LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
arieels
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2008 20:51

Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03

Ongelezen bericht door arieels »

Peter, het volgende kan het probleem misschien oplossen.
Ik heb twee mensen gesproken die hetzelfde probleem hebben gehad en af en toe nog hebben.
Na adviesinwinning bij de een monteur van KPN werd het volgende gezegd. "Trek de telefoonstekker eruit en doe hem na 5 seconden er weer in.

Dit is geen grap. Het blijkt werkelijk te helpen.
Op één of andere manier wordt door de handeling de telefoonlijn gereset.

Misschien lukt het bij jou ook.
Het is geen permanenete oplossing, maar kan wel een tussentijdse
oplossing zijn.

Ik ben benieuwd.
Overigens ben ik zeer tevreden met mijn Orange-abonnement.

Rinus van Zanten
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2008 21:13

Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03

Ongelezen bericht door Rinus van Zanten »

Wij hebben twee en een halve maand zonder telefoon gezeten door een fout van een medewerker van Het Net ,ik heb twintig telefoontjes (mobiel) gepleegd vier e-mails en twee brieven gestuurd maar niemand reageert daar op en als je er weer een aan de telefoon kreeg wordt er van alles beloofd maar niet gedaan
Na twe maanden heb ik een medewrker van KPN aan de telefoon gehad die vond zelf dat dit niet normaal is en heeft eindelijk iets in werking gezet
Hier het telefoonnummer van KPN klachten dienst 030 2558400
dinsdag en vrijdag Linda Coolen mischien werk dat
Succes Rinus van Zanten

Peter4871
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 jul 2006 12:46

Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03

Ongelezen bericht door Peter4871 »

He he,

Bedankt voor de tips,
Arieels, ik heb dit geprobeert maar zonder resultaat,
Heb hem regeset, uit gehad, zelf al een keer voor 30 min van het net stroom gehad, zonder enig resultaat,

Rinus, ik heb ook verschillende mensen van de kpn aan de lijn gehad dit het ook niet normaal vonden Maar konden niks doen, ticket was gesloten,
Ik mail nu maar even naar de kpn met de vraag hoe snel mijn contract te beeindigen is, en hoe dit zou moeten, en dan mooi naar orange,

Valt altijd te proberen :D

Peter4871
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 jul 2006 12:46

Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03

Ongelezen bericht door Peter4871 »

Wonder boven wonder,
Vandaag 25 April ging onze telefoon plots over,
Dit na 4 weken zonder te hebben gezeten.
De schrik van ons leven :P ,
Gisteren hebben we nog maals boos naar de kpn gebeld, en blijkbaar hadden we eindelijk de juiste persoon aan de telefoon.

Na dat vanochten de telefoon over ging wergen we een paar uur er na gebeld door de monteur die het gemaakt had.
Goedendag, zo te horen doet hij het weer,
Tja ik kreeg vanochten de ticket binnen, en heb het even geregeld,
Binnen een paar minuten had hij het al opgelost, terwijl wij al 4 weken heen en weer bellen met de klantencervice,

Ik was blij dat we weer telefoon hadden, maar als je dan hoort dat hij in een paar minuten het probleem uit de wereld helpt. dan gaat je bloed toch wel koken,
Het duurt gewoon 4 weken voor dat de juiste persoon de juiste ticket heeft. en dan was er hier in dit forumstuk ook nog iemand van de kpn die vond dat wij als consument eens moesten vragen hoe dat zit met die tickets, nou laat maar :P

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03

Ongelezen bericht door rvkeuken »

Als alles nu werkt zou ik goed bedenken of je wel weg wilt bij kpn, dit omdat ook bij orange, telfort etc. genoeg soortgelijke problemen zijn.

Mijn kpn internetplusbellen doet het nu al bijna 1 1/2 jaar zonder grote problemen en over het algemeen ben ik eigenlijk redelijk tevreden over hun klantenservice.

Neemt niet weg dat jouw verhaal natuurlijk een redelijke ramp is, maar alleen als het nu werkt dan is het misschien wel fijn om even geen gezeur te hebben?

Peter4871
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 jul 2006 12:46

Re: Internetplusbellen Van KPN doet het al niet meer sinds 28-03

Ongelezen bericht door Peter4871 »

dat zelfde idee had ik ook, heb al de jaren wel plezier gehad van de aansluiting, en nooit echt problemen, bij de helpdesk hielpen ze ook altijd wel goed, alleen tja er zit altijd wel een moment tussen waar het hellemaal fout gaat. en dat blijkt maar weer, zo snel het probleem iets groter dan normaal is zitten ze daar gelijk met problemen en duurt het weken voor ze iets oplossen wat in 5 min op te lossen is, dat is wel minder.
Daarnaast heb je nog de hoge kosten tegen een redelijk slome lijn, voor de helft zit je bij ornage met 5 keer snelle internet en de zelfde voorwaarden kwa bellen. maar op dit moment denk ik dat even rust het beste is. als dit contract afloopt gaan we kijken of bij anderen de problemen al wat verholpen zijn, en stappen we nog over, we zien wat er gebeurt.

Gesloten