bedrijf zie de diverse forums op radar en kassa. Zelfs een eenvoudig verwerken van het beeindigen van abonnement bij 12move kon niet adekwaat afgehandeld worden.
Met dank voor uw medeleven.
Geplaatst op 16 Apr 2008 14:54 door Eddie2
U heeft een probleem met Telfort,]
Mijn probleem met Telfort is financieel gezien opgelost. De diefstal d.m.v. 2 automatische incasso's - zonder ooit een abonnement bij Telfort gehad te hebben - zijn door mijn bank succesvol teruggevorderd.
Ik wacht alleen nog op een verklaring voor deze mysterieuze afboekingen en een excuus hiervoor.
In blijde afwachting
Ja, Telfort is in mijn ogen een slecht functionerend bedrijf zie de diverse forums op radar en kassa. Zelfs een eenvoudig verwerken van het beeindigen van abonnement bij 12move kon niet adekwaat afgehandeld worden.
Met dank voor uw medeleven.
Beiden erg goede adviezen !Misschien kunt u bij een rechtswinkel advies over deze zaak inwinnen.
Ik denk dat het verstandig is om de abonnementskosten t/m maart 2008 onder protest te betalen. Dit kost u nog een aangetekende brief waarin u uw protest aangeeft + motiveert.
Ik zou in 1e instantie eerst naar de rechtswinkel gaan om te vragen wat te doen met die abonnementskosten..
Deze langer achterhouden zou alleen maar gedoe met een incassobureau kunnen veroorzaken.
Zij kunnen ook een goed advies geven over wat te doen daarmee ( advies 2 ), maar ik acht de kans aanwezig dat zij met dezelfde optie aankomen !
Ondanks dat ik jullie gezichtspunten zeer op prijs stel, heb ik toch besloten niet te betalen.
Ik blijf het echt onzin vinden om voor iets te betalen dat nooit geleverd is. Temeer omdat het contract inmiddels toch niet meer bestaat. Hiermee bespaar ik voor Telfort de moeite van het terugstorten, want het staat vast dat ik recht op dat geld heb.
En ik vrees dat het weleens heel erg lang zou kunnen gaan duren voordat zij over de brug komen. Waarschijnlijk pas na vele dure telefoontjes van mij naar hun toe en daar pas ik voor.
Ik blijf het echt onzin vinden om voor iets te betalen dat nooit geleverd is. Temeer omdat het contract inmiddels toch niet meer bestaat. Hiermee bespaar ik voor Telfort de moeite van het terugstorten, want het staat vast dat ik recht op dat geld heb.
En ik vrees dat het weleens heel erg lang zou kunnen gaan duren voordat zij over de brug komen. Waarschijnlijk pas na vele dure telefoontjes van mij naar hun toe en daar pas ik voor.
Het goed recht van eenieder...Ik blijf het echt onzin vinden om voor iets te betalen dat nooit geleverd is. Temeer omdat het contract inmiddels toch niet meer bestaat. Hiermee bespaar ik voor Telfort de moeite van het terugstorten, want het staat vast dat ik recht op dat geld heb.
Of het slim is is de vraag, maar daar is genoeg over gezegd.
Niet achteraf verbaasd gaan doen als de rechter hier anders over denkt !
Veel suc6 gewenst.
m.vr.gr.
angel1978
En ik vrees dat het weleens heel erg lang zou kunnen gaan duren ]
Dat is een goed argument tegen betalen onder protest. Hopelijk loopt de rechtzaak in uw voordeel af!
En ik vrees dat het weleens heel erg lang zou kunnen gaan duren ]
Dat is een goed argument tegen betalen onder protest. Hopelijk loopt de rechtzaak in uw voordeel af!
Eigenlijk vertouw ik er wel op dat Telfort het niet zo ver duft te laten komen.
Waar moeten ze me dan voor aanklagen?
Voor het niet betalen van niet geleverde diensten??
Dat zou wel heel grof van ze zijn!
Waarschijnlijk hoopte ze dat ik het niet zou merken en dat ik er dan voor veel geld over zou bellen als het te laat was om te storneren.
