LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Hid
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 apr 2008 13:17

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door Hid »

Beste Teutel,

Bedankt voor de reactie, ik begrijp dat dit een belangrijke keuze is.
Ik maak deze zaken dagelijks mee in de praktijk, ik ben namelijk zelf financieel adviseur.

Mocht u uit de omgeving van Rotterdam komen en interesse hebben in een goed advies, dan wil ik dit graag voor u maken.

Met vriendelijke groet,

Hid

teutel
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 apr 2008 18:06

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door teutel »

Beste Hid,

Ik bedank u ook voor uw reactie en uw aanbod... :)

Het was ook echt niet mijn bedoeling om de ene tegen de andere aanbieder uit te spelen, waarom zou ik... Mijn doel is om een goede en zekere hypotheek te kunnen verkrijgen waarmee mijn man en ik binnen ons budget heel veel mee kunnen (zodat dromen gehaald kunnen proberen te worden...)

Commercieel gezien kan ik het ook allemaal wel begrijpen, iedereen probeert tenslotte zijn product te verkopen maar of je nu een brood bij de bakker haalt of een huis koopt...
Principe is hetzelfde maar het bedrag scheelt toch wel behoorlijk :P

Het is alleen ergens jammer dat (in zijn algemeenheid) doordat er zoveel mogelijk is, er ook zoveel verschillende dingetjes zijn waar je op moet letten, dat je als "leek" er op een gegeven moment niet meer uit komt... Internet geeft veel info, maar ook veel tegenstrijdig... :?
Als "leek" zijnde moet je dan vervolgens af gaan op de betrouwbaarheid van de adviseurs en (helaas soms) zijn dat meestal mensen die je pas voor de eerste of tweede keer ziet... En daar moet je op gaan vertrouwen dat ze je juist inlichten... Zal ongetwijfeld vaak wel gebeuren, maar helaas niet altijd... En je zal maar net de pech hebben...

Maargoed... We weten inmiddels her-en-der wat er mogelijk is (ook met bouwdepot) en dan wordt het toch een kwestie van... wat is de betrouwbaarste... En maar heel hard hopen dat het dan de juiste keuze wordt...

Bedankt in ieder geval voor de reactie... (en het aanbod haha...)

groeten

merlvh
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 dec 2007 22:50

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door merlvh »

Nou als je het hele forum hebt gelezen, lijkt het me dat je niet in dubio zou moeten zijn, ik zou DSB echt overslaan. Ik weet niet wat de voorwaarden van de ABN zijn, maar dan nog zou ik DSB laten liggen. Geld inleggen is geld kwijtraken, zullen we maar zeggen.
Als je het over hebt (90000 verbouwen is wel erg veel!), moet je het natuurljik zelf weten...

teutel
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 apr 2008 18:06

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door teutel »

Hallo Merlvh,

Bedankt voor je reactie.
Klopt... hebben zelf tussen de 60 en 65 begroot, maar aanbieding vanuit DSB was zoveel. Wat je niet gebruikt, betaal je ook niet (geldt trouwens voor bijna alle bouwdepot-aanbieders voor zover ik had begrepen) maar biedt alleen de mogelijkheid mocht je om wat voor reden dan ook alsnog meer nodig hebben... dan hoef je niet de hele malle molen opnieuw door met salarisindicaties, voorwaarden, tussentijdse extra taxaties etc...

Is inderdaad een behoorlijke verbouwing... Maar da's juist de charme :lol:

Maargoed... Ga mijn gedachten en de reacties eens goed en duidelijk tot me door laten dringen...

groeten

J.
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2008 13:23

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door J. »

Leuk he, als je hulp aanbied dat je gelijk succes gewenst word met zieltjes te winnen.
Nee, ik ben niet zelf een adviseur maar ik sta in contact met iemand die dat wel is en er echt alles van weet om bij de dsb weg te kunnen.
(zonder onnodige schade)
Dus als je dat wilt, ja dan zul je contact op moet nemen met mij.
Dit forum is niet bedoelt om reclame te maken, maar ik wil echt helpen omdat ik weet dat ik dat ook kan. [email protected]
Laatst gewijzigd door J. op 15 mei 2008 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door kweenie »

Hid, als ik het nivo van uw overige reactie op dit forum zo zie, dan denk ik niet dat Teutel interesse heeft in uw advies.

babsco
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2008 23:46

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door babsco »

Hallo, ik heb vandaag een pl van 6000,- afgesloten bij de DSB bank,
Er lijkt mij helemaal niets aan de hand.
Ik heb ook geen extra verzekeringen etc. afgesloten, ik betaal een net bedrag per maand. Minder als bij de postbank.

