LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pretium telecom misschien iets voor Tros Opgelicht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kate65

Pretium telecom misschien iets voor Tros Opgelicht

Ongelezen bericht door Kate65 »

Ongeveer een week geleden werd ik gebeld door, naar ik dacht, een medewerker van KPN. Als vaste klant van meer dan 3 jaar boden ze mij een abonnement aan met een aantal voordelen. Mooi van KPN, dacht ik. Ik zou nog een bevestiging per post krijgen.

Grote verbazing toen ik een brief van Pretium telecom kreeg dat mijn abonnement van KPN zou worden omgezet naar Pretium. Wat?? De medewerker die ik aan de lijn had heeft zich niet voorgesteld als iemand van Pretium telecom. En heeft niet gemeld dat het om een overstap ging van de ene aanbieder naar de ander.

Ik heb onmiddellijk gebeld dat ik geen prijs stel op gebruik van een aansluiting via Pretium telecom. Met vermelding dat zij zich tijdens het telefoongesprek niet hebben bekendgemaakt als medewerker van Pretium, maar insinueerden van KPN te zijn. Nou, dat zou ik dan wel verkeerd hebben begrepen. Dat schiet mij al in het verkeerde keelgat, want ik ben niet gek. Bovendien getuigt het van onbetrouwbaarheid als je als aanbieder niet duidelijk vermeldt wie je bent en wat je aanbiedt.

Dit riekt naar je reinste oplichting. Het is in elk geval je reinste misleiding. De formulieren die ik per post heb ontvangen voor automatische incasso zal ik uiteraard niet tekenen.
Ik heb KPN gebeld met het verzoek om vooral mijn abonnement via hen te laten doorlopen. Verder zal ik mijn bank op de hoogte stellen dat Pretium telecom zonder automatische incasso en zonder contract absoluut geen geld van mijn rekening mag afschrijven.

Laat iedereen gewaarschuwd zijn! Ik hoop dat Tros Radar hier aandacht aan besteedt.

honda98

Re: Pretium telecom misschien iets voor Tros Opgelicht

Ongelezen bericht door honda98 »

ik ken ook iemand die zo door pretium telecom benaderd is ik hoorde dat en heb meteen naar pretium gebeld ! maar men bleef vol houden da er schriftelijk op ge zegt moest worden ! ik heb toen tegen hun ge zegt dat er niets op gezegt moest worden om dat het niet aan gevraagt is ! ik heb ook gezegt dat vara kassa verleden jaar ook al de zaak pretium telecom behandeld heb !! er waren toen ook al vele gedupeerde mensen ! ze lieten ook horen dat de bantjes die ze op namen versleutelt waren !! ik snap ook niet dat de OPTA daar niet naar kijkt !!! dit telecom bedrijf moet aan gepakt worden !! want het zijn grote oplichters !! vooral oudere mensen worden slachtoffer van dit bedriijf !!! ik vind ook dat dit in het programma op gelicht hoort !!!ik ik waarschuw !!! mensen om goed op teletten als ze bellen !! en dan me teen zeggen geen interessen :roll: :cry: :oops: :)

roro25

Ongelezen bericht door roro25 »

zoek eerst even op het forum.

Er zijn maar tig topics over Pretium, waaronder deze 55 pagina's

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=23373

honda98

Ongelezen bericht door honda98 »

je heb wel gelijk !! maar het gaat hier om een andere formule !! er staat niet voor niks pretium niet iets voor het programma tros op gelicht ?? want wat pretium doet is de mensen in de problemen brengen !!! ook veel oude mensn en die weten er geen raad mee !! daar om moet er snel iets aan gedaan worden !! de opta had allang in moeten grijpen ! want dat is de waak hond voor telecom bedrijven !! :roll: :roll: :roll:

Gesloten