LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijndomein.nl
Re: Mijndomein.nl
en de service is daar erg slecht alleen als het om geld gaat dan reageren ze wel!
service is daar prima.....en nee ik werk er niet (verre van zelfs). Overal waar mensen werken gaat het wel eens mis, dat is vast ook zo bij Mijndomein.nl Maar dat si ok op jouw werk/studie!
Ik ben in elk geval al jaren klant en altijd zonder klachten en problemen. Sorry
Ik ben in elk geval al jaren klant en altijd zonder klachten en problemen. Sorry
-
Hoi Xkimx. Je stuurt me het internet op: maar ik lees tussen de negatieve verhalen ook veel positieve verhalen en het is met mijndomein net als met bijna alles: negatieve verhalen hoor je genoeg, maar de tevreden mensen hoor je niet.
Ik kan me nog steeds niet helemaal aan de indruk onttrekken dat je niet goed de voorwaarden gelezen hebt....
En nee: werk niet bij mijndomein.
En dat de Telegraaf belt voordat je abonnement verloopt: nou, dat is nieuw voor mij.....
Ik kan me nog steeds niet helemaal aan de indruk onttrekken dat je niet goed de voorwaarden gelezen hebt....
En nee: werk niet bij mijndomein.
En dat de Telegraaf belt voordat je abonnement verloopt: nou, dat is nieuw voor mij.....
http://www.ispgids.com/isp/mijndomein-nl
klachten en nog eens klachten dit zijn dus pure oplichters!!!!!!!!!!!!
klachten en nog eens klachten dit zijn dus pure oplichters!!!!!!!!!!!!
ik heb al een melding bij tros opgelicht gedaan
over deze praktijken
over deze praktijken
-
87.000+ klanten.
23 ervaringen op ispgids.com, waarvan 6 GOED of beter.
Geloof nooit dat het dan moedwillige oplichters zijn......
23 ervaringen op ispgids.com, waarvan 6 GOED of beter.
Geloof nooit dat het dan moedwillige oplichters zijn......
xkimx ik vind dat je met elke post die je doet, ongeloofwaardiger begint te worden.
Een bedrijf met meer dan 80.000 klanten zou moedwillig oplichten? haha sure! Je hebt gewoon de kleine lettertjes niet goed gelezen!
Een bedrijf met meer dan 80.000 klanten zou moedwillig oplichten? haha sure! Je hebt gewoon de kleine lettertjes niet goed gelezen!
frenkvee ik ga niet verder met jou in duscussie
als jij voet bij stuk wil houden prima
maar ik heb van morgen dit gevraagd:
mag ik ook weeten van jullie het bewijs van kvk nummer, btw nummer en adres , telefoon nummer
en daar kreeg ik geen antwoord op!
dus prima als jij wil geloven dat dit geen oplichters zijn
ga niet verder met jouw in discussie
als jij voet bij stuk wil houden prima
maar ik heb van morgen dit gevraagd:
mag ik ook weeten van jullie het bewijs van kvk nummer, btw nummer en adres , telefoon nummer
en daar kreeg ik geen antwoord op!
dus prima als jij wil geloven dat dit geen oplichters zijn
ga niet verder met jouw in discussie
-
Xkimx: prima, moet jij weten.
Ik wil dan als laatste nog even laten weten:
Als jij vanmorgen (het is nu kwart voor tien) die informatie gevraagd hebt en nu al begint te piepen dat je nog niets gehoord hebt, dan ben je niet realistisch bezig. Je mag en kan van een bedrijf niet verwachten dat ze a al minute alleen maar voor jou klaar staan. En om ze dan meteen van oplichting te beschuldigen......
@Joers: ik sluit me volledig bij je aan!
Ik wil dan als laatste nog even laten weten:
Als jij vanmorgen (het is nu kwart voor tien) die informatie gevraagd hebt en nu al begint te piepen dat je nog niets gehoord hebt, dan ben je niet realistisch bezig. Je mag en kan van een bedrijf niet verwachten dat ze a al minute alleen maar voor jou klaar staan. En om ze dan meteen van oplichting te beschuldigen......
@Joers: ik sluit me volledig bij je aan!