Heeft iemand hier ooit problemen mee gehad????

B.

merlvh
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 dec 2007 22:50

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door merlvh »

quote:


Geplaatst op 18 Feb 2008 02:34 door Bob Schurkjens


--------------------------------------------------------------------------------

In de uitzending van gisteren werd de DSB-bank ook aangehaald. Zo leende DSB 5000 euro uit aan een gezin dat om een lening van 1000 euro vroeg en al zwaar in de schulden zat. Tegen een vorstelijke rente uiteraard.

Meer over de Dikke Schulden Bank en ander boeventuig in de uitzending van Zembla. Online te bekijken en voorafgegaan door een inleiding:

http://tinyurl.com/32ml56

Erkend Adviseur
Berichten: 197
Lid geworden op: 10 aug 2007 14:31

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door Erkend Adviseur »

Beste J.

Ik kom je op diverse fora tegen met het verzoek om jou te benaderen als mensen geholpen willen worden. Het lijkt mij toch dat je er enig belang bij hebt. Inhoudelijk reageren doe je niet, als andere mensen een reactie geven zeg je alleen maar: "ziet u wel, kom bij mij".

Als je zo nodig hulp wil bieden, geef dan je gegevens volledig weer en niet een of ander vaag e-mailadres.

Nog een opmerking voor de rest. Gratis sigaren bestaan niet, een gratis sigaar komt altijd uit je eigen sigarenkist.

Joop123
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 feb 2008 21:28

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door Joop123 »

wegkomen bij de dsb? ja gewoon je hyp overlsuiten naar een ander.
als de hyp echter op 150% ew zit, dan wil geen ene aanbieder je.
Of heb jij voor juist deze mensen een oplossing J :)

arjoena46
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2008 16:42

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door arjoena46 »

kan iemand me vertellen hoe en bij wie ik van mn DSB wooncomfort en verzekeringen af kan komen ben vooral geinsteresseerd in mensen die dit ook echt egdaan hebben.Ik heb me in 2005 laten verleiden over te sluiten naar DSB en kon tioen geen langere periode rente vast neemn volgens de tussen persoon.
Maar ik wil nu van de hele lening af en een nadere afs;luiten die minder hybride is en met rente vast voor langere tijd

J.
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2008 13:23

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door J. »

ook de erkende adviseur denkt dat ik er alleen belang bij heb.
Nou, je hoeft me niet te geloven, maar binnenkort zullen de mensen die ik geholpen heb, hun verhaal ook hier plaatsen.
En gratis sigaren alleen maar uit eigen doos? Zo denk jij dus en dat noemt zich een erkend adviseur.....
Je moet geloven wat je zelf wilt, maar ik doe het persoonlijk met de mensen oplossen en dat doe ik zeker niet in eigen belang want ik doe het echt zonder een rekening te sturen.
Maar wie niet wilt, wie niet zal, moeten ze zelf weten want ik hoef die maandelijkse kosten niet te betalen.
En dan nog iets....
Van kosteloze informatie wordt je zeker niet slechter, of bij jou wel.
i.p.v. positief te zijn, kraak je mijn aanbod af en jij moet zeker beter weten als hypotheekadviseur zijnde.
Maar mensen die een dsbhypotheek hebben en er echt vanaf willen, reageer alstublieft wel, hoe meer hoe beter want samen sta je sterk!
Je komt er echt wel bij weg.

[email protected] voor kosteloze informatie.

J.
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2008 13:23

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door J. »

Joop123

Wil je contact met mij opnemen? Net zoals de erkend adviseur al aangaf, geef ik mijn gegevens om gegronde redenen niet vrij. Wat denk je hoe Dirk Scheringa het vind als ik al zijn klantjes help om weg te gaan en via een andere adviseur een hypotheek af te laten sluiten.
Ook de polissen gaan bij de dsb weg hoewel de meeste mensen denken dat dat niet mogelijk is, dus wel.
Daarom geef ik geen gegevens bloot want als mensen geholpen willen worden reageren ze echt wel. Zie binnenkort dit forum nog maar eens.