Ik vermoed wel dat Telfort een leuke extra inkomstenbron heeft met hun dure 0900 nummer.
Waar moeten ze me dan voor aanklagen?
Waarschijnlijk hoopte ze dat ik het niet zou merken en dat ik er dan voor veel geld over zou bellen als het te laat was om te storneren.
Ik vermoed wel dat Telfort een leuke extra inkomstenbron heeft met hun dure 0900 nummer.
voor het niet nakomen van het contractWaar moeten ze me dan voor aanklagen?
Wat anders ...
Dat recht hebben ze overigens ook, want dat heb je inderdaad niet gedaan !
Ik denk dat dat nog wel meevalt..Ik vermoed wel dat Telfort een leuke extra inkomstenbron heeft met hun dure 0900 nummer.
Toevallig vandaag ze moeten bellen i.v.m. een storing op m'n lijn..
Minuut of 5 met ze aan de lijn gehangen, maar wel met iemand gesproken die wist wat ie moest vragen en uiteindelijk ook de lijn weer correct werkend heeft gekregen..
Hij draait nu weer als een trein.
En dat voor 30 ct per gesprek... Heb duurdere meegemaakt !
Quote Helfort:
Ik vermoed wel dat Telfort een leuke extra inkomstenbron heeft met hun dure 0900 nummer.]
--
Ik denk dat dit een goudmijntje is, omdat ik regelmatig lees dat ze een duidelijke email met een klacht niet begrijjpen en schrijven dat erover gebeld moet worden.
Dit in combinatie met het innen van onterechte automatische incasso's levert Telfort, dochter van KPN een leuk kapitaal op.
Wat mij b.v. ook opviel toen 12move overgenomen werd door Telfort.
12move probeerde in december 2007 abonnementskosten voor Januari in rekening te brengen. Deze automatische incasso werd vlot terug geboekt met excuses voor de verkeerdee afschrijving.
Keurig afgehandeld.
Vervolgens rekende Telfort in de 1ste maand het dubbele bedrag om de klant een maand vooruit te laten betalen. Door de onterechte incasso's viel mij dit op.
Kortom een leuke bijdrage aan de kas van Telfort bij overname van de diverse providers van KPN.com
Niet iedereen weet dat je tot een jaar na onterechte automatische incasso's naar de bank kan met een identiteits bewijs om je geld bij de bank van Telfort te laten terug vorderen.
Ik heb onlangs nog iemand daarop attent gemaakt. Hij dacht dat hij zijn geld kwijt was. Ook bij hem werden onterecht automatische incasso's
afgeschreven na beëindiging contract. Ook bij hem werd niet gereageerd op zijn schrijven.
Kortom Telfort heeft een paar goudmijntjes aangeboord die ze leuk kunnen investeren in nieuwe diensten ipv een goede dienstverlening naar de klanten toe.
Gelukkig heb ik niets meer met KPN of haar telecomdochters te maken, maar zal blijven waarschuwen voor hun praktijken omdat zij hun zaken niet correct afhandelen en de gedupeerden lijken te minachten door niet te reageren op aangetekende brieven en/of emails.
Ik vermoed wel dat Telfort een leuke extra inkomstenbron heeft met hun dure 0900 nummer.]
--
Ik denk dat dit een goudmijntje is, omdat ik regelmatig lees dat ze een duidelijke email met een klacht niet begrijjpen en schrijven dat erover gebeld moet worden.
Dit in combinatie met het innen van onterechte automatische incasso's levert Telfort, dochter van KPN een leuk kapitaal op.
Wat mij b.v. ook opviel toen 12move overgenomen werd door Telfort.
12move probeerde in december 2007 abonnementskosten voor Januari in rekening te brengen. Deze automatische incasso werd vlot terug geboekt met excuses voor de verkeerdee afschrijving.
Keurig afgehandeld.
Vervolgens rekende Telfort in de 1ste maand het dubbele bedrag om de klant een maand vooruit te laten betalen. Door de onterechte incasso's viel mij dit op.