-
oplichters wil ik die gasten van mijndomein niet noemen, maar die fair use policies zijn nogal vaag, en het systeem dat gebruikt wordt heb ik als nogal brak ervaren
inderdaad ook jammer dat er nergens een telefoon nummer is te vinden.
over kvk gesproken:
http://www.kvk.nl/regio/DenHaag/Default.asp?
zoek daar naar mijndomein.nl en dan zie je de registratie
inderdaad ook jammer dat er nergens een telefoon nummer is te vinden.
over kvk gesproken:
http://www.kvk.nl/regio/DenHaag/Default.asp?
zoek daar naar mijndomein.nl en dan zie je de registratie
xkimx geloof het of niet.....een bedrijf met 80.000 klanten heeft uiteraard ook klanten met negatieve ervaringen. Tja... geef dan gewoon toe dat je iets beter de voorwaarden had moeten lezen...want dát is wel een feit (hoe vaag die regels ook zijn dat ben ik met je eens, je HAD het kunnen weten, als je eerst goed had gelezen)
Hiewr is je gevraagde info:
Naam: mijndomein.nl B.V.
Vestigingsadres: Jaagpad 20
Vestigingsplaats: 2802AZ Gouda
Internetadres: www.mijndomein.nl
KvK-nummer: 27181493 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Overigens KAN het ook een van die andere bdrijven zijn waar ji jje hebt late nfoppen, meet een naam die LIJKT op mijndomein.nl
mijn-domein-naam.nl 30200910 0000
Schubertweg 7, 3906BD Veenendaal Hoofdvestiging
mijndomeinregistratie.nl 33279109 0000
Mississippistraat 31, 1448XC Purmerend
Hiewr is je gevraagde info:
Naam: mijndomein.nl B.V.
Vestigingsadres: Jaagpad 20
Vestigingsplaats: 2802AZ Gouda
Internetadres: www.mijndomein.nl
KvK-nummer: 27181493 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Overigens KAN het ook een van die andere bdrijven zijn waar ji jje hebt late nfoppen, meet een naam die LIJKT op mijndomein.nl
mijn-domein-naam.nl 30200910 0000
Schubertweg 7, 3906BD Veenendaal Hoofdvestiging
mijndomeinregistratie.nl 33279109 0000
Mississippistraat 31, 1448XC Purmerend
klopt er is wel telefoon nummer en die weet ik wel
maar dit is echt uniek als antwoord!
Geen probleem, dit zijn de contact gegevens:
mijndomein.nl
Postbus 2448
8203 AK Lelystad
Kvk inschrijving nummer is�27181493�
Het BTW nummer vindt u op de laatste factuur.
Info:
heb gekeken op kvk dit zit daar niet hoor!
maar genoeg gedicusseert er zijn teveel klachten op internet van deze bedrijf
maar dit is echt uniek als antwoord!
Geen probleem, dit zijn de contact gegevens:
mijndomein.nl
Postbus 2448
8203 AK Lelystad
Kvk inschrijving nummer is�27181493�
Het BTW nummer vindt u op de laatste factuur.
Info:
heb gekeken op kvk dit zit daar niet hoor!
maar genoeg gedicusseert er zijn teveel klachten op internet van deze bedrijf
moppentapper ik weet wel het telefoon nummer
weet niet of het mag maar ik doe het
Telefoon :070-3605596
Fax 070 362 47 82
ga maar bellen je krijgt geen aardige mensen aan de lijn dat zeg ik je wel!
weet niet of het mag maar ik doe het
Telefoon :070-3605596
Fax 070 362 47 82
ga maar bellen je krijgt geen aardige mensen aan de lijn dat zeg ik je wel!
en nog wat ik wil wat verklappen kijk maar eens hier
http://www.datekimxxxx.nl/
dus wat is hier loossssssssssssssssssss mensen
dus ik moet betalen omdat mijn naam op internet staat er is niet eens een website allleen een naam!
wat een onzin!
en deze naam staat er al vanaf 2007 en niet vanaf 2008!
dus ik moet betalen omdat mijn naam op internet staat er is niet eens een website allleen een naam!
wat een onzin!
en deze naam staat er al vanaf 2007 en niet vanaf 2008!
Laatst gewijzigd door xkimx op 29 apr 2008 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
weetje waarom nu niet snap waarom gaat deze topic door!
er zijn er 2!
die de mijndomein.nl goed prijzen
als ik zie vanaf de topic van mijndomein.nl
dan moet er toch iets gaan rammelen bij ze
dit is iemand die op zijn zolder kamertje de boel oplicht!
er moet iets goed loooooooooooooos zijn met deze hosting!
er zijn er 2!
die de mijndomein.nl goed prijzen
als ik zie vanaf de topic van mijndomein.nl
dan moet er toch iets gaan rammelen bij ze
dit is iemand die op zijn zolder kamertje de boel oplicht!
er moet iets goed loooooooooooooos zijn met deze hosting!
