LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veiligkopen.nl

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
marco 1

Veiligkopen.nl

Ongelezen bericht door marco 1 »

Wij hadden via Veiligkopen.nl een vaatwasser gekocht, bij levering zat de vaatwasser in doorzichtig plastic verpakt en zag je geen mankementen aan de vaatwasser.
Pas na het verwijderen van de tempex hoeken zagen we een deuk in de vaatwasser. Wij hebben 'm toch ingebouwd omdat we getekend hadden voor goede ontvangst, maar toch even een mailtje gestuurd naar Veiligkopen omdat te melden. We kregen meteen een mailtje terug dat ze de vaatwasser kwamen omruilen.
We hebben meteen weer een mailtje terug gestuurd om te melden dat we de vaatwasser gebruikt hebben, daar kregen wij weer een mail van dat het zolang ze op geen probleem bij de fabrikant stuiten het dus geen probleem was.
Ze zijn de vaatwasser om komen ruilen en kregen na een week een telefoontje dat de vaatwasser gebruikt was en ze nu kosten in rekening gingen brengen.
We hebben wat heen en weer gemaild dat wij toch echt duidelijk waren geweest dat we de vaatwasser gebruikt hadden, ze blijven voet bij stuk houden.
Ze hebben de vaatwasser niet eens bij de fabrikant aangeboden omdat er glansspoelmiddel en zout in de vaatwasser zit.
Nu hebben we een rekening van 30 % van de aankoop waarde binnen gekregen.
Moet ik die rekening betalen of staan wij in ons recht om hier werk van te maken?

gravedigger

Re: Veiligkopen.nl

Ongelezen bericht door gravedigger »

Je had hem dus niet moeten inbouwen. Dat staat heel duidelijk in hun voorwaarden (die je overduidelijk niet gelezen hebt). Alleen de hoogte van hun "vergoeding" is betwistbaar, maar ik zou niet weten welk percentage wel redelijk is.

marco 1

ik heb veiligkopen .nl duidelijk een mail gestuurd en vertelt dat ik de vaatwasser gebruikt heb
en ik dacht dat ze hem nu niet meer zouden omruilen, maar ik kreeg een mail dat dit voor alsnog geen probleem zou zijn, maar in hun voorwaarden staat ook dat de vaatwasser niet gebruikt mag zijn en dan reageren ze na een mailtje dat we 'm gebruikt hebben dat het geen probleem is, dit klopt dan ook niet van hun kant uit.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Wordt waarschijnlijk een strijd.
Edoch door uw melding in gebruik genomen,en daar een antwoord bevestiging op hebben gehad staat u sterk.,. Maar een deukje bij een inbouw vaatwasser???

T

marco 1

Voor de duidelijkheid, de flinke deuk zat vooraan aan de zijkant waardoor de deur moeilijker open en dicht ging.

Gesloten