Kortom een leuke bijdrage aan de kas van Telfort bij overname van de diverse providers van KPN.com
Niet iedereen weet dat je tot een jaar na onterechte automatische incasso's naar de bank kan met een identiteits bewijs om je geld bij de bank van Telfort te laten terug vorderen.
Ik heb onlangs nog iemand daarop attent gemaakt. Hij dacht dat hij zijn geld kwijt was. Ook bij hem werden onterecht automatische incasso's
afgeschreven na beëindiging contract. Ook bij hem werd niet gereageerd op zijn schrijven.
Kortom Telfort heeft een paar goudmijntjes aangeboord die ze leuk kunnen investeren in nieuwe diensten ipv een goede dienstverlening naar de klanten toe.
Gelukkig heb ik niets meer met KPN of haar telecomdochters te maken, maar zal blijven waarschuwen voor hun praktijken omdat zij hun zaken niet correct afhandelen en de gedupeerden lijken te minachten door niet te reageren op aangetekende brieven en/of emails.
@Angel
Dat is dan echt een toevalstreffer.
Zelf heb ik bij al die keren dat ik gebeld had, om precies te zijn 2x iemand binnen 5 minuten aan de lijn. De rest van de keren was het wachten, wachten, wachten. Wat ook meerdere keren gebeurd is, is dat de verbinding na 20 minuten wachten verbroken werd. Kan je verzekeren dat dat niet goed voor je hart is.
Als jouw gesprek een minuut of 5 geduurd heeft, dan was het geen 30 cent voor dat gesprek, maar zeker 1,50, 5x0.30=1,50!
Bel je nog mobiel ook, dan krijg je nog de kosten van mobiel erbij.
Dat ik mijn contract niet nagekomen ben, komt doordat zij daar mee begonnen waren. Zij waren het contract niet nagekomen, als reactie daarop, ik ook niet. Ik vind het te ziek voor woorden, dat je geeneens een reactie binnen bijna twee maanden kan geven, nog even los van het feit of het probleem daar wel of niet mee verholpen is. Pas in actie komen na een aangetekende brief met het dreigement dat ze in gebreke gesteld gaan worden en de overeenkomst dan beëindigd zal zijn.
Dat is dan echt een toevalstreffer.
Zelf heb ik bij al die keren dat ik gebeld had, om precies te zijn 2x iemand binnen 5 minuten aan de lijn. De rest van de keren was het wachten, wachten, wachten. Wat ook meerdere keren gebeurd is, is dat de verbinding na 20 minuten wachten verbroken werd. Kan je verzekeren dat dat niet goed voor je hart is.
Als jouw gesprek een minuut of 5 geduurd heeft, dan was het geen 30 cent voor dat gesprek, maar zeker 1,50, 5x0.30=1,50!
Dat ik mijn contract niet nagekomen ben, komt doordat zij daar mee begonnen waren. Zij waren het contract niet nagekomen, als reactie daarop, ik ook niet. Ik vind het te ziek voor woorden, dat je geeneens een reactie binnen bijna twee maanden kan geven, nog even los van het feit of het probleem daar wel of niet mee verholpen is. Pas in actie komen na een aangetekende brief met het dreigement dat ze in gebreke gesteld gaan worden en de overeenkomst dan beëindigd zal zijn.
Overigens zegt het ook wel weer wat dat je zo snel al een storing hebt, hoe lang ben je nu klant?
Heb bij al mijn vorige provider nog NOOIT storing gehad.
Excuus !! Ik zie dat ik daar een fout heb gemaakt..Als jouw gesprek een minuut of 5 geduurd heeft, dan was het geen 30 cent voor dat gesprek, maar zeker 1,50, 5x0.30=1,50!
Moet natuurlijk 30 ct. per minuut zijn
Misschien inderdaad een toevalstreffer !!Zelf heb ik bij al die keren dat ik gebeld had, om precies te zijn 2x iemand binnen 5 minuten aan de lijn. De rest van de keren was het wachten, wachten, wachten. Wat ook meerdere keren gebeurd is, is dat de verbinding na 20 minuten wachten verbroken werd. Kan je verzekeren dat dat niet goed voor je hart is.
