LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NMa: niks aan het handje, slaap gerust verder...

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Shine

Ongelezen bericht door Shine »

Euhm dat is niet helemaal waar Polder.
Blz. 12 (punt 4.2) daar komt het ter sprake.

Laat niet verlet dat ik dit onderzoek een regelrechte aanfluiting vind.
Slechts 4 leveranciers zijn onderzocht. Welke?
Colportage is niet meegenomen, zoals wel meer belangrijke zaken niet zijn meegenomen in dit slappe oppervlakkige onderzoek.

Dit vind ik een mooie:
In 71% van het totaal aantal onderzochte annuleringen waren consumenten te laat met opzeggen.<sub>31</sub>
De switches zijn in deze gevallen terecht doorgevoerd. Toch honoreerden de leveranciers vaak ook deze klachten
van consumenten, namelijk in 70% van de gevallen.

<sub>31</sub> In 13% van de cases was of het moment van werving of het moment van annulering niet vast te stellen.
Nduhh ?!!

Luitjes,.......meer dat formulier invullen op de consuwijzer! Misschien dat de NMA dan wakker wordt geschud. (ijdele hoop?)

Els Geuzebroek

Re: NMa: niks aan het handje, slaap gerust verder...

Ongelezen bericht door Els Geuzebroek »

Ik weet niet wie de NMA zijn, maar het lijkt erop dat het daar ook vol maffiose figuren zit die hun maffiose vriendjes van de Nederlandse Engergie Maffia de handen boven het hoofd houdt. Hoe slecht van begrip ben je als de NEM je belt en zegt: wij zijn van het NUON en we bellen u in verband met een storing waardoor er gegevens van klanten verloren zijn gegaan? En dat nadat je ze al ontelbare keren hebt gevraagd op te lazeren met hun ongewenste telefoontjes?

Sorry, maar ik begin het echt heel erg somber in te zien. Als ik door het bedrog van de NEM toch een keer klant wordt gemaakt, dan zal ik zelf wel op een onorthodoxe manier mijn recht gaan halen.

Gesloten