LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gebeld worden door planet internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rienus54

gebeld worden door planet internet

Ongelezen bericht door rienus54 »

In januari 2008 ben ik gebeld door iemand van planet internet met de vraag of ik niet mijn download snelheid wil verdubbelen.(van 3 naar 6 mb)
Resultaat is dat ik na een periode van 2 maanden gehalveerde snelheid te zijn geweest nu weer op mijn oude snelheid ben gezet omdat ze op mijn adres niet de 6 mb gehaald kan worden.
Wel hebben ze voor het gemak mijn abonement met een jaar verlengd.
Ik ben maar gestopt met bellen om mijn oude datum terug te krijgen omdat je veel geld kwijt ben en je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Opgelet dus met loze vragen het doel is om je contract te verlengen.

rienus

TdeHond

Re: gebeld worden door planet internet

Ongelezen bericht door TdeHond »

Wel hebben ze voor het gemak mijn abonement met een jaar verlengd.

---------
Blijkbaar vindt deze prov. dat een verandering van de snelheid tevens inhoudt dat u een nieuw contract bent aangegaan.
Dit is voor u vervelend. U zou kunnen kijken of u bij aangaan van een contract op afstand de mogelijkheid heeft om binnen 10 werkdagen schriftelijk en aangetekend hiervan af te zien. Dit is het geval bij een andere provider.
Dank u voor de waarschuwing.

rienus54

Re: gebeld worden door planet internet

Ongelezen bericht door rienus54 »

hallo
bedankt voor uw reactie maar voor alle verwarring tegen te gaan ik was al lid van planet met een abonement van 3 mb maar kreeg een aanbieding van 6 mb voor een paar euro meer.
Hieraan konden ze niet voldaoen en hebben ze voor het gemak mijn snelheid naar 1.5 mb gebracht wat de helft minder is.
Daar heb ik op gereageerd met het resultaat dat ik weer terug ben bij het begin 3 mb maar wel met een nieuw contract en met alles wat ik doe is het niet mogelijk om van de nieuwe datum af te komen.
Dit is achteraf al de tweede keer dat ze mij dit geflikt hebben maar je krijg hier geen bericht van alleen als je op mijn gegevens kijkt online zie je dat ze dit gedaan hebben.
Stem daarom niet meer in met deze vraag.

rienus

Gesloten