Kim,
Houdt eens op !
Je zit er zelf totaal naast, maar gaat hier mensen belachelijk maken...
en waarom ???
ik weet totaal niet hoe je een website moet bouwen maar ik dacht dat het altijd de eerste 3 maanden op proef
Ik weet niet waar je bij die 1e 3 maanden op proef komt... Maar bij website's ( hosting noemen we dat ) en domeinnamen werkt dat niet op die manier... Als een domeinnaam wordt aangevraagd, blijft deze een jaar in de lucht. Dat jaar zul je dus ook moeten betalen !!!
Hier heb je dus ZELF een verkeerde aanname gedaan en niet gecontroleerd of dat ook inderdaad zo is !
verleden jaar klikte ik ergens op en boem! gelijk een factuur voor me neus!
Dan heb je dus een aanvraag voor een domeinnaam gedaan...
ja, dan krijg je een factuur.. lijkt me ook logisch... dat hoort zo bij aanvragen !
ik heb al die tijdt sinds dat ze vervelend doen geen gebruik van u producten gemaakt
Dus ze hebben meerdere malen verzocht om te betalen en je hebt ze al die tijd genegeerd ??? Geen wonder dat ze met een incassobureau aankomen...
en dat ze opeens zomaar ongevraagd een factuur stuuren vind ik schandalig ik vind dat moeten ze eerst aan de klant vragen of ze willen verlengen
Hoezo verlengen ???
Je geeft aan helemaal geen contract te hebben gehad..
Heb je toch betaald blijkbaar....
In de voorwaarden staat duidelijk de opzegtermijn en die is stilzwijgend...
Dat had je kunnen weten, maar heb je nagelaten te controleren !
mag ik ook weeten van jullie het bewijs van kvk nummer, btw nummer en adres , telefoon nummer
en daar kreeg ik geen antwoord op!
dat antwoord heb je inmiddels gehad !!! zie hieronder:
dus wat is hier loossssssssssssssssssss mensen
dus ik moet betalen omdat mijn naam op internet staat er is niet eens een website allleen een naam!
wat een onzin!
Dan had je daar een website aan moeten hangen... je gaf zelf aan niet te weten hoe dit werkt... Logisch dat het dan niet lukt... Maar je verwacht toch niet echt dat dit bedrijf dat dan voor je gedaan zou hebben.... Had zelf die site in de lucht geholpen en er was niets aan de hand geweest !!!
en ik betaal niks voor wat moet ik betalen
een naam dat in de ruimte zweeft?
Een domeinnaam kost geld ja !!!
Die zal je moeten betalen wil je niet uiteindelijk voor de rechter verschijnen... Daarnaast heb je een flink aantal steken laten vallen in het voorgaande traject !
Kim, zeg nou eens eerlijk... hoe oud ben je ??
De domeinnaam die je aangevraagd hebt geeft mij het idee dat ik aan een puber moet denken ( een volwassene zal niet zo'n domein willen hebben ). Dit is meer een adres voor een emailadres van een puber op hotmail !
je reacties zijn die van een verongelijkte puber die zijn zin niet krijgt...
Pas ajb op dat je niet in nog veel grotere problemen komt en zelfs voor de rechter moet verschijnen ( of je ouders als je idd. minderjarig bent ).
Dat wil je echt niet en gaat je HEEL VEEL geld kosten !
Doe jezelf een plezier en laat dit uitzoeken door iemand die er verstand van heeft en probeer zo snel mogelijk van deze problemen af te komen ( waarschijnlijk door een bepaald bedrag te betalen ).
dan ben jij van je problemen af en is het bedrijf niet meer lastig voor je !
gr. angel1978