-
Je bent zelf degene die de laatste vier postings heeft neergezet hierzo en je zit zelf door te drammen dat mijndomein zo slecht is.....weetje waarom nu niet snap waarom gaat deze topic door!
En ik heb al eerder gezegd: van de mensen waarbij het allemaal wel goed gaat, daar hoor je niks van!
ik weet totaal niet hoe je een website moet bouwen
Wat wil je nou: eerst zeg je dat je er geen verstand van hebt. Dan bestel je wel webruimte, betaalt daar netjes voor, zet daar vervolgens niks op, en zegt de boel niet op.en nog wat ik wil wat verklappen kijk maar eens hier
Dan krijg je na een jaar weer een factuur en ga je klagen dat je een lege site hebt waarvoor je moet betalen en beschuldigt mijndomein van van alles en nog wat.....
Misschien toch datgene wat Joers al zei:
geef dan gewoon toe dat je iets beter de voorwaarden had moeten lezen
lees eerder topic
ik dicteer!
Geplaatst op 28 Mrt 2008 11:46 door jirka0903
--------------------------------------------------------------------------------
Ik lig ook al 3 maanden met ze in de clinch.
In december heb ik verschillende domeinnamen geregistreerd. Vervolgens zouden ze de facturen automatisch incasseren. Dat hebben ze niet gedaan (geloof me het lag niet aan het saldo) en is dus niet gelukt. Vervolgens krijg ik tussen de kerstdagen door binnen 3 dagen ongeveer 2 herinneringen per mail en bij aankomst thuis begin januari ligt er een brief van de deurwaarder op de mat.
Ze presteerden het om binnen 3 weken een deurwaarder in te schakelen. Vervolgens heb ik in de Algemene Voorwaarden gekeken, waar helemaal NIKS over een betaaltermijn staat, omdat ze uitgaan van automatische incasso. Vervolgens staan er enkele artikelen in de algemene voorwaarden waar ze vergeten zijn een termijn te noemen.
3 weken lijkt mij niet redelijk, en dat hebben ze erkend. In kon de factuur aan Intrum Justitia voldoen zonder wettelijke rentes, incassokosten etc. Dat netjes overgeboekt en dat was dan in orde.
Nu krijg ik opeens weer een herinnering van een factuur van 17 januari die in dezelfde som is betaald en zie ik dat er twee facturen op 'intrum' staan, terwijl deze ook in dezelfde som zijn betaald.
Zie ik naderhand dat ze 10 euro per domeinnaam extra in rekening hebben gebracht voor de administratiekosten. Ondertussen zijn er 20 mails heen en weer gegaan, want telefonisch zijn ze niet bereikbaar met daarin reacties waar ik weinig mee kan.
Ik heb gereageerd dat ik die 10 euro per domeinnaam (dus circa een euro of 300) terug wens te ontvangen omdat het zeer onredelijk is te noemen en de algemene voorwaarden ook van geen kant kloppen. Tevens heb ik als consument niks met algemene voorwaarden te maken omdat ze toch niet rechtsgeldig zijn. Op mijn huidige mails wordt simpelweg niet meer gereageerd en ondanks mijn herhaaldelijke verzoeken om contact te krijgen met het management en de vraag of ze svp telefonisch contact willen openemen krijg ik ook geen gehoor.
Wat moet ik?
ik dicteer!
Geplaatst op 28 Mrt 2008 11:46 door jirka0903
--------------------------------------------------------------------------------
Ik lig ook al 3 maanden met ze in de clinch.
In december heb ik verschillende domeinnamen geregistreerd. Vervolgens zouden ze de facturen automatisch incasseren. Dat hebben ze niet gedaan (geloof me het lag niet aan het saldo) en is dus niet gelukt. Vervolgens krijg ik tussen de kerstdagen door binnen 3 dagen ongeveer 2 herinneringen per mail en bij aankomst thuis begin januari ligt er een brief van de deurwaarder op de mat.
Ze presteerden het om binnen 3 weken een deurwaarder in te schakelen. Vervolgens heb ik in de Algemene Voorwaarden gekeken, waar helemaal NIKS over een betaaltermijn staat, omdat ze uitgaan van automatische incasso. Vervolgens staan er enkele artikelen in de algemene voorwaarden waar ze vergeten zijn een termijn te noemen.
3 weken lijkt mij niet redelijk, en dat hebben ze erkend. In kon de factuur aan Intrum Justitia voldoen zonder wettelijke rentes, incassokosten etc. Dat netjes overgeboekt en dat was dan in orde.
