Niet dat ik een uitspraak wil doen over het feit dat hij met zo'n geweldig produkt liever onervaren zakenmensen zonder contacten op de oliemarkt benadert voor een marketingvorm die nog nooit een produkt op de markt heeft gepositioneerd
Wat weet U van mijn ervaring en van mijn contacten? Hebben ze geroddeld? En met een klein beetje moeite, Google je even naar de certificaten van TNO.
Oh, nu ben je opeens ook thuis in de oliemarkt?
Ja, visolie misschien, maar ik heb het meer over de connecties in Pernis. Twee afsluiters verbinden, optimale mengverhouding instellen, en gáán met die tankwagens die de stations gaan bevoorraden met brandstof die 18% langer mee gaat. Kassa!!!
Maar nee hoor, met losse pilletjes langs de deur, dát is de methode om de hele europese markt te gaan veroveren. Geloof je het zelf?
En ik ga er totaal niet ontwijkend mee om. Een ieder kan toch gebruik maken van het envelopje.
Onder dit envelopje zie ik geen link naar de TNO site. Dat jij e-mail adressen wilt verzamelen is je goed recht, maar ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar wat de bevindingen van TNO zijn. Maar inmiddels begin ik een wat donkerbruin gevoel te krijgen met betrekking tot de gevraagde links. In de mlm schijnt het gebruikelijk te zijn te pas en te onpas met irrelevante links te strooien, maar aangekondigde belangwekkende informatie komt altijd pas na langdurig aandringen, en blijkt dan steevast een wassen neus te zijn. Links naar lovende kritieken over magneetsierraden blijken een verzameling betaalde advertenties in de glossies, een ondersteunend consumentenbond onderzoek naar telecomleveranciers blijkt slechts de verkrijgbaarheid van een bundeltype van de mlm-aanbieder te noemen, een prospectus omtrent de beursgang van een mlm-goksite vermeldt van alles behalve financiële informatie, kortom: teleurstelling alom.
Googlend kom ik hoofdzakelijk voorgaande pogingen tegen om dergelijke brandstofpilletjes aan de man te brengen. Zelfs ook op ditzelfde forum, maar als ik zo eens om me heen kijk met weinig succes. De middeltjes verdwijnen weer uit de markt, men zou zich haast gaan afvragen hoe dat komt. Aan het geweldige marketingconcept zal het toch zeker niet liggen?
En zo lang ik het exclusief kan houden, doe ik dat.
En ik ben bang dat dit ook al niet gaat helpen je verkoopcijfers omhoog te stuwen. Maar als gehard zakenman zal jij wel weten wat de beste verkoopstrategie is...
Ik ben een MLM-junk, zoals je weet en ik geloof in MLM. De meeste produkten in de MLM - biz, kunnen beter zijn als in de detailhandel.
En wat is hierin nou je grootste favoriet? Welke heeft je zeg maar het meeste opgeleverd, of van welke vind je dat die er het beste in geslaagd is een produkt op de markt te zetten?
Ik ken bijna alle MLM organisaties en bijv. ACN (een geweldige MLM-organisatie) heeft zich uit de markt geprezen omdat het niet met concurrentie meeging.
Vergis ik me nou, of spreek je jezelf hier tegen in één en dezelfde zin? Wat vind je specifiek zo geweldig aan een organisatie die zichzelf uit de markt prijst?
Echter dit brandstofproduktl, is zo geweldig, en de vraag er naar is zo groot, dat de produktie het niet aan kan en daar wordt momenteel van alles aan gedaan. De distributie staat dan ook stil voor Europa.
Ach ja, het paradoxale succesverhaal; ten onder gaan aan je eigen succes. Welk mlm-produkt is dit niet overkomen? Wat ik alleen niet kan volgen is de strategische beslissing van de fabrikant om de zuid-amerikaanse markt te laten prevaleren boven de europese. Dan begrijp je niet helemaal waar het geld zit.
btw; het gaat niet om pilletjes!!
Oh, druppeltjes!?! Ik ben gek op druppeltjes, zo goed te doseren en geen problemen met oplossen. Geweldig, ik ben benieuwd wat TNO hierover zegt!!