| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Factuur & Incasso naar fout adres (buren)
Factuur & Incasso naar fout adres (buren)
Beste mensen,
Ik heb ergens in januari 2008 voor 2,49 muziek nummers gekocht via internet.
Volgens de incasso brief is de factuur op 10 februari gestuurd naar huisnummer 45
de incasso is trouwens ook naar nummer 45 gestuurd.
Hierop woont onze buurman, die niet zo aardig is om even de post bij ons door de deur te gooien, zo missen wij geregeld dus loonstrookjes, en andere poststukken.
(Wij wonen namelijk op 45 A)
Echter deze incasso brief bezorgde hij dus wel bij ons,
wat blijkt de 2 euro en 49 cent is dankzij hem opgelopen tot ruim 36 euro.
Ik heb hem vervolgens gevraagd of hij ook de factuur had gekregen,
deze ZEGT hij nooit te hebben gehad.
Kortom, wij geloven dat de buurman dit soort dingen express doet.
Ik heb inmiddels wel betaald aan het incasso bedrijf, maar duidelijk aangegeven dat ik er niks aan kon doen omdat ze de post stukken fout geadresseerd hadden, net als de factuur. want ik betaal altijd netjes en op tijd, want komop wat is nu 2, euro 49 cent, dat heeft iedereen wel, niet dan?
Kan ik nog geld terug krijgen, van mijn buurman, of van het bedrijf dat de factuur verkeerd verzonden heeft?
Ik heb ergens in januari 2008 voor 2,49 muziek nummers gekocht via internet.
Volgens de incasso brief is de factuur op 10 februari gestuurd naar huisnummer 45
de incasso is trouwens ook naar nummer 45 gestuurd.
Hierop woont onze buurman, die niet zo aardig is om even de post bij ons door de deur te gooien, zo missen wij geregeld dus loonstrookjes, en andere poststukken.
(Wij wonen namelijk op 45 A)
Echter deze incasso brief bezorgde hij dus wel bij ons,
wat blijkt de 2 euro en 49 cent is dankzij hem opgelopen tot ruim 36 euro.
Ik heb hem vervolgens gevraagd of hij ook de factuur had gekregen,
deze ZEGT hij nooit te hebben gehad.
Kortom, wij geloven dat de buurman dit soort dingen express doet.
Ik heb inmiddels wel betaald aan het incasso bedrijf, maar duidelijk aangegeven dat ik er niks aan kon doen omdat ze de post stukken fout geadresseerd hadden, net als de factuur. want ik betaal altijd netjes en op tijd, want komop wat is nu 2, euro 49 cent, dat heeft iedereen wel, niet dan?
Kan ik nog geld terug krijgen, van mijn buurman, of van het bedrijf dat de factuur verkeerd verzonden heeft?
Re: Factuur & Incasso naar fout adres (buren)
je kan er zelf een gerechtelijke procedure tegen starten.... dit kost alleen een paar honderd euro waar je niet op zit te wachten denk ik. Dus nu niet meer helaas.