LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sofasunlimited

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
andeno
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2008 09:01

sofasunlimited

Ongelezen bericht door andeno »

Wij hebben 30 november 2007 een bankstel bij sofasunlimited besteld.Levertijd zou week 9 2008 zijn. Tot op heden nog niets mogen ontvangen. Betalen ons blauw aan de telefoontjes naar het 0900 nr. Krijgen steeds te horen dat ze nog niets v.d. leverancier gehoord hebben.
Begin nu toch wel ongerust te worden of we hier goed aan gedaan hebben gezien de reactie op deze site over de deze winkel. Kan ik mij aanbetaling van € 500,00 terug vragen? Ben bang dat we een verkeerde keuze gemaakt hebben. Lees dat de kwaliteit v.d. bankstellen niet al te best is.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Opzeggen overeenkomst.

U mag wegens verre overschrijding van de afgesproken levertijd inderdaad die overeenkomst eenzijdig opzeggen wegens wanprestatie.
Doe dit schriftelijk; aangetekend met bericht van ontvangst en stel een uiterste levertermijn, zeg 1 week en indien niet in die week alsnog geleverd uw reeds vooraf betaalde som aan het eind van die week op uw rekening.

Stel dat u daarna, indien niet geleverd of uw geld terug u uw geld met alle wettelijke middelen zult verhalen, inclusief de wettelijke rente.

Gebruik dan [email protected]

en vraag naar hun "Laatste aanmaningsservice".

Grootvader

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dat "verre" valt wel mee KV. We zitten nu pas in week 11.

romaisje
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 mar 2008 13:36

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door romaisje »

ik heb mijn meubels 5 november 2007 besteld maar heb nog niks ontvangen,ik vind het belachelijk hoe ze met ons omgaan
nooooooooooooooooooooooooooooit meer wat bij deze winkel bestellen

gerardmol
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mar 2008 09:14

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door gerardmol »

Het valt mij op dat er verschillende mensen zijn die eind 2007 een bestelling hebben gedaan bij Sofas Unlimited. Al deze mensen klagen over het zelfde. Ik denk dat er meer aan de hand is. Maar dat men dat niet wil vertellen.

romaisje
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 mar 2008 13:36

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door romaisje »

ik heb ze vandaag gebeld en heb gevraagd of ik me geld terug kon krijgen,toen heb ik mijn rekeningnr aan ze doorgegeven,ik moet maar afwachten ik hoop dat ik mijn geld terug krijg want ik vind een half jaar wachten genoeg, ik vind ze zwaar oplichters helaas, als ik mijn geld binnen heb dan ga ik opzoek naar een andere bankstel maar wel gelijk kopen en meenemen deze keer

gerardmol
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mar 2008 09:14

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door gerardmol »

Op hun site geeft men aan dat er slechts drie vestigingen zijn. Maar volgens KVK gegevens staat op onderstaand adres het hoofdkantoor.

Sofas Unlimited Westland B.V. Vossenbeemd 92 C, 5705CL Helmond Hoofdvestiging

Sofas Unlimited Logistics Vossenbeemd 92 C, 5705CL Helmond Hoofdvestiging

Sofas Unlimited Europe B.V. Vossenbeemd 92 C, 5705CL Helmond Hoofdvestiging


Misschien daar maar eens langs gaan om te vragen wat de bedoeling is van deze praktijken.

andeno
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2008 09:01

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door andeno »

Vandaag voor de zoveelste keer gebeld. Weer in de wacht gezet en daarna het bericht dat ze nog geen antwoord v.d. levernacier hebben. Ik heb de dame gezegd dat ik al vanaf half februari niets anders hoor en NU wil weten wat er aan de hand is en het een vermogen kost om hun te bellen. Wijhebbenons bankstgel 30 november 2007 besteld inEindhoven Dan zegt deze dame dat ze gaat kijken of ons banksel misschien op voorraad is en of ik even wil wachten. Dan krijg ik te horen dat dit helaas niet het geval is. Ik heb haar toen kort enbondig medegedeeld dat ik Sofasunlimited 2 weken te tijd geef om uit te zoeken wanneer de levering is. Indien ze dit niet kunnen ik gerechtelijke stappen zal ondernemen om de koop ongedaan te maken en mijn aanbetaling van € 500,00 terug te krijgen zodat ik elders een bankstel kan kopen. Tegen haar gezegd dat wel goed kunnen verkopen maar afleveren schijnbaar moeilijk/onmogelijk is. ZDeze dame bood haar excus aan maarja hier heb ikmijn bankstel nog niet of nog beter mijn geld terug.
Wordt nog vervolgd. Ik laat het hier niet bij zitten en schakel desnoods onze rechtsbijstand in.
PS gerardmol: als je op KPN telefoongids zoekt naar Sofasunlimited Helmond krijg je zelfde e-mail en tel.nr. als van alle andere vestigingen

GEMO
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2008 06:48

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door GEMO »

Kijk ook op forum onderwerp "sofas unlimited oplichters voor meer info!!