Maar ik had een wachttijd van 0 !!! seconden
Kreeg namelijk meteen iemand aan de lijn ( was nogal overrompeld omdat ik er vanuit ging dat ik wel even moest wachten ).
Dat is je eigen keuze... Lijkt me hier niet relevant !Bel je nog mobiel ook, dan krijg je nog de kosten van mobiel erbij.
Een rechter is niet geinteresseerd in een welles/nietes spelletje.. en ook niet wie er het eerste begon het is geen kleuterschool !Dat ik mijn contract niet nagekomen ben, komt doordat zij daar mee begonnen waren. Zij waren het contract niet nagekomen, als reactie daarop, ik ook niet.
Kom je zelf je afspraken na, dan heb je bij de rechter een streepje voor!
Doe je dit bewust niet, dan vervalt dit en kan de rechter je dit aanrekenen !
Storingen kunnen ALTIJD voorkomen... Dat hoort nu eenmaal bij een elektronisch / digitaal produkt... het gaat er niet om of er een storing is, maar hoe adequaat het wordt opgelost !!! In dit geval dus prima, want vrij snel werkte de boel weer ! Dat is geen garantie voor de volgende keer natuurlijk, maar tot nu toe is het prima !Overigens zegt het ook wel weer wat dat je zo snel al een storing hebt, hoe lang ben je nu klant?
Het is overigens helemaal niet gezegd dat de boel aan de kant van Telfort niet werkte...
Conclusie was na een paar minuten dat de lijn enorm instabiel werd en dat daardoor de modem de verbinding verbrak en het opnieuw probeerde...
Zowel aan de kant van Telfort werd hier wat aan gedaan als aan mijn kant hebben we de boel gereset. Een van beide kanten of een combinatie van beide factoren zal de oplossing zijn geweest...
Voor de klant ( ik dus ) is het irrelevant wat het is geweest...
Quote Helfort
De rest van de keren was het wachten, wachten, wachten. Wat ook meerdere keren gebeurd is, is dat de verbinding na 20 minuten wachten verbroken werd. Kan je verzekeren dat dat niet goed voor je hart is. ]
-___________
[ Fouten worden gemaakt.]
Telfort heeft dit tot een kunst verheven!
Vandaag kregen wij i.p.v. het lang verwachte excuus van Telfort een dreigbrief van Telfort. Dit ter begeleiding van een onterechte factuur.
Er was mij een betalingsherinnering gestuurd die ik uiteraard nooit ontvangen heb, Ik zou nu euro: 2.99 moeten betalen. Indien ik dit
niet zou doen dan wordt per 30 april 2008 internet afgesloten.
Er staat niet bij hoe ze dat denken te doen bij iemand die nooit klant bij hen is geweest en dat ook nooit zou willen zijn.
Bovendien heb ik volgens mijn bankafschrift op 6-02-08 het boven vermelde bedrag betaald.
Het lukte mij uiteraard niet om via betaalbare of gratis nummer het bastion Telfort te nemen. Een ieder die ik sprak wil dat ik hun dure 0900 nummer bel.
Ik heb aangekondigd dat ik hun huidige ludieke akties op de diverse forums zou vermelden en stuur nog maar eens een mailtje naar dit gerenommeerde bedrijf.
De rest van de keren was het wachten, wachten, wachten. Wat ook meerdere keren gebeurd is, is dat de verbinding na 20 minuten wachten verbroken werd. Kan je verzekeren dat dat niet goed voor je hart is. ]
-___________
[ Fouten worden gemaakt.]
Telfort heeft dit tot een kunst verheven!
Vandaag kregen wij i.p.v. het lang verwachte excuus van Telfort een dreigbrief van Telfort. Dit ter begeleiding van een onterechte factuur.
Er was mij een betalingsherinnering gestuurd die ik uiteraard nooit ontvangen heb, Ik zou nu euro: 2.99 moeten betalen. Indien ik dit
niet zou doen dan wordt per 30 april 2008 internet afgesloten.
