ik heb mijn buik echt vol van casema. wat een vreselijk log en onprofessioneel bedrijf!
per vandaag ben ik afgesloten van televisie, omdat ik niet betaald zou hebben vanaf januari. dit is dus niet waar, maar casema is te laf en te onprofessioneel om dit toe te geven. vandaag heb ik al drie keer met hen gebeld. iedere keer wordt er wat anders gezegd. die medewerkers hebben echt geen idee wat zij aan het doen zijn. van klantvriendelijkheid hebben zij nog nooit gehoord. ook wordt er gezegd dat de afsluiting is aangekondigd door middel van een brief. ik heb die brief echter nooit gekregen. en nu zitten we met de gebakken peren. het duurt ongeveer vier werkdagen!!! om de stekker er weer in te steken. nu vraag ik mij af, wat is er zo moeilijk aan het insteken van een stekker? dat dit enkele dagen moet duren. stelletje prutsers!
ik zeg nu ook mijn abonnement op en ga over naar een andere aanbieder. met zo'n onprofessioneel bedrijf als casema wil ik niets meer te maken hebben. kost alleen een hoop ergernis en daar pas ik voor.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ondeskundigheid bij casema
-
- Berichten: 851
- Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11
Re: ondeskundigheid bij casema
Dat klinkt allemaal bekend en men schijnt er in de afgelopen 10 jaar nog niets van geleerd te hebben.
Deponeer Uw klacht bij www.coax.nl daar is de Heer Ronhaar actief om conflicten met kabel exploitanten op te lossen.
Zelf ben ik dealer van Casema geweest en de afspraak welke wij hadden met Casema was, dat storingen binnen 24 uur werden opgelost.
Bij klanten heb ik ook zo het een en ander gehoord. Dikwijls gingen er een paar weken overheen voordat wij de storing binnen kregen en als ik dan bij de klant kwam, dan kreeg ik de wind van voren.
Ik ben zelfs weleens weg gelopen met de mededeling bekijk het maar. De storing kwam om half negen via casema bij ons binnen en had ik een afspraak gemaakt voor dezelfde middag om half drie, waar ik dan ook op dat tijdstip aanwezig was.
Ik kreeg daar alle mogelijke verwensingen naar mijn hoofd waarop ik besloot om het voor gezien te houden.
Later toen ik geen bedrijf meer had moest de aansluiting van de winkel en het internet naar mijn woonhuis en aangezien ik daar nogal wat relaties had was dat zeer vlot geregeld.
Toen begonnen de problemen pas goed, ik had een doorlopende machtiging afgegeven om de abonnementen automatisch te laten afschrijven. Wat er ook gebeurde, geen afschrijvingen en na div. telefoontjes en e/mails en een aantal schriftelijke brieven per post werd er nog steeds niet afgeschreven.
Om een lang verhaal nog langer te maken, dit heeft meer dan 11 maanden geduurd en ben ik 5X afgesloten geweest zonder dat er ook maar één keer een herinnering of anderszins van Casema was ontvangen. Men presteerde het zelfs om heraansluitkosten in rekening te brengen en er een incasso bureau op af te sturen!
Gelukkig kon ik nog mijn relaties aanboren en was die heraansluiting weer zo geregeld.
Intussen plofte ik bijna en heb toen de Heer Ronhaar ingeschakeld.
Binnen 2 dagen telefoon van Casema waar ik de situatie heb kunnen uitleggen en binnen één week waren alle problemen opgelost, het kan dus wel!
Vr. Gr. Hans.
Deponeer Uw klacht bij www.coax.nl daar is de Heer Ronhaar actief om conflicten met kabel exploitanten op te lossen.
Zelf ben ik dealer van Casema geweest en de afspraak welke wij hadden met Casema was, dat storingen binnen 24 uur werden opgelost.
Bij klanten heb ik ook zo het een en ander gehoord. Dikwijls gingen er een paar weken overheen voordat wij de storing binnen kregen en als ik dan bij de klant kwam, dan kreeg ik de wind van voren.
Ik ben zelfs weleens weg gelopen met de mededeling bekijk het maar. De storing kwam om half negen via casema bij ons binnen en had ik een afspraak gemaakt voor dezelfde middag om half drie, waar ik dan ook op dat tijdstip aanwezig was.
Ik kreeg daar alle mogelijke verwensingen naar mijn hoofd waarop ik besloot om het voor gezien te houden.
Later toen ik geen bedrijf meer had moest de aansluiting van de winkel en het internet naar mijn woonhuis en aangezien ik daar nogal wat relaties had was dat zeer vlot geregeld.
Toen begonnen de problemen pas goed, ik had een doorlopende machtiging afgegeven om de abonnementen automatisch te laten afschrijven. Wat er ook gebeurde, geen afschrijvingen en na div. telefoontjes en e/mails en een aantal schriftelijke brieven per post werd er nog steeds niet afgeschreven.
Om een lang verhaal nog langer te maken, dit heeft meer dan 11 maanden geduurd en ben ik 5X afgesloten geweest zonder dat er ook maar één keer een herinnering of anderszins van Casema was ontvangen. Men presteerde het zelfs om heraansluitkosten in rekening te brengen en er een incasso bureau op af te sturen!
Gelukkig kon ik nog mijn relaties aanboren en was die heraansluiting weer zo geregeld.
Intussen plofte ik bijna en heb toen de Heer Ronhaar ingeschakeld.
Binnen 2 dagen telefoon van Casema waar ik de situatie heb kunnen uitleggen en binnen één week waren alle problemen opgelost, het kan dus wel!
Vr. Gr. Hans.