GEMO
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2008 06:48

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door GEMO »

Dat sofas unlimited falliet gaat lijkt on overkomelijk.
Als ik lees hoeveel mensen belazerd worden door deze firma, kan dit nooit lang meer duren.
Iedereen moet 500 euro aanbetalen, maar krijgt nooit meer zijn spullen. Jammer dat er toch nog mensen zijn die niet eerst internet raadplegen om te kijken of een leverancier ook doet wat hij zegt.
Ik moet zeggen dat ik er zelf ook in geloofde en verzuimde internet te raadplegen. Jammer nu zal ik er alles aan doen om andere niet de zelfde fout telaten maken. Door mensen in het weekend voor de winkel aan te spreken om er niets te kopen.

G&P
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2008 14:39

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door G&P »

Eerste week januari 2008 een bankstel gekocht bij locatie crucuis, met een levertijd van maximaal 12 weken. Niks ontvangen! kregen te horen dat de bestelling niet door de kwaliteitscontrole heen is gekomen. Na zoveelste keer bellen was onze vertrouwen al verloren waarna we de bestelling met heel veel moeite hebben kunnen annuleren en te horen gekregen dat onze geld zo spoedig mogelijk terug gestort zou worden.
Vorige week nog gemaild naar de administratie (die overigens telefonisch niet te bereiken is) en gedreigd met rechtsbijstand als ze ons geld niet binnen twee dagen zullen storten. Inmiddels zijn we 4 weken verder na de annulering van de bestelling en nog geen cent terug gezien. Vandaag in de winkel geweest en flink naar ze te keer gegaan, dat ik mijn geld terug wil. Werd gezegd dat ze er achter aan zouden gaan. Enige wat we hiermee opgeschoten hebben, is dat we een aantal klanten weggejaagd hebben. Wel hebben we ze gedreigd met een gezamenlijke aangifte met andere mensen met hetzelfde verhaal.
Ik roep ook mensen op om aankomende koopavond (vrijdag 13 juni) om 20:00 uur zich voor de winkel te crucuis te verzamelen om met elkaar ons geld terug te vragen. Wie weet dat het helpt!!!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door sjoegel »

goed idee ! alleen ze lezen ook mee en dan doen ze gewon om 5 voor 8 de deur op slot. vanaf 8 uur komt er toch niemand meer. Het is beter om op zaterdag te gaan.

Sturm
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2008 09:49

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door Sturm »

thnx voor het adres van het hoofdkantoor, ik denk dat ik daar maar eens mijn geld ga claimen ...

Day
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2008 15:17

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door Day »

Ook ik heb een bankstel besteld, maandenlang erop zitten wachten om er vervolgens zelf achteraan te moeten gaan en te ontdekken dat de hele zaak zgn vertraging heeft.. Het zou nog weken kunnen duren zeiden ze.

Natuurlijk ben ik daar niet mee accoord gegaan en heb ik mijn geld teruggeeisd. Nu bel ik dagelijks op hun mooie 0900- nummer, maar ik krijg steeds mensen die zich van de domme houden, alleen maar voornamen geven en zelfs ophangen nadat ze me in de wacht hebben gezet. Ze schijnen daar ook 'geen leidinggevende' en 'geen financiele administratie' te hebben zei het 'telefoonmeisje'. Er is van alles en nog wat over deze organisatie op het internet te vinden, waarvan weinig goed. Inmiddels heb ik zelf wat belangrijkere namen achterhaald. Mijn geld krijg ik wel al moet ik ze naar de rechter slepen, laten we hopen voor deze 'Oplichters Unlimited' dat al deze onzin niet nodig zal zijn en dat ze zich plotseling WEL als een legaal bedrijf gaan gedragen. Want laten we realistisch zijn, dit zal niet langer zo door kunnen gaan als ik de reacties op deze forum lees EN die van Kassa.

Sturm
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2008 09:49

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door Sturm »

Ik ben benieuwd naar reacties van mensen die WEL hun geld hebben ontvangen....

Sturm
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2008 09:49

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door Sturm »

die zijn er niet (op één enkeling na) ...

Sturm
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2008 09:49

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door Sturm »

het ziet er inderdaad naar uit dat ze van plan zijn om op 1 juli te kappen ...

Sturm
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2008 09:49

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door Sturm »

Deze post bevat het adres van het hoofdkantoor ...

wijhier
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 apr 2008 21:01

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door wijhier »

Je houdt het niet voor mogelijk, maar we hebben vanmorgen na 8 maanden wachten ons bankstel ontvangen. Netjes uitgepakt, op z'n plaats gezet door de bezorgers. En er mankeert niets aan! We kregen zelfs 50 Euro korting ter compensatie voor het lange wachten en 4 gratis kussentjes erbij! Achteraf goed dat we niet afbesteld hebben.
De bezorgers hadden het trouwens zo druk met uitleveren, dat ze zelfs zondag doorwerken. Dus dit weekend denk ik toch nog vele tevreden klanten!

Sturm
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2008 09:49

Re: sofasunlimited

Ongelezen bericht door Sturm »

ik heb wat threads omhoog gegooid in dit forum omdat mensen onnodig nieuwe threads begonnen over Sofa's UNlimited. Je kunt genoeg informatie vinden in de oude threads ... that's it.

ik kan begrijpen dat trolletje Wijhier dat niet leuk vindt omdat hij de eigenaar van SU is, maar dat krijg je nou eenmaa als je mensen probeert te naaien.

Gesloten