Er staat niet bij hoe ze dat denken te doen bij iemand die nooit klant bij hen is geweest en dat ook nooit zou willen zijn.
Bovendien heb ik volgens mijn bankafschrift op 6-02-08 het boven vermelde bedrag betaald.
Het lukte mij uiteraard niet om via betaalbare of gratis nummer het bastion Telfort te nemen. Een ieder die ik sprak wil dat ik hun dure 0900 nummer bel.
Ik heb aangekondigd dat ik hun huidige ludieke akties op de diverse forums zou vermelden en stuur nog maar eens een mailtje naar dit gerenommeerde bedrijf.
Waarom wordt er iets betaald zonder ooit klant bij hen geweest te zijnBovendien heb ik volgens mijn bankafschrift op 6-02-08 het boven vermelde bedrag betaald.
Hier klopt iets niet in de redenering
waarschijnlijk was met 1 telefoontje het probleem opgelost.... maar ja..Het lukte mij uiteraard niet om via betaalbare of gratis nummer het bastion Telfort te nemen. Een ieder die ik sprak wil dat ik hun dure 0900 nummer bel.
principes
Quote:
Waarom wordt er iets betaald zonder ooit klant bij hen geweest te zijn]
Graag verwijs ik u voor de GD's naar Forum: Internetproviders - subforum:
Telfort stapelt fout op fout.
Waarom wordt er iets betaald zonder ooit klant bij hen geweest te zijn]
Graag verwijs ik u voor de GD's naar Forum: Internetproviders - subforum:
Telfort stapelt fout op fout.
Telfort 20 MB nog steeds perfect hier. Vier dagen geen abbokosten, eerste factuur perfect tot de dag nauwkeurig berekend.
Telfort is dus gewoon toppie!
Telfort is dus gewoon toppie!
Ja, omdat jij nu toevallig een gelukstreffer had....waarschijnlijk was met 1 telefoontje het probleem opgelost.... maar ja..
principes
Om nou te gaan bellen over een onterechte factuur van nog geen 3 euro, dat zou je zo maar eens 20 euro kunnen gaan kosten bij Telfort!
Dat is zeker niet verstandig.
Om nog even terug te komen op het mobiel bellen, dat is misschien wel een keuze, maar als je geen vaste telefonie (meer) hebt omdat je via bijvoorbeeld internet belt (sip), wordt het toch lastig om daarmee te bellen, als de internetprovider zijn VERPLICHTINGEN NIET nakomt.
Of het nu een stuk goedkoper in een telefooncel zou worden, durf ik te betwijfelen. Daarnaast zouden alle kosten bij elkaar van het bellen nog te verkroppen zijn geweest, als er ook een bevredigende oplossing was gekomen en dat is bij mij helaas absoluut niet het geval. Maar okay, je hebt gelijk als je zegt dat mobiel bellen een keuze is die jezelf maakt.
Ik weet toevallig dat rechters wel degelijk rekening met de welles nietes spelletjes houden, mocht dit zo'n "spelletje" zijn wat ik niet denk, aangezien ieder weldenkend mens, en dat zijn de meeste rechters toch echt, ook begrijpen dat je voor niet geleverde diensten niet achteraf gaat betalen.
Was het vooraf geweest, telfort had bijtijds de eerste afschrijving gedaan, dan was het misschien een ander verhaal geworden.
Pas nadat ik mijn aangetekende brief had gestuurd, werd het geld afgeschreven. Dat zijn toch verdachte bokkensprongen die Telfort dan op de valreep nog even maakte. Het zou juist kleurterachtig zijn, als een rechter daar geen rekening mee zou houden!
Maar angel, ik hoop voor jou dat je verbinding nu goed blijft en dat als er een probleem is dat je weer binnen 0 minuten iemand aan de lijn krijgt, die je dan ook nog binnen vijf minuten goed helpt.
Oh, zelfde verhaal voor eddie2, die nogal domme opmerkingen heeft gemaakt in het begin. Dat er fouten bij technieken kunnen ontstaan klopt, daar gaat het niet om, het gaat om het oplossen van problemen en daar is telfort, als het probleem iets ingewikkelder is dan jouw probleem was, heel slecht in.
