LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kpn werkt tegen met annulering

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Rosa11
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 mei 2008 21:20

Kpn werkt tegen met annulering

Ongelezen bericht door Rosa11 »

Ik heb een tijd lang adsl van kpn gehad. Dit trouwens op mijn eigen naam aangevraagd en toch op mijn opa's naam aangesloten die zelfs al aantal jaren overleden is. Dit zou verder voor geen problemen zorgen volgens Kpn. Echter ik ben nu verhuisd naar het buitenland en heb geinformeerd over het beeindigen van het internet. Dit was geen probleem bewijs van uitschrijving mee sturen was genoeg en er zouden geen kosten bij komen. Zo gezegd zo gedaan. Na lange tijd krijg ik de reactie van Kpn: Ze vinden het jammer dat ik wil annuleren en dat ik het nu helemaal moet afkopen ook zouden ze graag de reden willen weten waarom ik dit doe. 21-4 zouden ze modem komen ophalen.

Ik heb een goed uitgelegde brief gestuurd met het uitschrijvingsbewijs waarvan ik nu geen kopie meer heb omdat deze ingeleverd moest worden in het buitenland. Ik was het hier zeker niet mee eens. Proberen telefonisch contact te krijgen maar steeds word ik doorverbonden en krijg ik niemand aan de lijn of word gewoon keihard opgehangen en heb niet eens mijn verhaal af kunnen maken. Daarna per email geprobeerd, waar ik duidelijk de problemen van telefonisch contact heb aangegeven. Het antwoord is dat ik maar de klantenservice moet bellen. Ook zijn ze niet komen opdagen voor de modem en ik krijg enkel standaard antwoorden van Kpn waar ik niets mee kan.

Wat nu te doen?

Gesloten