We wilden geen tegels op de achterwand, en ook het aanrechtblad als achterwand vonden wij niet mooi.
We denken zelf aan: Mooi gestucte wand(heel strak, spiegelglad)
en dan Sikkens Alphatex IQ Mat erop.
Zeer makkelijk te verwerken, Waterdampdoorlatend, Schrobvast, Weinig vuilaanhechting
En bij het fornuis een glazen achterwand als extra bescherming. Want vet is toch echt teveel denk ik op zo'n wand.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Achterwand keuken verven. Welke?
Re: Achterwand keuken verven. Welke?
En dat wilde je even kwijt ??
Gaat volgens mij ook niet mooi worden. Doordat glas altijd een groene doorschijn heeft verandert dit de kleur van de wand tov het gedeelte waar geen glas wordt gebruikt. Dan liever de gehele wand in het glas.
Nu bestaat er wel extra wit glas maar deze heeft minder groene doorschijn maar blijft wel de kleur van het achterliggende materiaal beinvloeden.
MVG
Nu bestaat er wel extra wit glas maar deze heeft minder groene doorschijn maar blijft wel de kleur van het achterliggende materiaal beinvloeden.
MVG
Sinds wanneer heeft TS het over glas??
Sikkens is toch verf??
Sikkens is toch verf??
lezen is ook een vak apart blijkbaar ...
Het zinnetje over de glazen achterwand gemist blijkbaar??
Het zinnetje over de glazen achterwand gemist blijkbaar??
Doe mij ff een bril, kleur is niet belangrijk!
Hmm goed punt van de kleur v/h glas. Dacht eigenlijk aan melkglas, zodat het echt een verschil geeft. HGeb je wellicht wel ervaring met deze verf op een gladde muur?
@ maxx, heb jij andere suggesties voor de achterwand, anders dan het aanrechtblad doortrekken?
@ maxx, heb jij andere suggesties voor de achterwand, anders dan het aanrechtblad doortrekken?