misleiding,
Kpn maakt op vele plekken reclame dat het nummer 0900-0576 "maar" 10 cent per minuut kost.
Zoals op de verpakking van de doos van Digitenne en in de gebruiksaanwijzing.
Dit is echter verhoogd naar 45 cent per minuut.
misleiding,
Er wordt op meerdere plekken door KPN vermeld dat je de meegeleverde coaxkabel kunt gebruiken voor Digitenne mocht je een wat oudere of kleinere t.v. zonder scartaansluiting hebben.
Maar recentelijk in een KPN-onderonsje is besloten deze functie op te heffen omdat iedereen toch wel een scartaansluiting zou moeten hebben tegenwoordig!
Resultaat,
De nog steeds meegeleverde coax kan de prullebak in en je bent in sommige gevallen verplicht een nieuwe t.v. mét scart aan te schaffen.
Mijn verhaal,
begin Januari probeerde ik het pakket Interactieve t.v.(9.95 per maand) + gratis Digitenne(geen 6.95 per maand) aan te schaffen.
Begin April kwam de Interactieve t.v. apparatuur eindelijk binnen na een paar mailtjes, telefoontjes en bezoekjes aan de Primafoonwinkel waar de levering toch bleef.
Makkelijk aan te sluiten, veel mogelijkheden en loopt af en toe vast.
Dan zet je 'm uit en aan en dan doet hij het weer.
Nu de gratis digitenne nog, die kon je pas aanvragen op het moment dat je de interactieve t.v. binnen had.
Bleek er plotseling een addertje onder het gras te zitten volgens een KPN-medewerker en moet je alsnog 3 euro per maand huur gaan betalen voor de DigitenneTuner!
Na veel heen er weer gemail, gebel en bezoekjes aan de lokale Primafoonwinkel blijkt er grote onenigheid en miscommunicatie te zijn tussen verschillende KPN-medewerkers(en dochters).
In één week tijd werd mij door 4 verschillende medewerkers verteld dat er géén mogelijkheid was tot koop, alleen tot huur(oneindig, stel vijf jaar huur = 60 x 3 euro) wat ik dus niet wilde.
5 KPN-medewerkers vertelde mij in die zelfde week dat er wel een mogelijkheid bestaat tot koop van de tuner incl Smartcard(89.95) en een gratis abonnement op Digitenne zoals ook in de actievoorwaarden staat op de KPN-site.
De 9e KPN-medewerker, de 5e die bevestigde dat het wél mogelijk is heeft zich opgesteld als regelaar in nood en zal aanstaande maandag het gratis abonnement in werking gaan zetten, zegt ze.
Gisteren heb ik dus in een derde poging wél een Digitennetuner mee kunnen krijgen uit de Primafoonwinkel(voor 89.95 incl Smartcard).
Er is ondertussen gemaild tussen de mogelijke regelaar en de Primafoon.
De Digitenne werkt verder prima, is makkelijk aan te sluiten maar ik moet dus wel een nieuwe slaapkamer t.v. mét scart gaan kopen.
Na maandag zal ik hier weer een berichtje plaatsen of dan eindelijk alles naar wens gaat.
Geen 3 euro(huur Digitenne) en geen 6.95(abo Digitenne) per maand maar wel 9.95(abo Interactieve t.v.) en een éénmalige aanschaf(89.95 apparatuur Digitenne) is dan de bedoeling volgens afspraak.
We zullen zien.
Tot nu toe sinds begin Januari,
-8 bezoekjes Primafoon
-min. 46 euro misgelopen omdat AT-Home onnodig een kwartaal heeft doorgelopen
-ongeveer 100 euro verbeld aan de Helpdesk, KPN heeft 15 euro retour beloofd.
hopeloze wachttijden, doorverbindingen en plotselinge verbrekingen van de helpdesklijn
-meer dan 10 mailtjes verstuurd, wel beantwoord gekregen maar niet met zinvolle informatie
-paar keer gebeld dóór KPN of dochtermedewerkers maar niet met bevredigende antwoorden en oplossingen
-Kpn vertelt je wél altijd dat er een mogelijkheid bestaat om de klacht gezellig bij hun intern te regelen, niet intrappen!
-contact gezocht met Opta en Consuwijzer
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleiding door KPN en haar Digitenne!
Re: Misleiding door KPN en haar Digitenne!
Het zou sportief zijn als er iemand van KPN reageert.
Er zijn duizenden medewerkers en vast wel een paar die hier meelezen.
Misschien is er ondertussen wel een informatiecampagne aan de gang over dat duurdere 0900 nummer of die verdwenen coaxkabel functie?
Dan hoor ik dat graag.
Er zijn duizenden medewerkers en vast wel een paar die hier meelezen.
Misschien is er ondertussen wel een informatiecampagne aan de gang over dat duurdere 0900 nummer of die verdwenen coaxkabel functie?
Dan hoor ik dat graag.
Dat wordt net zo perfect geregeld als datgene waar je over klaagt.-Kpn vertelt je wél altijd dat er een mogelijkheid bestaat om de klacht gezellig bij hun intern te regelen, niet intrappen!
vraag alex . nl
werkt perfect zelf getest !!
kosten 0 euro cent...
had de eeerste keer ook hele hoge kosten met bellen.
Maar nu
succes
werkt perfect zelf getest !!
kosten 0 euro cent...
had de eeerste keer ook hele hoge kosten met bellen.
Maar nu
succes