LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie kan mij helpen

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
n.kandelaars

wie kan mij helpen

Ongelezen bericht door n.kandelaars »

door omstandigheden ben ik in aanraking gekomen met Solveon incasso, op 28 maart heb ik alles afgelost.
Mijn bankrekening is geblokkeerd, maar er is geld binnen gekomen.hoe lang mag het duren voordat Solveon het bedrag dat op mijn rekening staat over maakt?

rene117

Re: wie kan mij helpen

Ongelezen bericht door rene117 »

je zit zeker bij abnamro
als je bewijsen heb dat alles is afgelost
moeten ze je rekening weer vrij geven ga naar de bank met de bewijsen en zeg dat het is af gelost
en laat het ook zien help dat niet dan zal ik
toch maar naar een andere bank stapen
typ weer iets voor slavon is er een uit spraak van de recht bank
zo niet dan heeft men een heel groot probleem

roro25

Ongelezen bericht door roro25 »

gewoon solveon bellen en het verzoek neerleggen dat rekening betaald is en rekening vrij gegeven moet worden.

D@J

Ongelezen bericht door D@J »

is er een uit spraak van de recht bank
zo niet dan heeft men een heel groot probleem
Zonder titel kan men geen executoriaal bankbeslag leggen..

Maar enfin, voor het overige helemaal eens met de voorgangers, de bank melden dat er inmiddels betaald werd met overlegging van bewijs (kwitantie, afschrijvingsbewijs oid)

bert incasso

Ongelezen bericht door bert incasso »

Het gaat hier volgens mij niet om een bankbeslag, maar om een blokkade vanwege onterechte roodstand. Lees de algemene voorwaarde eens. Daar zal gewoon staan dat de bank de rekening mag blokkeren. Zou een beetje krom zijn indien je maar rood blijft staan terwijl de bank meerdere malen heeft verzocht om dat recht te trekken.

Solveon is een dochteronderneming van ABN. Indien je vordering daar loopt, dan zal je wel herhaaldelijk niet je afspraak zijn nagekomen. ABN boekt de vordering dan rechtstreeks op de winst/verlies rekening af. Dus zij nemen hun verlies en sluiten de rekening. Solveon zorgt dan voor de incasso en procedure. Indien Solveon de vordering binnen heeft boeken zij dat weer terug op de winst/verlies rekening. Pas indien alles is voldaan zullen zij de rekening weer openen.

Dus gewoon even contact openemen een betaalbewijs overleggen en navragen of er verder nog kosten bij zijn gekomen.

Gesloten