Ik ben nu superblij met mijn UPC.
Nog sneller ook op mijn adres.
De snelheidstool van Telfort is, ondanks dat ze zich indekken met dat het niet gegarandeerd is, ook een farce. Daar wordt bewust minstens 7 Mb meer aangegeven dan werkelijk te halen is op de meeste adressen. (zie andere fora). Ik blijf erbij dat het oplichters zijn. Angel en ed2, jullie gaan nu natuurlijk zeggen dat de snelheidstool bij jullie wel precies klopte... of vergis ik me?
En zoals ik al meerdere keren vermeld heb, Telfort gaat volgens mij geen rechtszaak beginnen tegen mij, omdat het echt heel dom van ze zou zijn.
Helfort,
Ik heb je meerdere malen een ADVIES gegeven...
Ook ondersteund door anderen, die hetzelfde idee hebben / hadden..
Of je er wat mee doet is iemands eigen keuze..
Duidelijk uit het verhaal is wel dat de mening al bepaald is en dat alles wat daar tegenin wordt gebracht totaal niet ter zake doet..
Door niet te betalen ( ongeacht of dit vooraf of achteraf is ) vervalt de hele mogelijkheid tot eisen en zal de rechter deze eis dus niet ontvankelijk verklaren...
Dat kan je onlogisch vinden... Maar meerdere zaken hebben dit uitgewezen..
Je kop in het zand steken helpt best een hele tijd, maar gaat niet altijd op
Een rechter heeft een wettekst waaraan hij/zij zich dient te houden en die is heel duidelijk... Een uitspraak zal dan ook daar op gebaseerd zijn... De rest doet eigenlijk weinig ter zake
De klant zijn ze namelijk toch al kwijt... Het heeft ze dus tot nu toe alleen maar geld gekost. Reden genoeg om te proberen dit terug te halen !
Ik heb je meerdere malen een ADVIES gegeven...
Ook ondersteund door anderen, die hetzelfde idee hebben / hadden..
Of je er wat mee doet is iemands eigen keuze..
Duidelijk uit het verhaal is wel dat de mening al bepaald is en dat alles wat daar tegenin wordt gebracht totaal niet ter zake doet..
Een rechter gaat heel simpel kijken of jouw eis tot een werkende verbinding terecht is.. Die eis kan je alleen maar stellen als je BETAALT..aangezien ieder weldenkend mens, en dat zijn de meeste rechters toch echt, ook begrijpen dat je voor niet geleverde diensten niet achteraf gaat betalen.
Door niet te betalen ( ongeacht of dit vooraf of achteraf is ) vervalt de hele mogelijkheid tot eisen en zal de rechter deze eis dus niet ontvankelijk verklaren...
Dat kan je onlogisch vinden... Maar meerdere zaken hebben dit uitgewezen..
Je kop in het zand steken helpt best een hele tijd, maar gaat niet altijd op
Een rechter hoeft niet te begrijpen en hoeft ook niet kleuterachtig te zijn...Het zou juist kleurterachtig zijn, als een rechter daar geen rekening mee zou houden!
Een rechter heeft een wettekst waaraan hij/zij zich dient te houden en die is heel duidelijk... Een uitspraak zal dan ook daar op gebaseerd zijn... De rest doet eigenlijk weinig ter zake
Misschien.. .maar net zo min als je mij blijkbaar gelooft op basis van ervaringen heb ik zo ook mijn bedenkingen bij die van jou !het gaat om het oplossen van problemen en daar is telfort, als het probleem iets ingewikkelder is dan jouw probleem was, heel slecht in.
Het zou heel dom van ze zijn om het te laten lopen...En zoals ik al meerdere keren vermeld heb, Telfort gaat volgens mij geen rechtszaak beginnen tegen mij, omdat het echt heel dom van ze zou zijn.
De klant zijn ze namelijk toch al kwijt... Het heeft ze dus tot nu toe alleen maar geld gekost. Reden genoeg om te proberen dit terug te halen !