LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen adresaanduiding = geen huursubsidie!

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
marliez

geen adresaanduiding = geen huursubsidie!

Ongelezen bericht door marliez »

Hoi,
Ik woon in een heel fijn appartement, geheel zelfstandig (eigen badkamer, keuken, elektriciteitsmeter, gasmeter, eigen huurcontract etc.).
Het enige dat ik deel met mijn onderburen (het zijn 3 appartementen boven elkaar) is ons adres!

Nu zou het de eigenaren geld kosten om aan te geven in het kadaster dat het 3 losse appartementen zijn, en daarom laten ze het liever zo staan. Huurtoeslag krijg ik nu niet, omdat we officieel met z'n allen in 1 huis wonen....
(verder voldoe ik aan alle voorwaarden)

Ik vind het zo raar dat de huiseigenaren niet volgens de wet verplicht zijn om het huis zo geregistreerd te hebben staan als dat ze het verhuren! Wie weet hier meer over??

Dank jullie wel!!!

Bosjesman

Re: geen adresaanduiding = geen huursubsidie!

Ongelezen bericht door Bosjesman »

Hoi,

kan me niet bedenken onder welke regel dat valt (drie bewoners krijgen geen huurtoeslag, volgens eigenaren kost het geld om te splitsen, waarom stellen jullie niet voor om de kosten te delen?)

Oh ja, er moet dan ook een vereniging van Eigenaren oprichten, lastig, maar niet af te dwingen, volgens mij

Gesloten