LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prepaid klant minder waard dan een abonnee bij T-Mobile?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Katharina

Prepaid klant minder waard dan een abonnee bij T-Mobile?

Ongelezen bericht door Katharina »

Ik ben zowel abonnee als prepaidklant bij T-Mobile.
Nu heb ik gemerkt dat ik als ik problemen heb met mijn prepaid telefoon, niet kan bellen met de klantenservice voor abonnees.
Dat mag dus niet. Als ik het dus wel doe, dan wordt ik verzocht het andere nummer te draaien, want bij de ene klantenservice kunnen ze mij dus niet helpen met problemen van het andere, zeggen ze.
Ik vind dit ronduit belachtelijk.
Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben.
Voor de goede orde, het telefoonnummer voor abonnees is gratis en dat voor prepaidklanten dus niet. Daar moet je 25 cent p.m. voor betalen.

Ik vind dit echt ronduit belachelijk en ik ben benieuwd of ik de enige ben.

Yme

Re: Prepaid klant minder waard dan een abonnee bij T-Mobile?

Ongelezen bericht door Yme »

Als je met de afdeling abonnementen belt krijg je medewerkers aan de lijn die getraind zijn voor de afdeling abonnementen, niet voor de afdeling prepaid. Zij kunnen je dus niet helpen omdat zij amper wat van prepaid afweten. Dit mag je gerust ronduit belachelijk vinden, dat is je goed recht. Ik kan er niet mee zitten.

De prepaid klantenservice kost trouwens €0,25 per gesprek, niet per minuut. Dat is een groot verschil.

Dat providers hun abonnees misschien meer waarderen dan prepaid klanten vind ik eigenlijk niet meer dan logisch. Abonnees betalen minimaal een jaar lang iedere maand een vast bedrag (of meer), dat is dus meer zekerheid en ze leveren (op lange termijn) meer op.

Katharina

Ik vind dit inderdaad ronduit belachelijk, omdat ik problemen met de prepaid telefoon heb en ik er toch wel vanuit mag gaan dat het niet uitmaakt of je een prepaid toestel hebt of een toestel met een abonnement, welke ik, voor alle duidelijkheid, dus beide heb.
Voor het ene toestel moet ik dus dat nummer bellen en voor het andere toestel dus weer een ander nummer.
Dat vind ik ronduit belachelijk.
Het is dus een probleem met het toestel opzich en ik ga er vanuit dat ze dat beide zouden moeten kunnen beantwoorden.

Als ik met mijn auto naar de garage ga dan vragen ze toch ook niet eerst of het een lease auto is of mijn eigen auto om het eventuele probleem op te kunnen lossen.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Ga dan ook naar de "garage" (T-Mobile Shop). Voor abonnees en prepaid bellers beide gratis. Bovendien, als je ook een abonnement hebt, bel je toch gewoon de klantenservice voor abonnees en leg je daar je toestelvraag voor.
Dit onderscheid wordt trouwens door vrijwel alle providers gemaakt; en als ze het niet maken, dan betaal je altijd voor de klantenservice.

Katharina

Ik heb ook naar de klantenservice voor abonnees gebeld en die zeggen je dan ijskoud dat je voor vragen die over een prepaid toestel gaan naar de klantenservice moet bellen voor prepaidklanten, omdat ze bij de klantenservice voor abonnees niets weten over prepaid toestellen.
Nou, sorry het zal wel aan mij liggen, maar ik heb het nog nooit zo zout gegeten.
Maar ja, blijkbaar schijnt dit normaal te zijn.
Ik vind het in ieder geval erg onklantvriendelijk en doet het, op zijn minst, nogal dom aan.
Ik zou tenminste het schaamrood op mijn wangen krijgen als ik naar mijn klanten toe zo moest reageren.

Gesloten