Wat zullen ze bij Dexia een lol hebben zeg. Zodra mensen als Piet hun best doen voor anderen, breekt keer op keer de hel los.
Gedupeerden willen niet geholpen worden, en in plaats van één lijn te trekken tegen Dexia rollen de gedupeerden liever als vechtende kleuters over straat.
Wat mij betreft is dit de conclusie. Ondanks de splitsing in het bestuur van Pay-Back en de moeilijkheden daaromtrent wordt nu alle hulp (die voornamelijk van Pay-Back gekomen is en nog steeds komt!!!) de nek omgedraaid.
SLV doet niets, en die andere stichtingen heb ik ook nog niet kunnen betrappen op enige werkelijke actie.
Dan is het dus duidelijk: Pay-Back wordt neergesabeld en we kunnen weer doorklagen.
Als je nog even tijd hebt. Er staat heel duidelijk dat wij minimaal 1500 leden moeten hebben om te gaan procederen. Die zijn er niet vandaar mijn oproep Dan gebeurt er iets. Pay-back prima jongens rollen bollen over het internet van heb ik jou daar. Is dat dan wat je wilt.
Yvette, volgens mij gebeurt er bijzonder veel. Maar dan moet je wel het forum enigszins volgen en de oogjes open houden.
Heel veel mensen zijn persoonlijk geholpen, bijgestaan, geadviseerd door de huidige bestuursleden en ook het voormalig bestuurslid van Pay-Back. Er zijn email-acties geweest, demonstraties, publiciteit, alles.
Noem mij nog één andere club/tent/whatever die dit bereikt heeft, met zó weinig middelen en zoveel inzet.
Yvette, door de splitsing van het bestuur van Pay-Back is deze situatie ontstaan. Ik ga hier niet met de vinger wijzen, heb ik geen zin in.
Ik zou je willen vragen hoe het zou voelen om het forum te lezen zonder de bijdragen van dhr. Blok, Piet Koremans en Pieter Hezemans.
Het lijkt mij een trieste bedoening dan. Dan kunnen we lekker tegen mekaar aankleppen dat niemand iets doet. Het is maar wat je leuk vindt.
Ik persoonlijk kies ervoor om praktisch bezig te blijven en de luis in de pels van Dexia te zijn. Vind ik namelijk erg nuttig en nog leuk ook.
Dus wat doen we: de boel laten verprutten of komt er nog enige actie van al die duizenden gedupeerden die graag actie willen?
Een aantal is hard bezig. Het is echter een kleine groep. Waar is de rest? Aanpakken dus en niet afwachten tot anderen het voor je opknappen. Dat was toch les 1 na dit debâcle: niet meer anderen voor je laten werken zoals met al die louche contracten?
Prima.
Wat mij betreft zetten we alles door en houden we Pay-Back in stand, maar: inderdaad met het nieuwe bestuur die op één lijn zit. Wat gebeurd is, mag niet meer gebeuren.
Uit de luie stoel dus. Ik werk me hier ook uit de naad en ik heb niet eens een kontrakt.
Luc
Laatst gewijzigd door Luc op 24 aug 2003 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt niet eens een contract zeg je. Of je bent Sara of je liegt. Weens eens eerlijk waarom maak je je zo druk. Of heb je een sprintplan of een 10WVD ik geloof geen bal van je.
Mag ik jou eens vragen waarom jij zo negatief bent over Pay-back??
Een echt waarom hoor! Volgens mij heb jij ECHT geen idee wat wij allemaal gedaan en bereikt hebben!!!
Ik zie je op meerder topics en overal loop je een beetje vervelend te doen hierover. Is dat omdat jullie bij weet ik veel welke stichting die een procedure aan wil gaan, ook mensen nodig hebben??