LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BUFFALO SKELTERS

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
TinusT.
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 apr 2008 13:11

Re: BUFFALO SKELTERS

Ongelezen bericht door TinusT. »

Ik ben helemaal niet voorbarig, en dat jullie geen klachten hebben gekregen klopt niet, want ik heb vanmorgen met jullie gebeld.
Ik kreeg te horen dat ik de moeten steviger aan moet draaien, maar hoe als we het met 2-man sterk hebben gedaan, lijkt me toch dat ze vast moeten zitten. Het stuur blijft naar beneden zakken, de moer onderaan het stuur is al 3 keer eruit gevallen tijdens het rijden, ondankt stevig aandraaien.
Het probleem is dat de moet veel te kort is, dus na een paar keer een bochtje ligt ie er weer uit. Het stuur krijg je dan van onderen met veel moeite weer tussen de ijzers, na 3 keer op een dag na de eerste keer mag je dan wel ontevreden zijn lijkt me toch?
Ook al zijn ze 100 euro, je moet er toch minstens mee kunnen rijden zonder dat je stuur zakt en de moeren loslaten.
En geen hartklachten hoor, bij Leen Bakker nemen ze hem gemonteerd en al weer in, en ik krijg geld retour, lof voor Leen Bakker!
Tinus

sjaak230
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 apr 2008 09:13

Re: BUFFALO SKELTERS

Ongelezen bericht door sjaak230 »

Beste Tinus,
Onder klachten verstaan wij gegronden gebreken. Inderdaad was er recent gebeld door (1)mevrouw (en dat was u dus) met alleen de vraag hoe het stuur vast te zetten. We hebben u verteld dat het stuur traploos verstelbaar is en zelfs onder het rijden in de gewenste positie kan worden geplaatst en u was zeer tevreden met de uitleg hoe deze gemonteerd moest worden. Het stuur kan dus niet vergrendeld worden maar wel zodanig gemonteerd worden dat de constructie niet los zit.
We hebben u dus in alle redelijkheid beantwoord. Ook wat betreft de leeftijd en montage duur (normaal niet meer dan half uur) en u ook verteld van de uiterst lage prijs bij Leen Bakker en u was er zeer content mee. Dat u een skelter koopt waarbij achteraf blijkt dat uw zoon te groot is (dat vertelde u)voor de Tuut Tuut skelter en u op deze manier ons probeert aan te vallen vinden wij niet leuk en zeker niet terrecht. Zou het ook niet zo zijn dat wanneer er echte problemen waren er meerdere reacties op uw (onterechte) kritiek kwamen? Neen mevrouw u was dus zogenaamd zo vriendelijk en content na het telefoon gesprek maar zo werkt dat niet bij ons. Wij laten het hier ook absoluut bij want we besteden onze energie liever in redelijke mensen.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: BUFFALO SKELTERS

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Hep ik geleik? Natuurlijk hep ik geleik!!

Een topic zogenaamd beginnen met een vraag of opmerking maar blijkt dus pure reclame.
En dat is niet volgens de forumregels!
Het is dan ook behoorlijk a-sociaal om daar maling aan te hebben.
Alleen daarom al géén buffalloskelter.

Ben er ook te groot voor (denk ik)
Wel jaloers want wij moesten het doen met houten plankjes, een touwtje om te sturen en (als je geluk had!) met afgedankte kinderwagenwieltjes!

Grootvader

sjaak230
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 apr 2008 09:13

Re: BUFFALO SKELTERS

Ongelezen bericht door sjaak230 »

Beste Kanovaarder,
Knappe reactie in goed Nederlands van u zeg. Maar niet heus. En wat is er mis met onze goede onderbouwde argumenten dat de BUFFALO SKELTERS WEL VOLDOEN AAN TOP KWALITEIT? Mogen wij dergelijke (lijkt op bewuste concurrerende) aanvallen niet verdedigen? Tros Radar zal deze reacties nooit verwijderen want Tros radar laat nooit toe dat bepaalde mensen alleen maar uit zijn om de boel te verzieken en te concurreren. Dat is pas a sociaal. Tijdens de live uitzending bij de NOS en zelfs op het NOS journaal waren op 30 april 2008 beelden te zien hoe een Koninklijk gezelschap als twee volwassenen op een BUFFALO SKELTER een ring spel speelde. Met zo,n 180 kg laat dit dus echt zien hoe sterk de Buffalo skelters gemaakt, gelast (mooi), gepoeder coat zijn. Zelfs Hare Majesteit Koningin Beatrix was onder de indruk. Kijk snel op WWW.BUFFALOSKELTER.NL

O ja en top kwaliteit is niet duur bij ons.
Laatst gewijzigd door sjaak230 op 02 mei 2008 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.

sjaak230
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 apr 2008 09:13

Re: BUFFALO SKELTERS

Ongelezen bericht door sjaak230 »

Zie voor foto,s met Koninklijk gezelschap wat betreft top kwaliteit en uitstraling van de Buffalo skelters op WWW.BUFFALOSKELTER.NL en niet buffaloskelter(s).nl.

tolsma
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2008 22:46

Re: BUFFALO SKELTERS

Ongelezen bericht door tolsma »

onlangs heb ik bij de hema zo'n buffalo skelter gehaald. Ik had in begin wat twijfels, maar achteraf was het een super koopje. Mijn zoon zit elke dag op de skelter. Ik kan het iedereen aan bevelen.

jjmt
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2008 15:14

Re: BUFFALO SKELTERS

Ongelezen bericht door jjmt »

Afgelopen week hebben wij bij de Hema een buffalo skelter gekocht voor de verjaardag van ons zoontje van 6.
Op de foto zag het er prima uit en met een prijs van 119 euro leek het ons een goede koop... Maar wat een rommel!! We zijn de hele avond bezig geweest om 'm in elkaar te zetten. De schroefgaten zaten scheef, het laswerk zag er niet uit, speling bij de wielassen, de draaicirkel was minimaal, het stuur kon niet vast... Eén groot drama! Gelukkig kwamen we de volgende dag op dit forum terecht en na het lezen van de verschillende reviews hebben we de skelter snel weer ingepakt en teruggebracht!

Aan de zijkant van de doos zat trouwens een brief geplakt die waarschijnlijk niet voor de consument bedoelt was....
Ondanks een hele goede handleiding en tekening om de skelter te monteren worden er skelters terug gebracht welke totaal verkeert gemonteerd zijn.
Voorbeelden: het aandrijfwiel wordt op een normale as geplaatst en dan wordt de skelter ingeleverd en geklaagd dat er geen lager in het wiel zit.
Ondanks een zeer eenvoudige constructie weet men de bout om de 2 delen van het frame vast te zetten in het sleufgat (voor de schommelas) soms ook niet te monteren.
Soms is het zo erg dat men nauwelijks weet hoe met gereedschap te moeten omgaan.
Ook komen er klachten dat de ketting eraf loopt terwijl deze heel simpel te stellen is door middel van de trapbus naar voren te monteren.
Hilarisch is het om een klacht te ontvangen dat de "luchtdruk van de stuurinrichting"niet voldoende is. Zet de bouten op het frame van de stuurinrichting heel goed vast voor een wat straffe verstelling.
Wij adviseren dringend om de skelter door een handig persoon te laten monteren en alles zeer goed vast te laten zetten want wij en Buffalo nemen geen skelters retour welke niet goed gemonteerd zijn.

En bedankt!!

Gesloten