[email protected]

dsb weg ermee
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2008 07:56

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door dsb weg ermee »

Beste Arjoenja,

Ik weet wat jij bedoeld wij hebben hetzelfde meegemaakt! Ik ben ervoor om proberen in ieder geval de verzekeringen enz terug te kunnen krijgen!
Het gekke is ook dat je een afkoopsom voor je levensverzekering aflsluit en toch betalen wij een behoorlijk bedrag voor een levensverzerking per maand! Ik snap niets meer van die polissen.
Vandaag ook weer een brief van de dsb gehad omdat er achterstand zou zijn in de betalingen! Dit kan helemaal niet maandelijks worden deze netje betaald ivm een loonsessie! Een loonsessie wordt er bij ons ingehouden omdat de DSB ons te hoog heeft ingeschat en wij zo dom waren om ervoor te tekenen!!

We hebben geprobeerd ons huis te verkopen! Helaas gaat dit niet meer! En moeten wij een behoorlijk bedrag per maand weg liggen willen wij onder de dsb vandaan komen! pfff...
Ook geen enkele bank wil je overnemen zodra ze weten dat je van de DSB komt! En wij kunnen het weten ik heb al met 8 adviseurs een gesprek gehad van allerlei banken! Rabobank, Delta Loyd, Ing Bank, enz ...

Word er moe van en maak me zorgen over de toekomst van mijn kleine meid of wij dit straks nog allemaal kunnen betalen! Het is omdat mijn mannetje een goede baan heeft en veel kan verdienen daarbij werk ik ook 3 dagen in de week.. alleen maar voor die stomme DSB bah.!!! word er kotsmisselijk van hoe die je op bepaalde manier iets ku nnen verkopen!

J.
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2008 13:23

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door J. »

zoals ik al aangaf wil ik ook jullie helpen bij de juiste persoon terecht te komen. Hij helpt jullie er wel uit.
Dit telt uiteraard voor iedereen die van de dsb af wilt.

verge002
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2008 23:56

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door verge002 »

Onze hypoteek is in nog geen twee jaar van een goede 800 euro naar een dike 1600 euro gegaan.
In deze tijd hebben we 58 euro afbetaald.

DSB Bank bedankt.

J.
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2008 13:23

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door J. »

verge002, heb je de rest op het forum ook gelezen?
Mail mij op [email protected], ik kan je helpen om hier vanaf te komen.
Binnenkort zullen er een aantal mensen die wij al geholpen hebben hun reaktie ook hier plaatsen.

dsb weg ermee
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 apr 2008 07:56

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door dsb weg ermee »

Beste J.

Hartelijk dank voor jou advies en jou hulp om ons te helpen.
Na gisteren zo een verhelderend gesprek gehad met de adviseur die jij ons hebt aanbevolen. Ik kon het gewoon niet geloven dat er nu echt daadwerkelijk iemand voor ons in de strijd springt.
Ik ben je nu al dankbaar.. en hoop echt dat ik binnen kort van de DSB af ben. Zoals het gesprek van gisteren gaat dit zeker lukken en zouden we zelfs inderdaad een x bedrag terug kunnen verwachten.

Nogmaal J. na gisteren echt harstikke bedankt. Ik ging echt negatief en met ruzie zelfs heen. Maar daarna voeld ik me na bijna 4 jaar super en eindelijk wel iemand die het begrijpt.

En aan ieder ander wil ik zeggen waar een wil is, is een weg en daar geloof ik nu weer in.
Laat J. jullie verder helpen.

Succes alle, groetjes DSB wegermee

J.
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 apr 2008 13:23

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door J. »

Hee, gelukkig dat je weer hoop hebt gekregen.
Ik wist het wel, ik zeg niets wat ik niet meen.
Ik hoop dat meerdere deze stap ook zullen zetten, want dan bereik je
op den duur echt wel dat dit soort hypotheken niet meer gesloten zullen worden.
Het is nu even doorzetten maar zoals je gehoord hebt van de adviseur, komt alles goed en kom je overal vanaf zonder dat je schade hebt.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: DSB bank hypotheek????? Wie weet er meer van~?

Ongelezen bericht door mattie »

Hallo J

Ik heb je een mail gestuurd,Mijn naam is Riet(werd niet geacepteerd hier) daarom op radar Mattie!
Daarin heb ik je mijn probleem(beknopt) verteld!
Ik schrijf nu hier voor de zekerheid ook nog ff,want ik heb het probleem dat mijn e-mails geregeld niet aankomen!
Kun je dan even melden dat je het ontvangen hebt?
Groeten Mattie

Gesloten