LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bleijenberg makelaars Zeist

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
jimmy_w

Bleijenberg makelaars Zeist

Ongelezen bericht door jimmy_w »

Hallo,Ik heb me onlangs ingeschreven bij deze makelaar voor een huurwoning omdat ze ook huurwoningen verhuren.

Inschrijven kost 40 euro dus dat heb ik maar gedaan.

Maar nou hoor ik niks meer.
Die lui kun je ook niet telefonisch bereiken want er wordt niet opgenomen .

Op de site staat er 'Deze site wordt op dit moment aangepast aan de nieuwe doelstelling van ons bedrijf.'

Ik vindt dit nogal een slechte klandizie .
Ze slikken wel 40 euro van je in maar ze doen helemaal niks .
Hoe kan ik geld teruigeisen ?

Mvg.
Laatst gewijzigd door jimmy_w op 28 apr 2008 19:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Bleijenberg makelaars

Re: Bleijenberg makelaars Zeist

Ongelezen bericht door Bleijenberg makelaars »

Beste Jim,

P.s bij het googlen en controle van onze keywords kwam ik hier terecht en ben erg verbaasd om mijn naam en kantoor hier tegen te komen, maar..

Het klopt dat wij niet tot slecht bereikbaar zijn geweest, dit mede door een verhuizing en verbouwing van het nieuwe kantoor.
ik heb er dan ook totaal geen moeite mee om jou je € 40,- inschrijfgeld terug te betalen of als je nog geen woonruimte hebt je verder te helpen, als je ons even belt kunnen we dit verder afhandellen je bent ook van harte welkom op de Steynlaan 78 te Zeist om het persoonlijk in ontvangst te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Bleijenberg Makelaars

ed de boer

Ongelezen bericht door ed de boer »

Het verbaast mij dat mijn collega hier vermeld is.

Aan het plaatsen van een bericht zijn wel voorwaarden door Radar verbonden.
Ik neem aan dat je deze niet goed begrepen hebt.

In de voorwaarden van Bleijenberg Makelaars BV staat dat je de betaalde borg per brief terug kunt vragen als je geen aanbieding ontvangt. Een mooiere regeling bestaat er niet. Tenslotte ben je bij veel andere partijen je geld gewoon kwijt. Of ze nu iets vinden of niet.

Wettelijk gezien is er geen sprake van oplichting. Oplichting is iets anders dan wat jij bedoeld. Mensen van jou kaliber schermen al gauw met woorden als oplichter.

En uiteraard zijn er meer mensen die deze makelaar kennen. Zeker deze makelaar die met grote partijen zaken doet. Die kennen ze al meer dan vier jaar. En die overleef je niet als je een grote oplichter bent.

En nu maar vroeg naar bed en morgen vroeg op om eens uitgerust tegen de dingen aan te kijken.

En vergeet niet te lezen wat je tekent. Zeker geen huuropdracht.
Dan kom je voortaan beslagen ten ijs……

jimmy_w

Ok ik heb het verkeerd begrepen. :?
Laatst gewijzigd door jimmy_w op 28 apr 2008 19:04, 2 keer totaal gewijzigd.

jimmy_w

En nu maar vroeg naar bed en morgen vroeg op om eens uitgerust tegen de dingen aan te kijken.

Prima zal ik doen . :lol:

Gesloten