Nu krijg ik opeens weer een herinnering van een factuur van 17 januari die in dezelfde som is betaald en zie ik dat er twee facturen op 'intrum' staan, terwijl deze ook in dezelfde som zijn betaald.
Zie ik naderhand dat ze 10 euro per domeinnaam extra in rekening hebben gebracht voor de administratiekosten. Ondertussen zijn er 20 mails heen en weer gegaan, want telefonisch zijn ze niet bereikbaar met daarin reacties waar ik weinig mee kan.
Ik heb gereageerd dat ik die 10 euro per domeinnaam (dus circa een euro of 300) terug wens te ontvangen omdat het zeer onredelijk is te noemen en de algemene voorwaarden ook van geen kant kloppen. Tevens heb ik als consument niks met algemene voorwaarden te maken omdat ze toch niet rechtsgeldig zijn. Op mijn huidige mails wordt simpelweg niet meer gereageerd en ondanks mijn herhaaldelijke verzoeken om contact te krijgen met het management en de vraag of ze svp telefonisch contact willen openemen krijg ik ook geen gehoor.
Wat moet ik?
frenkvee jij werkt daaar heb je naam vast staan je bent er bij als oplichter!
ik reageer omdat ik mensen wil waarschuwen niet in zee met ze tegaan dat is mij bedoeling
en frenkivee krijg zo een dik vermoede dat jij meer weet dan ik!
heb zo een idee dat je daar werkt!
en frenkivee krijg zo een dik vermoede dat jij meer weet dan ik!
heb zo een idee dat je daar werkt!
Zou de wemaster wellicht deze xkimx eens kunnen waarschuwen? Ongelooflijk wat een kindeachtige reacties zeg!!
Mevrouw heef tde kleine letters niet gelezen en beschuldigt er dan mensen van die WEL gewone goede ervaringen van, dat ze de xaak mooi voordoen.
Uit het taalgebruik van Kim én de kinderlijke reacties kunnen we opmaken dat het hier een puber betreft.
Ik herhaal nógmaals...ik ben al jaren klant, heb daar 6 druk bezochte websites ondergebracht (hosting en wel) en werkelijk nog NOOIT een klacht gehad!
Dat mag ook gezegd worden. De enige die hier klaagt is Kim, omdat ze de kleine lettertjes niet heeft gelezen. Kim wil niet inzien dat een bedrijf geen 80.000 klanten kan hebben, als ze daadwerkelijk Jan en alleman zouden oplichten! Ze reopt dat er maa r2 mensen zij ndie PRO zijn, terwij lzij e enige is die hier slechte ervaringen ka nbenoemen!!
Ik zou zeggen tegen Kim: zoek eens hier op Radar....en je zal zien dat ze zelfs een warme douche-nominatie hebben gekregen. Dan ben je verre van oplichters!
Ik kan iedereen VAN HARTE aanraden om dus WEL zaken te doen met MIJNDOMEIN.NL. En nee, i kwerk er dus niet!!
Ik hou verder op met het lezen van de meer dan kinderlijke reacties van xkimx,
Mevrouw heef tde kleine letters niet gelezen en beschuldigt er dan mensen van die WEL gewone goede ervaringen van, dat ze de xaak mooi voordoen.
Uit het taalgebruik van Kim én de kinderlijke reacties kunnen we opmaken dat het hier een puber betreft.
Ik herhaal nógmaals...ik ben al jaren klant, heb daar 6 druk bezochte websites ondergebracht (hosting en wel) en werkelijk nog NOOIT een klacht gehad!
Dat mag ook gezegd worden. De enige die hier klaagt is Kim, omdat ze de kleine lettertjes niet heeft gelezen. Kim wil niet inzien dat een bedrijf geen 80.000 klanten kan hebben, als ze daadwerkelijk Jan en alleman zouden oplichten! Ze reopt dat er maa r2 mensen zij ndie PRO zijn, terwij lzij e enige is die hier slechte ervaringen ka nbenoemen!!
Ik zou zeggen tegen Kim: zoek eens hier op Radar....en je zal zien dat ze zelfs een warme douche-nominatie hebben gekregen. Dan ben je verre van oplichters!
Ik kan iedereen VAN HARTE aanraden om dus WEL zaken te doen met MIJNDOMEIN.NL. En nee, i kwerk er dus niet!!
Ik hou verder op met het lezen van de meer dan kinderlijke reacties van xkimx,